Forum Starając się - ogólne METODA NAPROTECHNOLOGI
Odpowiedz

METODA NAPROTECHNOLOGI

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 marca 2015, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja wierzę że większość naprolekarzy jest bardzo dobra ponieważ mają zaszczepiony konkretny cel wiedzą gdzie szukać problemów jakie zastosować leczenie i w jakiej kolejności szukać przyczyn bezpłodności. Także spokojnie i do celu Fuma. Dla pocieszenia zerknij sobie na mój jak zwykle fantastyczny wykres przypieczętowany dziś klasycznym spektakularnym spadkiem. Ciekawe czemu i tym razem się nie udało :(

  • Fuma Foch Przyjaciółka
    Postów: 77 102

    Wysłany: 4 marca 2015, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KMK,no faktycznie,wykres masz piekny,szkoda,ze tempka spadla.
    Ja sie zaczynam zastanawiac czy moze u mnie czasem jajeczko nie peklo albo bylo jakies felerne.
    Wierze w mojego doktorka,widac,ze sie na tym zna i mu zalezy na moim wyleczeniu a nie na kasie.

    Tez mam dzisiaj @ dola ,ale juz jutro znowu rusze do boju.Jak @ nie przyjdzie to ide jutro na bete,przynajmniej bede wiedziala czy w ogole cos sie zadzialo.Chociaz dwa testy zrobilam i oba negatywne.

    Ale nie ma sie co poddawac,powoli wszystkie sie doczekamy malenstwa.

    Niech nasza dro­ga będzie wspólna. Niech nasza mod­litwa będzie po­kor­na. Niech nasza miłość będzie potężna. Niech nasza nadzieja będzie większa od wszys­tkiego, co się tej nadziei może sprze­ciwiać. (Jan Paweł II)

    o0eht8hid2k53nzz.png

  • Fuma Foch Przyjaciółka
    Postów: 77 102

    Wysłany: 5 marca 2015, 11:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No,zrobilam bete a to najpewniejszy u mnie sposob ,zeby, dostala @.Ale dla wlasnego spokoju musze zobaczyc to 0.100 na wyniku,zeby byc pewnym ,ze to tylko luteina mi cykl wydluzyla.

    Niech nasza dro­ga będzie wspólna. Niech nasza mod­litwa będzie po­kor­na. Niech nasza miłość będzie potężna. Niech nasza nadzieja będzie większa od wszys­tkiego, co się tej nadziei może sprze­ciwiać. (Jan Paweł II)

    o0eht8hid2k53nzz.png

  • Maczek Autorytet
    Postów: 2476 2584

    Wysłany: 5 marca 2015, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja czekam do jutra, żeby się dowiedzieć, czy owulacja mnie łaskawie odwiedziła w tym cyklu ;)

    K7KTp2.png
    VMlC.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 marca 2015, 15:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja czekam na przyszły tydzień bo mam wizytę u lekarza. Pojadę - niech mi powie czy w moim poprzednim cyklu była próba implantacji... Miałam piekny spadek w 5dpo a okres przyszedl dziś zamiast wczoraj. A zawsze przychodził co do godziny po odstawieniu luteiny. Chyba za dużo o tym myślę.

  • Fuma Foch Przyjaciółka
    Postów: 77 102

    Wysłany: 5 marca 2015, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja wlasnie dlatego zrobilam dzisiaj bete,mysle ,ze jakby sie cokolwiek zadzialo to choc troche by wzrosla.
    A tak to odebralam wynik 0,100 i juz wiem,ze kompletnie nic.Sadze,ze tym razem mi jajeczko nie peklo.Jak tylko @ dostane to tez sie umawiam do mojego lekarza.

    ZUZZi-trzymam kciuki,zeby sie okazala piekna owu.

    Dziewczyny,czy sadzicie,ze choroba moze miec wplyw na jakosc jajeczkowania? Bo na poczatku cyklu mialam podejrzenie szkarlatyny a Fum mial ja na 100%.Zapytam lekarza jak do niego dotre.

    Niech nasza dro­ga będzie wspólna. Niech nasza mod­litwa będzie po­kor­na. Niech nasza miłość będzie potężna. Niech nasza nadzieja będzie większa od wszys­tkiego, co się tej nadziei może sprze­ciwiać. (Jan Paweł II)

    o0eht8hid2k53nzz.png

  • Maczek Autorytet
    Postów: 2476 2584

    Wysłany: 5 marca 2015, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ogółem chorowanie może zatrzymać owulację. Tak samo jak stres albo nadmiar/niedobór tkanki tłuszczowej w organizmie. Ogółem wszystkie sygnały, które organizmowi mówią "jest kiepski czas na rozmnażanie" mogą hamować owulację.

    Fuma Foch lubi tę wiadomość

    K7KTp2.png
    VMlC.png
  • Fuma Foch Przyjaciółka
    Postów: 77 102

    Wysłany: 5 marca 2015, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to super bo ja jestem histeryczka i stres to u mnie czesto wystepuje.Mysle,ze jakby cos tam probowalo sie dziac bo test owu mialam pozytywny ale wlasnie nie peklo.Musze zagadac z doktorkiem.

    Niech nasza dro­ga będzie wspólna. Niech nasza mod­litwa będzie po­kor­na. Niech nasza miłość będzie potężna. Niech nasza nadzieja będzie większa od wszys­tkiego, co się tej nadziei może sprze­ciwiać. (Jan Paweł II)

    o0eht8hid2k53nzz.png

  • Maczek Autorytet
    Postów: 2476 2584

    Wysłany: 5 marca 2015, 18:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety pozytywny test owulacyjny nie świadczy o owulacji, a jedynie o wzroście stężenia LH, który to wzrost zwykle jest powiązany z owulacją, ale wcale nie musi być.

    antea lubi tę wiadomość

    K7KTp2.png
    VMlC.png
  • Adelo Autorytet
    Postów: 393 156

    Wysłany: 6 marca 2015, 11:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny biorę witaminę B6 od ok miesiąca i widzę poprawę w śluzie. Może nie ma go dużo jak w poprzednich cyklach, ale jakościowo o wiele lepiej. I odczuwam lubrykację a z tym też bywało różnie.

    Dokładnie rok temu miałam operację. I tak naprawdę nic się nie zmieniło. Mogę krzyczeć, tupać, być wściekła, że nie staraliśmy się od razu, bo przecież kuracja musiała być.. Ale to i tak nic nie da. Jutro usg zobaczymy czy coś z tego pięknego Marca będzie..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 marca 2015, 12:00

    KMK, Macierzanka:) lubią tę wiadomość

    "Śpiesz się powoli" // www.MojeEndoLife.pl
  • Maczek Autorytet
    Postów: 2476 2584

    Wysłany: 6 marca 2015, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Adelo wrote:
    Dziewczyny biorę witaminę B6 od ok miesiąca i widzę poprawę w śluzie. Może nie ma go dużo jak w poprzednich cyklach, ale jakościowo o wiele lepiej. I odczuwam lubrykację a z tym też bywało różnie.


    A u mnie nic ;) pustynia :D I jak w przyszłym cyklu też nic nie da, to mam ją całkowicie odstawić i przerzucić się na syropki na kaszel :P

    Jestem po wizycie, na jajniku jest ciałko żółte :) Więc jednak mimo karty wyglądającej jak cykl bezowulacyjny, owu była :)

    KMK, Macierzanka:) lubią tę wiadomość

    K7KTp2.png
    VMlC.png
  • Adelo Autorytet
    Postów: 393 156

    Wysłany: 6 marca 2015, 23:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To super Zuzzi, ze jest ciałko :-) ja też mam przepisane jakieś tabletki na kaszel, ale na razie wolę nie eksperymentować. Za dużo już tego biorę wszystkiego. Ale kto wie może się skuszę ;-)

    "Śpiesz się powoli" // www.MojeEndoLife.pl
  • Maczek Autorytet
    Postów: 2476 2584

    Wysłany: 6 marca 2015, 23:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Adelo wrote:
    To super Zuzzi, ze jest ciałko :-) ja też mam przepisane jakieś tabletki na kaszel, ale na razie wolę nie eksperymentować. Za dużo już tego biorę wszystkiego. Ale kto wie może się skuszę ;-)

    Jakoś zdecydowanie wolę przez kilka dni w cyklu wziąć sobie syrop na kaszel, niż codziennie łykać tak dużo tej B6 ;)

    K7KTp2.png
    VMlC.png
  • Adelo Autorytet
    Postów: 393 156

    Wysłany: 7 marca 2015, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuzzi - A jaką nazwę syropu miałabyś stosować? :)

    "Śpiesz się powoli" // www.MojeEndoLife.pl
  • Macierzanka:) Autorytet
    Postów: 2951 4039

    Wysłany: 7 marca 2015, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny!

    Ja też brałam w tym cyklu pierwszy raz B6 i ACC 600 ( to też bez recepty). Minimalnie zauważyłam zmianę, ale ponoć czasem trzeba kilku cykli. MCS wzrósł u mnie o 2, a dodam, że zaczynałam od MCS=3. Jak w następnym cyklu nie ruszy coś więcej to mam dostać jakiś antybiotyk. Wiadomo, na każdego działa coś innego. Ale bardzo ważne jet też pić te 2,5 litra wody niegazowanej dziennie... z tym mam największy problem.

    Co do efektów naprotechnologii, to są świadectwa wielu par na kilku stronkach jak i na youtube kilka nagrań. Nie wszyscy są na ovu :) a w napro bardzo dużo. Polecam sobie poczytać i posłuchać. Mnie dało pozytywnego kopa <3

    "Niepłodność to nie kara, uzdrowienie to nie czary"
    1237397y6kr97ild4.gif
  • Maczek Autorytet
    Postów: 2476 2584

    Wysłany: 7 marca 2015, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Adelo wrote:
    Zuzzi - A jaką nazwę syropu miałabyś stosować? :)

    Albo ACC 600 właśnie, albo coś z ambroksolem. Mówił też coś o deflegmin, gujazylu... Zależy, co przełknę, zacznę od ACC :P

    K7KTp2.png
    VMlC.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 marca 2015, 23:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny,
    obserwuję Was od jakiegoś czasu, poczytuję, i zastanawiam się czy któraś z Was leczy się we Wrocławiu. Ja już 3-ci miesiąc do doktora Banacha chodzę, nie widzę zbyt wielu opinii na necie o nim, wiadomo - chciałabym zweryfikować jego skuteczność. Wiecie coś? Pomożecie?

  • Adelo Autorytet
    Postów: 393 156

    Wysłany: 9 marca 2015, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Reniu nie wiem ja jestem z południa..

    Dostałam w sobotę w szpitalu zastrzyk na pęknięcie, co się za nim uchodziliśmy, ale się udało kupić. W środę na wizycie zobaczymy czy coś się ruszyło w tym względzie. Ogólnie pregnyl słabo odczułam, trochę mnie wczoraj chwilę pokuło i pobolało, ale nic wielkiego. Zapewne nic z tego znowu.

    Renia7910 lubi tę wiadomość

    "Śpiesz się powoli" // www.MojeEndoLife.pl
  • Asiak Autorytet
    Postów: 377 217

    Wysłany: 9 marca 2015, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Renia7910 wrote:
    Cześć dziewczyny,
    obserwuję Was od jakiegoś czasu, poczytuję, i zastanawiam się czy któraś z Was leczy się we Wrocławiu. Ja już 3-ci miesiąc do doktora Banacha chodzę, nie widzę zbyt wielu opinii na necie o nim, wiadomo - chciałabym zweryfikować jego skuteczność. Wiecie coś? Pomożecie?

    Renia ja też niestety nie pomogę, jestem z centrum, nie znam tego lekarza. Czasem nie warto sugerować się tym co piszą w internecie (ja kiedyś wyraziłam niezbyt pochlebną opinie na temat pewnego lekarza, oczywiście w bardzo grzeczny sposób, ale napisałam co myślę na temat jego leczenia i opinia ta do dziś nie została opublikowana, odtąd biorę poprawkę na temat opinii internetowych), podpytaj swoją instruktorkę ona powinna być zorientowana.

    Renia7910 lubi tę wiadomość

  • Fuma Foch Przyjaciółka
    Postów: 77 102

    Wysłany: 10 marca 2015, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    RENIA-ja tez nic na jego temat nie slyszalam bo lecze sie w Poznaniu.Ale to prawda,ze opinia w necie nie ma sie co do konca sugerowac.

    U mnie zagadka wykresu,@ nie ma,tempka nie spada,ciazy tez nie ma bo beta w zeszlym tygodniu 0.100.Ciekawe co to za dziwactwo.Chce isc do doktora ale czekam na @ bo sie musze umowic wczesniej i pofatygowac do Poznania i jakby mi czasem @ przyszla na ten czas to katastrofa.

    W ogole to wczoraj bylam u mojego kardiologa.On ma druga specjalzacje,choroby wewnetrzne i dziala nieco pidobnie jak napro bo tez diagnozuje caly organizm.To on mi powiedzial,ze moge miec chora tarczyce,podczas gdy rodsinna twierdzila,ze jest dobrze.Kazal mi zrobic badania bo sadzil,ze mam anemie i przekonal mnie do diety bezglutenowej.
    A wczoraj mi powiedzial ze i aspiryna moze zahamowac owu.A ja akurat byla chora przed owu i specjalnie wzielam aspiryne,zeby nie brac ibupromu.A tu sie okazuje,ze tego tez nie mozna.Lekarz co prawda sie zastrzegal,ze ginekologiem nie jest ale mysle,ze jak to kardiolog to wiedze o aspirynie ma.
    Spytam mojego doktora jak sie do niego dostane

    Niech nasza dro­ga będzie wspólna. Niech nasza mod­litwa będzie po­kor­na. Niech nasza miłość będzie potężna. Niech nasza nadzieja będzie większa od wszys­tkiego, co się tej nadziei może sprze­ciwiać. (Jan Paweł II)

    o0eht8hid2k53nzz.png

‹‹ 62 63 64 65 66 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego