Forum Starając się - ogólne Marcowe testowanie
Odpowiedz

Marcowe testowanie

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 lutego 2017, 20:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi raz kazał brać 7 dni po terminie @ nawet, bo mówił, że się pojawi jak się bedzie miała pojawić..także. Teraz mam te plamienie i w sumie nie liczę na jutro

  • Kiki1916 Przyjaciółka
    Postów: 107 114

    Wysłany: 28 lutego 2017, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam,Ja miałam jutro zatestowac ale chyba się wstrzymam do soboty bo cykl znowu będzie dłuższy a takto jestem w pracyptzygnebiona jak będzie negatyw

    qb3cx1hpeaoyieq4.png

    km5stv73jxnbqbzg.png


    * 15.11.2016 mój kochany aniołek
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 lutego 2017, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja wam powiem, że już mam tak dosyć... To mój ostatni cykl starań. 3 lata i 3 miesiące wystarczy! czekam na test za 10 dni, albo 2 kreski albo @. Ja będzie @ wyrzucam do pieca wszystkie testy, leki, termometr, zioła i inne suplementy. Usuwam OF i zaczynam się cieszyć jednym synem i życiem :)

    Nie mam siły zwyczajnie na więcej :(

  • mania_ Koleżanka
    Postów: 74 16

    Wysłany: 28 lutego 2017, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Doskonale Cię rozumiem miska 1987. Też mam za sobą 3 lata starań. Z tym, że cieszyć mogę sie tylko życiem. Albo aż ;) trzymaj się kochana.

    Niedoczynność tarczycy. Starania od 4.2014.
    Prolaktyna 35 ng/ml
  • Lady Savage Autorytet
    Postów: 10105 7869

    Wysłany: 28 lutego 2017, 23:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miśka i Mania_ nie poddawajcie sie dziewczyny :) a jak znam życie usuniecie konto to za miesiac założycie i to na fioleteowej stronie ;)

    Meginka lubi tę wiadomość

    3 cykl :) Zuzanna Zofia, 20.08.2015, 3180, 56 cm
    relgcwa1lijp26p7.png
    mhsvanli8fgm8ue4.png
  • Lady Savage Autorytet
    Postów: 10105 7869

    Wysłany: 28 lutego 2017, 23:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mnie po raz 8 złapała choroba ;/ paracetamol, polopiryna i ratuje się jak mogę.

    3 cykl :) Zuzanna Zofia, 20.08.2015, 3180, 56 cm
    relgcwa1lijp26p7.png
    mhsvanli8fgm8ue4.png
  • mania_ Koleżanka
    Postów: 74 16

    Wysłany: 1 marca 2017, 05:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lady Savage wrote:
    Miśka i Mania_ nie poddawajcie sie dziewczyny :) a jak znam życie usuniecie konto to za miesiac założycie i to na fioleteowej stronie ;)
    Ja póki co nie zamierzam kasować konta:) Dopiero zaczęłam mierzyć temperatury i jestem ciekawa czego się z nich dowiem. Choć dzisiejsze 4 pomiary zrobione jeden po drugim, zaraz po przebudzeniu, bez wstawania, miały rozrzut o 0,3 stopnia :/

    Niedoczynność tarczycy. Starania od 4.2014.
    Prolaktyna 35 ng/ml
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 marca 2017, 07:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam niby negatyw na tym tescie z allegro ale im nie ufam jakos, 10 dni dupka mialam brac i dopiero test czyli dzis jeszcze brac i jutro powinnam, zaryzykuje i ostatecznie zatestuje chociaz wiadomo ze pewnie nic z tego

  • aria40 Autorytet
    Postów: 1180 651

    Wysłany: 1 marca 2017, 08:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Susanna pewnie za wcześnie.

    Mania_ dlaczego mierzysz kilka razy? Choć to dość dziwne. Ja niegdy nie mam takich rozbieżności. Mierzysz w pochwie?

    Doma90 gdzie zniknęłaś? Prosiłam, żeby wpisac mnie na 8go.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 marca 2017, 08:02

    p19udqk3fe2fd0qp.png
    Maja 15
    Julia 12
    Emilia 7
  • CarPer Autorytet
    Postów: 1369 451

    Wysłany: 1 marca 2017, 08:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przykro mi Susanna. Od rana o Tobie myslalam.
    A próbowałaś jakis cykl bez zadnych leków. Bez niczego, jedynie witaminy? Moze zaskoczyłoby wtedy kiedy organizm sie oczysci? Raz juz bylas w ciazy wiec u Ciebie to pewnie kwestia jajka albo nasienia. Moze zacznij brać ten CoQ10? Podobno poprawia jakość komórki jajowej...
    mnie juz dzis piersi bola na @. Zreszta od kilku dni mnie spojenie łonowe boli przy chodzeniu. Na początku myslalam ze to szyjka macicy ale jakos tak ten ból z przodu czuje. To taki mechaniczny jakbym uderzyła czyms albo kamień miała w srodku i ocierała o niego przy chodzeniu. Podejrzewam tez pęcherz chociaz sikac nie chodze cześciej niz zwykle ani mnie nic nie piecze.
    Czy to moze byc jakas infekcja??? Nigdy nie miałam zadnych wiec nie wiem jakie sa objawy. Jak nie przejdzie to musze sie chyba wybrac do lekarza.

    w57vrjjg24io0u2h.png
  • Doma90 Autorytet
    Postów: 724 222

    Wysłany: 1 marca 2017, 08:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aria40 wrote:
    Susanna pewnie za wcześnie.

    Mania_ dlaczego mierzysz kilka razy? Choć to dość dziwne. Ja niegdy nie mam takich rozbieżności. Mierzysz w pochwie?

    Doma90 gdzie zniknęłaś? Prosiłam, żeby wpisac mnie na 8go.
    Jestem, jestem. Cierpliwości dziewczyny, mam też czasem trochę prywatnych spraw i nie bywam codziennie na forum :) Ale teraz się postaram skoro zaczął się marzec, być tu chociaż raz dziennie i wszystko uzupełniać. :)

  • Anulka0407 Autorytet
    Postów: 649 541

    Wysłany: 1 marca 2017, 08:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Susanna, wydaje mi się że na te testy z allegro może być jeszcze za wcześnie. Czytałam gdzieś wypowiedzi dziewczyn, że na innych testach były dwie kreski a na tych z allegro biel...więc cierpliwości i najlepiej powtórz jeszcze jutro innym testem.
    Trzymam kciuki :)

    Mama 3 dziewczynek: Iza 15 lat, Iga 12 lat i Maja
    Maja ur.31.10.2017r (CC)waga: 3150g dł:53cm
    201710314965.png
  • srebrzysta Autorytet
    Postów: 1965 1079

    Wysłany: 1 marca 2017, 08:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny, życze miłego dnia:)oby już przyszła wiosna! Lady ja też mam taki katar że pracowac nie moge :(

    hchypc0zgq8syrex.png
  • srebrzysta Autorytet
    Postów: 1965 1079

    Wysłany: 1 marca 2017, 08:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aria40 wrote:
    Susanna pewnie za wcześnie.

    Mania_ dlaczego mierzysz kilka razy? Choć to dość dziwne. Ja niegdy nie mam takich rozbieżności. Mierzysz w pochwie?

    Doma90 gdzie zniknęłaś? Prosiłam, żeby wpisac mnie na 8go.


    No własnie ja tez nieraz tak mam taki rozrzut jak mierze kilka razy. Bo tak budze sie i mierze i czasem mi ise kimnie i za długo wiec mierze raz jeszcze i wychodzi inaczej to wkurzam sie i mierze raz jeszcze i za kazdym razem inny wynik. termometr microlife

    hchypc0zgq8syrex.png
  • aria40 Autorytet
    Postów: 1180 651

    Wysłany: 1 marca 2017, 08:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Doma90 wrote:
    Jestem, jestem. Cierpliwości dziewczyny, mam też czasem trochę prywatnych spraw i nie bywam codziennie na forum :) Ale teraz się postaram skoro zaczął się marzec, być tu chociaż raz dziennie i wszystko uzupełniać. :)

    Nie no luz, nie to, że ponaglam, ale prosbe wysłałam 5 dni temu :)

    U mnie każde pół godziny kimnięcia, to 0,05 do góry, ale jak np mierzę dwa razy pod rząd, bo nie usłyszę pikania. Często mi sie to zdarza przy microlife właśnie, to każda następna jest niższa o 0,01, więc biorę pod uwagę tylko tę pierwszą. Ważne jest, żeby mierzyć zawsze w tej samej pozycji i wkładać termometr na jednakową głębokość

    p19udqk3fe2fd0qp.png
    Maja 15
    Julia 12
    Emilia 7
  • Doma90 Autorytet
    Postów: 724 222

    Wysłany: 1 marca 2017, 08:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Susanna trzymam kciuki. I życzę wam dziewczyny w marcu samych dwóch kresek :)

    Ja czekam do 12. 03 testuję i jeśli nic nie wyjdzie (a jestem tego pewna na 100%) to opuszczam forum i w ogóle starania jak w zegarku (w sensie, testy owulacyjne, temperaturę i śluzy) i zdaję się na los, bo zbyt wiele nerwów mnie to kosztuje. Dlatego też tak rzadko tu bywam. Doprowadzę nam wątek do końca, ale raczej nie będę się tutaj codziennie udzielać :) Dlatego proszę o zrozumienie, jeśli lista będzie miała malutkie opóźnienia :)

  • aria40 Autorytet
    Postów: 1180 651

    Wysłany: 1 marca 2017, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    spoko Doma90 rozumiem, wiele dziewczyn denerwuje się, pisząc tutaj.
    Chociaż mnie to forum bardziej pomaga niż potęguję presję. Można pogadać, zająć czymś ręce, pobawić się wykresem czekając i przede wszystkim otrzymać wsparcie. I powiem wam, że niesamowicie cieszą mnie te wszystkie ciąże, mimo, że mi się nie udaje.

    Ale forum wciąga to fakt, mojego męża drażni.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 marca 2017, 08:54

    p19udqk3fe2fd0qp.png
    Maja 15
    Julia 12
    Emilia 7
  • Doma90 Autorytet
    Postów: 724 222

    Wysłany: 1 marca 2017, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aria40 wrote:
    spoko Doma90 rozumiem, wiele dziewczyn denerwuje się, pisząc tutaj.
    Chociaż mnie to forum bardziej pomaga niż potęguję presję. Można pogadać, zająć czymś ręce, pobawić się wykresem czekając i przede wszystkim otrzymać wsparcie. I powiem wam, że niesamowicie cieszą mnie te wszystkie ciąże, mimo, że mi się nie udaje.
    Mnie ciąże innych też cieszą :) Ale za dużo czasu tu spędzam i zbyt wszystko poddaję analizie :) Dlatego sobie odpuszczam. najwyżej będziemy z mężem cieszyć się życiem we dwójkę, ale takie nakręcanie się jak ja to robię gdy tu codziennie wchodzę źle na mnie działa :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 marca 2017, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Biorr drugi miesiac q10,maz ma dobre wyniki nasienia. Racja,kupie inny test i za dea dni zatestuje. Plamienia ustaly i bole jakiekolwiek ale mam ogromne piersi ha ha to nie ma zwiazku bo to tez na @ ale maz zadowolony hahahahh. Nie martwie sie bo jak nie teraz to za miesiac,dwa. I clo jeszcze mam i moge sie na monitoring umowic wiec nic sie nie dzieje moge jak cos zaczac brac a potem isc juz na ppdgladanie

  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 5942 5251

    Wysłany: 1 marca 2017, 09:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Susanna. Mi test z allegro pokazal piekna kreske, ale ja robilam dopiero 14dpo. Moze u Ciebie jeszcze za wczesnie. Trzymam kciuki :)

    sxTSp1.png
    7+0 - serduszko 💜💜💜😍
    5+0 - pęcherzyk
    4+0 - Beta 616
    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
    ♥️Córeczka 2017 r.♥️
    _____________
    ❌MTHFR C677T hetero
    ❌PAI-1 4G hetero
    ❎AMH - 0.36 ng/ml
‹‹ 22 23 24 25 26 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego