Forum Starając się - ogólne Majówki Zapraszam :)
Odpowiedz

Majówki Zapraszam :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 kwietnia 2016, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam kciuki za Ciebie ;* obyśmy obie maja nie doczekały ;)

  • hehyna Koleżanka
    Postów: 47 8

    Wysłany: 4 kwietnia 2016, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja testuje 4 maja ;)

    2e56aae1cc6912e06cab78183e454385.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 kwietnia 2016, 19:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziulla ja obym doczekała :) nie ma innej opcji :P
    hehyna witaj, dopisałam cię do listy :)

    hehyna lubi tę wiadomość

  • baranosia Autorytet
    Postów: 4708 3428

    Wysłany: 4 kwietnia 2016, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane muszę życzyć Wam szczęścia i przesyłam pozytywne fluidy. Wychodzi na to, że marzec był dla mnie szczęśliwy i dziś okazało się, że mam w sobie fasolkę <3

    Madziulla, Landryneczka, ojejku, Marteczka93 lubią tę wiadomość

    l22ndf9hjjthdw9s.png
    f2wljw4zidqv9ms6.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 kwietnia 2016, 20:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Juz Ci gratulowalam na kwietnowkach ale musze jeszcze raz. No to ooo gratulacje !! <3

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 kwietnia 2016, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje :)

  • a88 Autorytet
    Postów: 1175 1307

    Wysłany: 6 kwietnia 2016, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zgodnie z przewidywaniami, poproszę o dopisanie na 10 maja

    Kwietniówki tak wysoko podniosły poprzeczkę w ilości fasolek, że nie pozostaje nam nic innego, jak w maju pobić ten rekord! :P

    Jeśli wiara czyni cuda, trzeba wierzyć, że się uda.
    6nnHp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a88 zapisałam Cię :)
    A tak w ogóle to co nas tak mało? :O nie ma już majowych testerek wszystkie na kwietniu zostają :P?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 22:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nooo na kwietniowkach grubo jest :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziulla wrote:
    nooo na kwietniowkach grubo jest :)
    Oby tak dalej :)
    A ty jak tam?

  • KlaudyŚ Autorytet
    Postów: 4286 2472

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 22:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Landrynka ja tez czekam jak bedzie cos wiecej wiadomo od razu pisze do ciebie:*

    p19uskjonvbututx.png

    relgwn15ul8mpggj.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja? hmm mam jako takie objawy ale nie sugeruje sie nimi bo to po dupku pewnie. czekam jaka tempka bedzie jutro najdalej pojutrze testuje

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 22:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klaudia czekam :) :*
    Madzia powiem ci że co do dupka to ja po pierwszym braniu miałam typowo objawy ciążowe ale potem już przy kolejnych cyklach nie więc wiesz :) objawy mogą ale nie muszą być po dupku ;) życzę wam jak najlepiej :)

    Madziulla, KlaudyŚ lubią tę wiadomość

  • KlaudyŚ Autorytet
    Postów: 4286 2472

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Landryneczka a ty idziesz rowno z nami i jedziemy wozek razem wybierac :)

    p19uskjonvbututx.png

    relgwn15ul8mpggj.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 22:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    calkiem mozliwe jednak ja go biore 1 raz tak jak i CLO, pierwszy cykl po hsg no i pierwszy po odstawieniu Visanne wiec kompletnie nie wiem czego sie spodziewac więc wole sie nie nakrecac zbytnio. nie chce sie zabardzo potem rozczarowac :)

  • KlaudyŚ Autorytet
    Postów: 4286 2472

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 22:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziulla wrote:
    calkiem mozliwe jednak ja go biore 1 raz tak jak i CLO, pierwszy cykl po hsg no i pierwszy po odstawieniu Visanne wiec kompletnie nie wiem czego sie spodziewac więc wole sie nie nakrecac zbytnio. nie chce sie zabardzo potem rozczarowac :)

    Madziula lecisz jutro na bete i zobaczymy.
    Nie ma co od razu stawiac ze przyjdzie.
    Najlepiej być zdania ze moze sie udalo
    A jak nie ten to kolejny, i tak w końcu bedziemy mamami

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 kwietnia 2016, 22:24

    p19uskjonvbututx.png

    relgwn15ul8mpggj.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KlaudyŚ wrote:
    Madziula lecisz jutro na bete i zobaczymy.
    Nie ma co od razu stawiac ze przyjdzie.
    Najlepiej być zdania ze moze sie udalo

    i tak staram sie myslec ale staram sie tez myslec ze jak nie teraz to na majowkach bo inaczej dol bedzie na maxa.. a tego nie chce bo to tez nie służy staraniom.

  • emerald_m Autorytet
    Postów: 644 654

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny za gratulacje, ale radość była przedwczesna. Mam bardzo słaby przyrost i niskie wartości bety, także chyba jednak to nie mój czas.
    Na razie czekam, co ze mną będzie. W to, że utrzyma się ta ciąża, nie wierzę. Już przez to przechodziłam.
    Optymistycznie dla mnie byłoby znów testować pod koniec maja, ale na razie ciiii...

    I oczywiście śledzę Wasze losy i trzymam kciuki za każdą!

    12.03.2015 - 10tc [*] 12.05.2016 - 10tc [*] MTHFR C677T homozygota;

    Z9nop1.png M40Lp1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klaudia znasz moje zdanie na temat mojego cyklu :) wierzę, że do mnie @ nadejdzie jak najprędzej :)
    Madziulla trzymam mocno kciuki za ciebie. Pewnie, że nie ma co się nakręcać co ma być to i tak nie zmienimy tego :) także trzeba czekać

    emerald bierzesz dupka? Może jeszcze nic straconego jeśli jest przyrost to nadal trzeba być dobrej myśli ... trzymam mocno kciuki żeby jednak było wszystko dobrze

    Ps. Madziulla ty to chyba oszalałaś :P na kwietniówkach jesteś, u mnie i na czerwcówkach :P nie rozpędziłaś się? :P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 kwietnia 2016, 22:57

    Madziulla lubi tę wiadomość

  • emerald_m Autorytet
    Postów: 644 654

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 23:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Landryneczka biorę lutkę 200mg, ale mam progesteron wysoki. Ponad 40.
    Jakaś maleńka nadzieja jest, więc proszę o kciuki.

    12.03.2015 - 10tc [*] 12.05.2016 - 10tc [*] MTHFR C677T homozygota;

    Z9nop1.png M40Lp1.png
‹‹ 7 8 9 10 11 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego