My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...
-
WIADOMOŚĆ
-
Nieukowa wrote:Ej laski... ale jaja
Mój szef dostał grant na badania naukowe i jestem wpisana jako technikDostanę 1000zł za to, że będę wkładać po 5 próbek więcej niż zwykle do wirówki
Dajcie spokój z tą tempką. "Luz w dupie i mokro w pochwie" to powinno być motto tego forum
ja gratulacjeżeby mnie tak ktoś dorzucił choć 500zł hehehe a tak siedze za najniższą
o tak motto jest the best -
Nieukowa wrote:Ej laski... ale jaja
Mój szef dostał grant na badania naukowe i jestem wpisana jako technikDostanę 1000zł za to, że będę wkładać po 5 próbek więcej niż zwykle do wirówki
Dajcie spokój z tą tempką. "Luz w dupie i mokro w pochwie" to powinno być motto tego forum
No gratuluję super
A motto świetne -
Anuśka wrote:Lista sikania:
11 lipca - Cymcia
13 lipca - Marissit, Choco, Anastazjaaa, Nieukowa, Anuśka
14 lipca - Arienna, Kropka
16 lipca - Tamka
21 lipca - Krokodylica
26 lipca - Biedroneczka83
31 lipca- Asha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lili masz listę dopisuj się -
Dajcie spokój z tą tempką. "Luz w dupie i mokro w pochwie" to powinno być motto tego forum[/QUOTE]
hahahah ale się uśmialam zaraz padnę ze śmiechu:)a ja tak mężusia wymęczyłam no cóż dzisiaj poprawimy:)
tylko się wkurzyłam te komp cylku sa tak drogie, myślałam że można na nich polegać a tu dupa blada 6 cykli na marne:(
*******Gang18+*******B -
Anuśka wrote:Lista sikania:
11 lipca - Cymcia
16 lipca - Tamka
21 lipca - Krokodylica
Lili masz listę dopisuj się
11 lipca - Cymcia
16 lipca - Tamka
21 lipca - Krokodylica
24 lipca - Lili83:)
voila:)
*******Gang18+*******B -
Jeeejkuuu dziewczynki, ale jestem zmęczona.
Wczoraj te przetwory do późnych godzin. Dzisiaj na mieście byłam, w wydziale komunikacji, i na zakupach - mój mąż będzie chrzestnym, więc kupowałam prezent. I jakieś ciuszki sobie kupiłam.
A teraz dalej dżem będę robić bo wszystkich wiśni wczoraj nie dałam rady przerobić.
Pyszne, fakt, ale nogi mi włażą do dupki.