Młode staraczki po 20'tce- łączmy się!
-
WIADOMOŚĆ
-
Ev to witam w klubie. I koniecznie daj znać w piątek jak wyszedł test.
Heathera ja jestem po inżynierce i w trakcie magisterki.
Zastanawiam się czasami, czy tylko ja marzę o dziecku będąc jeszcze na studiach, bo wsród moich znajomych z roku nie ma żadnych mamusiek ani tatusiów
Czasami przez to wydaje mi się że zwariowałam. Wszyscy myślą o studiach, stażach i jak najszybszym znalezieniu pracy a dopiero potem o rodzinie, a ja tak troszkę na opak...Ev lubi tę wiadomość
-
kamika23 ja to w ogóle na opak miałam najpierw ciąża później ślub cywilny, poród, studia licencjackie i teraz w czerwcu kościelny
I w ogóle nie żałuję ani wczesnego macierzyństwa ani małżeństwa.
Teraz muszę na magisterkę trochę poczekać bo mąż też zaczął studiować a zaoczne to jednak drogie i dwóch czesnych nie dalibyśmy rady opłacić.
Z resztą tutaj na grupie chyba wszystkie myślą o wczesnym macierzyństwie, więc jak mówisz wszystkie chyba zwariowałyśmy -
Lubię "na opak" Cieszę się że ze wszystkim sobie poradziliście Trzymam kciuki za wszystkie egzaminy xD i oczywiście gratuluje maluszka
W sumie masz rację albo wszystkie zwariowałyśmy albo jesteśmy normalne a zwariował świat, który zasypuje modnym obecnie schematem "najpierw kariera potem rodzina"
Tak czy siak trzeba robić swojeWiadomość wyedytowana przez autora: 30 września 2015, 21:07
Heathera lubi tę wiadomość
-
Jestem laski , nareszcie w domu .
Biedroneczko mnie wychodzila corcia z tego chińskiego czegoś a urodze synka hehe
Co o mnie jutro do szpitala na parę dni ... Nadcisnienie ciazowe Wyszlo , leki wykupilam juz wiec od dziś biorę plus AFI 6 tylko i pod kontrola muszą mnie miec jestem wściekła w chuj bo muszę jechać do szpitala tam gdzie Babcia mi zmarła 3 tygodnie temu masakra po prostu . . . -
kamika dokładnie trzeba żyć tak jak chcemy i nie przejmować się innymi I dzięki
Każdej z nas się uda pogodzić młode macierzyństwo z obowiązkami jeśli tylko chcemy