Niby wszystko ok ale zajść w ciążę nie można.. Zapraszam do rozmowy.
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyGinka wrote:Ja robiłam w szpitalu i dopiero mi kazali zadzwonić jak dostanę okres. Dostałam zadzwoniłam i kazali przyjść w danym dniu. Z wyprzedzeniem nawet nie chcieli zapisywać.
O widzisz tak by było super, ale u mnie w szpitalach a obdzwoniłam naprawdę sporo, nie ma już terminów na ten rok i zapisują z wyprzedzeniem. Taka polityka Wiadomo - chcę jak najszybciej, żeby zacząć się starać, jesli wszystko będzie oki -
PrimaSort wrote:Umieram...Od wczoraj wieczór mam takie mdłości, że tego nie da się słowami opisać. Spałam może z 5 godzin. Mdli mnie a zwymiotować nie mogę
Jak tylko mi się poprawi to pojadę na betę.
Plamię na brązowo nadal....
Trzymam kciuki za betę
a co do mdłości nie znam się ale wydaje mi się że to dobry znak kruszynki walczą o swoje miejsce i hormony szaleją...
będzie dobrze :*PrimaSort lubi tę wiadomość
Ps. Zanim coś powiesz - posłuchaj. Zanim skrytykujesz - poczekaj. Zanim się pomodlisz - wybacz. Zanim coś napiszesz - pomyśl. Zanim zrezygnujesz - spróbuj.
Laparoskopia 19.07.2016 - macica jednorożna, jajowód prawy drożny
1 IUI 4.04.... -
nick nieaktualnyCzesc moje Kochane<3
Jeden dzien mnie nie bylo i tyle naskrobalyscie...postaram sie wszystko nadrobicale wieczorkiem bo teraz jakos nie moge zebrac mysli zalaczyl mi sie stresiorprzed wizyta;/
Kochaniutkie czy ktoras z was zna sie na wynikach moczu bo ja tak nie bardzo a moje cos misie nie podobaja;/
Ciezar wlasciwy 1,025 1,015-1,030
pH 6,0 5,0-7,0
Osad moczu
Nabkonki plaskie dosc liczne w prep.
Leukocyty kryja pole widzenia wpw 0-5
Erytrocyty swieze 3-5 wpw 0-5
Eryr.czesciowo wylug 5-10 wpw 0-5
Pasma sluzu bardzo liczne w prep.
Bakterie bardzo liczne w prep.
Krysztalki szczawianu wapnia bardzo liczne w prep.
Tak sie zastanawiam czy duzy wplyw na winiki mialo moje przeziebienie?
trzymam kciuki za wszystkie wizyty pecherzyki bety i za co jeszcze trzeba:)