X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Młode staraczki po 20'tce- łączmy się!
Odpowiedz

Młode staraczki po 20'tce- łączmy się!

Oceń ten wątek:
  • Heathera Autorytet

Wysłany: 16 września 2015, 14:32

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może i tak, nie znam się na tym za bardzo. Na razie to muszę wybrać w ogóle co za zwierzaka :P

dxomzbmhbfmviozz.png f2wlkqi151hokkn6.png 4b9ay2xy5p782exz.png
  • astoriaa Ekspertka

Wysłany: 16 września 2015, 14:38

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to bym chciała tradycyjnie pieska ;) Ale nie mogę, nie mam z kim go zostawiać, a sam 8 godzin w mieszkaniu to szkoda zwierzaka...

Może kocura w takim razie...

Nie lubię nie mieć zwierzątka. W domu rodziców zawsze był pies. (Ma już 15 lat:P) tylko tam nie było problemu, bo było podwórko i w lato pies siedziałe całe dnie na podwórku, a w zimę to zawsze ktoś się znalazł, czy ja, czy brat...

7470gov3xicgdrhg.png
  • Asmee Autorytet

Wysłany: 16 września 2015, 14:41

Cytuj  /     /  Zgłoś
    astoriaa, ja uważam, że dla psiaka lepiej 8 godzin samemu w ciepłym domu, niż 24/h w obskurnym schronisku :)

Ja mam dwa psy, dwa szczury i dwie świnki plus kociaki na dt. :)

uwo9gov3ad3vq34d.png
  • Biedroneczka29 Autorytet

Wysłany: 16 września 2015, 14:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    astoriaa no powiem Ci ze niesamowicie Ci ten brzuszek urosl w przeciagu tygodnia,wow :) moj jest mniejszy i to znacznie,a jestem o 5 tyg do przodu.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 września 2015, 14:43

Sofija <3
    Udalo sie w <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu :)
    201602294556.png
  • astoriaa Ekspertka

Wysłany: 16 września 2015, 14:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asmee kiedy sprawa jest tak postawiona, to masz rację. Aczkolwiek męczą się te zwierzęta w tych blokach kurcze aż czasem żal patrzeć... :/

7470gov3xicgdrhg.png
  • astoriaa Ekspertka

Wysłany: 16 września 2015, 14:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Biedroneczka29 wrote: