X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Młode staraczki po 20'tce- łączmy się!
Odpowiedz

Młode staraczki po 20'tce- łączmy się!

Oceń ten wątek:
  • kamika23 Autorytet

Wysłany: 30 września 2015, 19:37

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ev to witam w klubie. I koniecznie daj znać w piątek jak wyszedł test.

Heathera ja jestem po inżynierce i w trakcie magisterki.
    Zastanawiam się czasami, czy tylko ja marzę o dziecku będąc jeszcze na studiach, bo wsród moich znajomych z roku nie ma żadnych mamusiek ani tatusiów :(
    Czasami przez to wydaje mi się że zwariowałam. Wszyscy myślą o studiach, stażach i jak najszybszym znalezieniu pracy a dopiero potem o rodzinie, a ja tak troszkę na opak...

Ev lubi tę wiadomość

ckaidqk34aroni5a.png
  • Heathera Autorytet

Wysłany: 30 września 2015, 19:48

Cytuj  /     /  Zgłoś
    kamika23 ja to w ogóle na opak miałam :P najpierw ciąża później ślub cywilny, poród, studia licencjackie i teraz w czerwcu kościelny :P
    I w ogóle nie żałuję ani wczesnego macierzyństwa ani małżeństwa.
    Teraz muszę na magisterkę trochę poczekać bo mąż też zaczął studiować a zaoczne to jednak drogie i dwóch czesnych nie dalibyśmy rady opłacić.

Z resztą tutaj na grupie chyba wszystkie myślą o wczesnym macierzyństwie, więc jak mówisz wszystkie chyba zwariowałyśmy :)

dxomzbmhbfmviozz.png f2wlkqi151hokkn6.png 4b9ay2xy5p782exz.png
  • kamika23 Autorytet

Wysłany: 30 września 2015, 21:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lubię "na opak" :) Cieszę się że ze wszystkim sobie poradziliście :) Trzymam kciuki za wszystkie egzaminy xD i oczywiście gratuluje maluszka <3

W sumie masz rację albo wszystkie zwariowałyśmy albo jesteśmy normalne a zwariował świat, który zasypuje modnym obecnie schematem "najpierw kariera potem rodzina" :)

Tak czy siak trzeba robić swoje :)

Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 września 2015, 21:07

Heathera lubi tę wiadomość

ckaidqk34aroni5a.png
  • Mordeczka Autorytet