My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...
-
WIADOMOŚĆ
-
Blondik wrote:hejka, cała noc nie spałam...śniły mi się jakieś paskudne myszy, bolą mnie plecy i chce mi się kawy, a tu dupa blada tylko herbatke można :9 zapowiada się ciężki dzień
Asha kiedy testujesz?
A to czemu? Jedną kawę dziennie (słabą) możesz spokojnie wypić. -
Blondik wrote:Krokodylica właśnie zajrzalam na Twój wykres, dalej mierzysz temperaturę...robisz to bo lekarz zalecił czy tak sama dla siebie?
Mierzyłam sama dla siebie, żeby wiedzieć czy wszystko ok.
U lekarza jeszcze nie byłam bo jest na urlopie i jestem zielona jak groszek na wiosnę. Nie wiem czy wolno mi się seksić i w ogóle nic nie wiem.
Od dziś już nie mierze tempki bo wczoraj rozpieprzyłam termometr w drobny mak.momo1009 lubi tę wiadomość
-
wiecie co sprawdziałm test przy Zuzi wysszedł ledwo widoczny 6 dni po terminie okresu a 7 dni po beta 148
term owu miałam 24 pażdziernika term okresu 7 listopad czyli to był 19 dzien po owu i pokazało 4 tydzien juz nic z tego nie wiem czuje sie ok troszke brzuch pobolewa w szale rozpaczy pojechalam kipoc podpaski bo jak mnie zaleje to nawet nie mam tu nic -
nick nieaktualny
-
Malenq wrote:na taki wózek się zdecydowaliśmy (jest niewielka różnica cenowa)
przede wszystkim na dużych, pompowanych kołach i głęboką gondolą (rodzę zimą i mieszkam na wsi hehe)
tylko jeszcze nie wybraliśmy koloru/fasonu:
http://allegro.pl/wozek-wielofunkcyjny-gleboki-retro-4w1-fotelik-i4437526733.html
http://allegro.pl/wozki-dzieciece-retro-3w1-duze-kola-16cali-gratisy-i4442986107.html
Asha :*podoba mi się. Widać że wygodny i stabilny. Wiesz coś o jego wadze? A ma rączkę "przekładaną", ze np jak słońce świeci w twarz dziecku to ją przekładasz i dziecko jest tyłem do słońca?
Podoba mi sięCzarnula87 lubi tę wiadomość
-
CzaryMary wrote:Ps. macie jakąś wymówkę na nie picie alko ?