Forum Starając się - ogólne nie odpuszcze i będe mamą w 2017
Odpowiedz

nie odpuszcze i będe mamą w 2017

Oceń ten wątek:
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 12:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karooolcia :) wrote:
    AjA aż taka zła ta chrześnica? :P Ja dziś nadal odpoczywam... trochę cięgnie mnie w podbrzuszu po zabiegu, ale cieszę, się, że badania mam dobre :)

    Zła nie, ale złośliwa po cioci :D a wygadana na maksa :)

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AjA to trochę Ci uszy spuchną od nawijania hihi
    Karolcia to dobrze, że dochodzisz do siebie :) No i najważniejsze ze te badania są ok, można się tylko cieszyć.

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
  • OjMaryś Autorytet
    Postów: 780 633

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AJA takie dzieci najfajniejsze :) wesoło będziesz miała :)
    Karola wypij sobie czarna herbatę ona działa lepiej niż kawa i na dłużej ;)
    Czekam na owu i mam nadzieje ze dzięki temu ze idą święta i skupiam się głownie na Gwiazdce to może się udać i będę miała pienny prezent na Nowy Rok ;D bo kolejna @ akurat na Sylwestra przypada :)
    Teraz zabieram się za sprzątanie bo masa roboty a Święta z 2 tygodnie :)

    f2w3skjood9muy2d.png
    https://bellybestfriend.pl/graph/056cab463cf345b80050fcef2d6c2bed
  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki OjMaryś :*

    OjMaryś lubi tę wiadomość

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak najfajniejsze :) muszę przyznać, że siostrze udała się nie ma co :D
    Dobra idę bo jeszcze ochrzani mnie za spóźnienie :D

    Karola555 lubi tę wiadomość

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 5851 5139

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    OjMarys. Moze owu teraz bedzie szybciej :)
    OF nie wyznaczy nowego cyklu jezeli wpiszesz plamienie, bo slabe krwawienie to faktycznie juz nowy.
    Ja tez licze na to, ze swieta nas rozluznia i potem posypia sie dwie kreseczki ;)

    OjMaryś lubi tę wiadomość

    sxTSp1.png
    7+0 - serduszko 💜💜💜😍
    5+0 - pęcherzyk
    4+0 - Beta 616
    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
    ♥️Córeczka 2017 r.♥️
    _____________
    ❌MTHFR C677T hetero
    ❌PAI-1 4G hetero
    ❎AMH - 0.36 ng/ml
  • Karooolcia :) Autorytet
    Postów: 1601 1139

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola555 wrote:
    AjA to trochę Ci uszy spuchną od nawijania hihi
    Karolcia to dobrze, że dochodzisz do siebie :) No i najważniejsze ze te badania są ok, można się tylko cieszyć.

    Ojj dziewczyny jak ja się ciesze, że te jajowody są drożne! Ciągle sobie wmawiałam, że pewnie po tej operacji wyrostka mam zrosty itp a okazało się, ze jest ok :) i teraz mam tak cholerny komfort psychiczny... no czuję sie jakbym już była w tej ciąży :D Taka szczęśliwa hehe :)

    AJA_S, OjMaryś, Karola555 lubią tę wiadomość

    dqprjw4zuz2hd3g2.png
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 5851 5139

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karooolcia :) wrote:
    Ojj dziewczyny jak ja się ciesze, że te jajowody są drożne! Ciągle sobie wmawiałam, że pewnie po tej operacji wyrostka mam zrosty itp a okazało się, ze jest ok :) i teraz mam tak cholerny komfort psychiczny... no czuję sie jakbym już była w tej ciąży :D Taka szczęśliwa hehe :)
    I super, pozbylas sie tego leku i moze teraz sie odblokujesz :)

    sxTSp1.png
    7+0 - serduszko 💜💜💜😍
    5+0 - pęcherzyk
    4+0 - Beta 616
    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
    ♥️Córeczka 2017 r.♥️
    _____________
    ❌MTHFR C677T hetero
    ❌PAI-1 4G hetero
    ❎AMH - 0.36 ng/ml
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 15:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    13 dpo ale negatyw popołudniu

  • OjMaryś Autorytet
    Postów: 780 633

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 15:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie1981 wrote:
    OjMarys. Moze owu teraz bedzie szybciej :)
    OF nie wyznaczy nowego cyklu jezeli wpiszesz plamienie, bo slabe krwawienie to faktycznie juz nowy.
    Ja tez licze na to, ze swieta nas rozluznia i potem posypia sie dwie kreseczki ;)
    No właśnie czuje się jakby miała być szybciej ale mam za dużo roboty żeby dzisiaj się przyglądać :D
    Karooolcia :) wrote:
    Ojj dziewczyny jak ja się ciesze, że te jajowody są drożne! Ciągle sobie wmawiałam, że pewnie po tej operacji wyrostka mam zrosty itp a okazało się, ze jest ok :) i teraz mam tak cholerny komfort psychiczny... no czuję sie jakbym już była w tej ciąży :D Taka szczęśliwa hehe :)
    Cieszę się razem z Toba na Nowy rok będziemy testować :D
    SusannaDean wrote:
    13 dpo ale negatyw popołudniu
    Powtarzasz w sobote? Tule :*

    Annie1981 lubi tę wiadomość

    f2w3skjood9muy2d.png
    https://bellybestfriend.pl/graph/056cab463cf345b80050fcef2d6c2bed
  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 15:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Susanna tulę mocno!
    Może jeszcze z porannego moczu zrób rano mimo wszystko.

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 15:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A po co

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam pytanie. Dziś 13 dpo, test negatywny, wiem co to znaczy. Jednak mój lekarz kazał mi dopiero 7 dni po terminie @ zrobić test i dopiero wtedy odstawić duphaston. Pytanie do was, czy jest sens się tego słuchać czy z racji braku ciąży już mogę odłożyć???

  • Mami30 Przyjaciółka
    Postów: 114 25

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mialam brac dupka tylko 10 dni po owulacji wiec nie bardoz moge pomoc w tej kwesti, byc moze nic straconego u Ciebie tylko za wczesnie.

    Mama Nadi Moje cudo 3.9.2011rok.
    starania o 2 dzidzie od 2013 roku.
    od 23.11.2016 duphason zmiana ginekologa.Diagnoza zbyt krótki cykl po owulacji. Mnóstwo badan zaleconych.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 16:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No mi tak nakazał...

  • Mami30 Przyjaciółka
    Postów: 114 25

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    na kiedy masz termin okresu?

    Mama Nadi Moje cudo 3.9.2011rok.
    starania o 2 dzidzie od 2013 roku.
    od 23.11.2016 duphason zmiana ginekologa.Diagnoza zbyt krótki cykl po owulacji. Mnóstwo badan zaleconych.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 16:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mami30 wrote:
    na kiedy masz termin okresu?
    według kalendarzyka aplikacji 11.12 dopiero, ale owu była szybciej po clo... znaczy ja czułam bóle 12 dc, może tak, dobę po ovitrelle

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 grudnia 2016, 16:38

  • Verdure Koleżanka
    Postów: 49 41

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 16:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie, jeśli pozwolicie dołączę do " niepoddających się" :) po ponad 4 latach walki, załamań, deprechy i wciąż na nowo rozbudzanej nadziei nadal walczę :) może w 2017 roku w końcu dane będzie zostać mamą :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 grudnia 2016, 16:53

    AJA_S lubi tę wiadomość

    7v8rdqk3fw0jmh1p.png
  • OjMaryś Autorytet
    Postów: 780 633

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 17:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    mam pytanie. Dziś 13 dpo, test negatywny, wiem co to znaczy. Jednak mój lekarz kazał mi dopiero 7 dni po terminie @ zrobić test i dopiero wtedy odstawić duphaston. Pytanie do was, czy jest sens się tego słuchać czy z racji braku ciąży już mogę odłożyć???
    Zrób tak jak ,mówi lekarz podobną sytuacje miałam w ciąży z córką ;) Dlatego pytałam czy powtarzasz :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 grudnia 2016, 17:05

    f2w3skjood9muy2d.png
    https://bellybestfriend.pl/graph/056cab463cf345b80050fcef2d6c2bed
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    OjMaryś wrote:
    Zrób tak jak ,mówi lekarz podobną sytuacje miałam w ciąży z córką ;) Dlatego pytałam czy powtarzasz :)
    mozesz rozwinac?

‹‹ 25 26 27 28 29 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego