MARCOWE TESTOWANIE 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Almond zastanawiam się , bo miałam już 2 biochemiczne i zawsze wynik był koło 9 i spadał ... a jak nie było ciąży to było 0 lub 0,1
Pewnie to resztka ovitrelleWiadomość wyedytowana przez autora: 5 marca 2018, 17:08
" Ty tylko mnie poprowadź...Tobie powierzam mą drogę '
Dwa Aniołki [*] [*]
2 ciąże biochemiczne ...
Deficyt KIR , niewydolność ciałka żółtego i duzo innych
-
JaKa mi zawsze mówili jak jest więcej niż 10 to owulacja była ... na ciążę pewnie ciut mało ale nie znam się na 100% ;*
JaKa lubi tę wiadomość
Dwa Aniołki [*] [*]
2 ciąże biochemiczne ...
-
Mam wyniki 10dpo
Progesteron 30
tsh 2.5
Beta hcg 57.6Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 marca 2018, 18:10
JaKa, Katti, ams, patkaaxx90, Karmelkovaa, Tekana, Nadzieja22, pumka1990, Pati88 lubią tę wiadomość
https://www.maluchy.pl/li-73391.png
Mam 3 skarby
-
Luna piekna beta:)!
Dziewczyny co moze byc powodem bardzo bolacych piersi? Bol zaczal sie ok 4 dpo ale dzis to juz jest przesada. Piersi sa tak bolace ze nie ma mowy o dotykaniu, bola nawet podczas chodzenia.. prolaltyne mam w normie. Myslicie ze moga to by jakies zabuezenia hormonalne?
7 cs o 2 dzidziusia - 12.03.2018 beta 265 14.03 beta 648 17.03 beta 1589 19.03 3587 dająca nadzieje
1cs z Lametta - cb 02.2018
2 cs z Lametta - Chyba się udało
-
Almond ja tak miałam i dostałam @ po 14 dniach od poprzedniej ;o Ale przyczyny jeszcze nie znalazłam...
Dziewczyny, mam juz wyniki. FSH- 5,05 mlU/ml, LH - 3,66 mlU/ml. Stosunek wynosi 0,73. To dobrze czy źle?👩26l - usunięte torbiele endometrialna na lewym jajniku, podejrzenie endometriozy 👨28l - ŻPN
💣Hashimoto - TSH 1,170 Letrox 75
FT4- 0,96 ng/dl
FT3 - 3,2 pg/ml
aTpo - 50 IU/ml ⬆️
aTG - 18,3 IU/ml
Kwas foliowy - 12,30 ng/ml
Glukoza - 86 mg/dl
Wapń - 4,84 mEq/l
Żelazo - 62 ug/dl
FSH - 5,05 mIU/ml
LH - 3,66 mIU/ml
D3 - 38,60 ng/ml
B12 - 527,00 pg/ml
💊 Kwas Omega 3, Pregna Start, Wit. C, Wit. D, Magnez + B6, Wit. A+ E, Letrox
"Kiedy pragnie się cudu, trzeba umieć czekać." 💝 -