Forum Starając się - ogólne nie odpuszcze i będe mamą w 2017
Odpowiedz

nie odpuszcze i będe mamą w 2017

Oceń ten wątek:
  • Mami30 Przyjaciółka
    Postów: 114 25

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny a moze Wy mi to wytłumaczycie lepiej..
    okres mam nieregularny od 23-27 dni cyklu. w przeciagu roku najczesciej powtarzaja sie 25- 27 dni cyklu. Ostatnia miesiaczke mialam 6 listopada. pęcherzyk 16mm był 22 listopada i gin powiedziala mi ze peknie za kilka godzin. od 18stego dnia cyklu kazala brac mi dup. przez 10 dni. i wyznaczyla termin okresu na 30sty.11 lub 1.12. duphason biore do 3go grudnia. wiec kiedy mam zrobic test ciazowy gdybym nie dostala okresu? nie pamietam jak to z corka bylo 5 lat temu ale z tego co ostatnio szukalam to zaszlam w ciaze 27 listopada w grudniu nie pamietam czy mialam okres ale chyba tak bo juz bym test robila w styczniu dopiero 6stego dowiedzialam sie ze jestem w ciazy w 6 tygodniu.. jak ja mam zatem wyznaczac sobie dni plodne? gin mowi ze moj 17sty dzien cyklu jest najbardziej plodnym tylko ona przyjela moje cykle 23 dniowe jako wyznacznik...

    Mama Nadi Moje cudo 3.9.2011rok.
    starania o 2 dzidzie od 2013 roku.
    od 23.11.2016 duphason zmiana ginekologa.Diagnoza zbyt krótki cykl po owulacji. Mnóstwo badan zaleconych.
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 6772 6205

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najmlodsza. Gratuluje kochana. Taka wiadomosc to wielka radosc :)
    Pisalas, ze progesteron badamy 7dpo. Tylko ciezko wyznaczyc owu co do dnia. Co jezeli pomyle sie i wyjdzie to inny dzien niz 7 dpo? Ma to takie duze znaczenie?

    Mami30. Witaj i nic sie nie przejmuj ;) Na forum mozna zebrac duzo wiedzy i raz dwa sie polapiesz ;)
    Jezeli chodzi o prognozowanie owu to ja polecam testy owulacyjne :)

    sxTSp1.png
    7+0 - serduszko 💜💜💜😍
    5+0 - pęcherzyk
    4+0 - Beta 616
    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
    ♥️Córeczka 2017 r.♥️
    _____________
    ❌MTHFR C677T hetero
    ❌PAI-1 4G hetero
    ❎AMH - 0.36 ng/ml
  • Gabjee_Szy Znajoma
    Postów: 23 3

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 15:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się,

    Jestem mamą prawie 3-letniego mikołaja, mam 24 lata i w raz z mężem podjęliśmy decyzję o tym, że postaramy się o drugiego bobasa. W zasadzie mamy 1 cykl starań, owulację miałam 22.11, dziś jest 9dpo, zatestowałam rano i niestety nagatyw (test 10mlU z allegro) jednak mimo, że wiem, iż to za wcześnie już straciłam nadzieję na ten cykl. Z mężem staranka były tylko 4 razy, gdyż wyjeżdżał, akurat w pierwszy dzień staranek test owulacyjny wyszedł mi pozytywny, później jeszcze przez 3 dni serduszkowaliśmy.

    Jestem przygotowana na przyszły cykl, mam w zanadżu żel Conceive +, dodatkowo zamierzam stosować testy owulacyjne oraz oczywiście pomiar temperatury.

    O synka staraliśmy się przez pół roku, mam nadzieję,że tym razem pójdzie szybciej :)

    Pozdrowienia dla wszystkich mam obecnych i z pewnością wkrótce przyszłych !

    20.01.2014 - Mikołaj ! <3
    staramy się o braciszka lub siostrzyczkę! :)

    1cs
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najmłodsza_staraczka wrote:
    DZIEWCZYNY!!

    Pecherzyk pekl! Endonetrium 12 mm!! Boze!! Pierwsza owulacja od 6 miesiecy!! Jestem taka szczesliwa!!!!!!
    cudownie <3

  • Mami30 Przyjaciółka
    Postów: 114 25

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to jak test wyszedł pozytywny owulacji i sie przytulaliscie to jest nadzieja;)
    ja robilam testy 2 miesiace i wychodzily negatywne.

    Gabjee_Szy lubi tę wiadomość

    Mama Nadi Moje cudo 3.9.2011rok.
    starania o 2 dzidzie od 2013 roku.
    od 23.11.2016 duphason zmiana ginekologa.Diagnoza zbyt krótki cykl po owulacji. Mnóstwo badan zaleconych.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie plamienie lipa i tyle :)
    Ale nie będę was smucić :)

  • Mami30 Przyjaciółka
    Postów: 114 25

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 15:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    A u mnie plamienie lipa i tyle :)
    Ale nie będę was smucić :)


    przykro mi bo wiem co czujesz. Mnie czeka plamienie na dniach czuje juz to po swoim ciele.;/

    Mama Nadi Moje cudo 3.9.2011rok.
    starania o 2 dzidzie od 2013 roku.
    od 23.11.2016 duphason zmiana ginekologa.Diagnoza zbyt krótki cykl po owulacji. Mnóstwo badan zaleconych.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 15:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mami30 wrote:
    przykro mi bo wiem co czujesz. Mnie czeka plamienie na dniach czuje juz to po swoim ciele.;/
    Najgorsze, że biorę duphaston a to dopiero 6 dzień po potwierdzonej owulacji

  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    A u mnie plamienie lipa i tyle :)
    Ale nie będę was smucić :)

    Czemu tak wczesne plamienie? Moze cos jest na rzeczy?

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 16:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Okaże się za tydzień, nie wcześniej, nie będę się stresować :)
    Przy duphastonie nie powinno nic być, zeszły cykl był czyściutki....ale przy ciazowym coś było. Jednak nie będę się nakręcać :)

  • Mami30 Przyjaciółka
    Postów: 114 25

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 17:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    trzymam kciukasy;* u mnie byla wlasnie kolezanka urodzila coreczke miesiac temu za 1 razem udalo im sie zajsc w ciaze i znowu padlo moje ulubione pytanie a Wy kiedy w koncu! zacznijcie sie starac. Eh wie jak u nas sprawa wyglada uwagi zbedne. kiedy sie do nich przyzwyczaje..

    Mama Nadi Moje cudo 3.9.2011rok.
    starania o 2 dzidzie od 2013 roku.
    od 23.11.2016 duphason zmiana ginekologa.Diagnoza zbyt krótki cykl po owulacji. Mnóstwo badan zaleconych.
  • Karooolcia :) Autorytet
    Postów: 1733 1248

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 17:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mami30 wrote:
    trzymam kciukasy;* u mnie byla wlasnie kolezanka urodzila coreczke miesiac temu za 1 razem udalo im sie zajsc w ciaze i znowu padlo moje ulubione pytanie a Wy kiedy w koncu! zacznijcie sie starac. Eh wie jak u nas sprawa wyglada uwagi zbedne. kiedy sie do nich przyzwyczaje..

    Niestety chyba nigdy... Przynajmniej ja nie mogę się przyzwyczaić...

    [link=https://www.suwaczki.com/]2fwaflw1rb19s4we.png[/link]

    [link=https://www.suwaczki.com/]dqprpx9iadrp0h8n.png[/link]

    26.02.2021 Beta-HCG - 63,50 mIU/ml
    26.02.2021 Progesteron - 30,10 ng/ml
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ludzie niemyślący są.....szkoda słów

  • Mami30 Przyjaciółka
    Postów: 114 25

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja odpowiadam im teraz ze gdybym mogla to mialoby juz 3 lata i sie zamykaja. Ale nie chce mi sie ciagle udawac ze mnie to nierusza.

    Mama Nadi Moje cudo 3.9.2011rok.
    starania o 2 dzidzie od 2013 roku.
    od 23.11.2016 duphason zmiana ginekologa.Diagnoza zbyt krótki cykl po owulacji. Mnóstwo badan zaleconych.
  • sunshine26 Autorytet
    Postów: 563 153

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mami30 wrote:
    trzymam kciukasy;* u mnie byla wlasnie kolezanka urodzila coreczke miesiac temu za 1 razem udalo im sie zajsc w ciaze i znowu padlo moje ulubione pytanie a Wy kiedy w koncu! zacznijcie sie starac. Eh wie jak u nas sprawa wyglada uwagi zbedne. kiedy sie do nich przyzwyczaje..
    Moje kolezanki tez wiedza ze ciezka sytuacja u mnie z tym i tez co chwile takie zaczepki... nie chce mi sie z nimi widywac nawet, no ale w sobote jestem zmuszona na caly dzien i rozmow o ciazy- jedna jest w ciazy itp. Bolesne to jest...

    w57v3e3kxnsycn9c.png
    8 lat staran:
    2017- 3 x IUI :(
    01.2019- laparo- endometrioza II st, jajowody drożne
    09.06.2020 - II 🥰
    10.06.2020 - hcg- 1241 ✊🏼 Prog.- 43,40
  • ann_je Autorytet
    Postów: 397 249

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 17:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mami30 wrote:
    trzymam kciukasy;* u mnie byla wlasnie kolezanka urodzila coreczke miesiac temu za 1 razem udalo im sie zajsc w ciaze i znowu padlo moje ulubione pytanie a Wy kiedy w koncu! zacznijcie sie starac. Eh wie jak u nas sprawa wyglada uwagi zbedne. kiedy sie do nich przyzwyczaje..

    Sorry ale dziękuję za taką koleżankę. Nigdy chyba nie zapomnę miny mojej przyjaciółki, która mówiła mi kilka tyg temu, że udało jej się zajść w 2cs w drugą ciążę. Na jej buzi było szczęście, żal i przeprosiny na raz. I pomimo, że naprawdę szczerze się cieszę jej szczesciem widzę, że ona bardzo uważa na swoje słowa o ciąży przy mnie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 17:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest to przykra sprawa, ale nie jest to nasza wina, nie można brać na siebie odpowiedzialności, ten kto robi nam krzywdę mówiąc wypytując powinien się wstydzić...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ann_je wrote:
    Sorry ale dziękuję za taką koleżankę. Nigdy chyba nie zapomnę miny mojej przyjaciółki, która mówiła mi kilka tyg temu, że udało jej się zajść w 2cs w drugą ciążę. Na jej buzi było szczęście, żal i przeprosiny na raz. I pomimo, że naprawdę szczerze się cieszę jej szczesciem widzę, że ona bardzo uważa na swoje słowa o ciąży przy mnie.
    Dokładnie, przecież nie uda że nie zaszła a nie będzie też cie przepraszać że jej się udało a tobie nie. Ale trzeba mieć wyczucie

  • Karooolcia :) Autorytet
    Postów: 1733 1248

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja również czasem mam ochotę powiedzieć ze nie wszyscy mogą plemić sie jak króliki... Ale wiem jedno im dluzej się staramy tym więcej wytrwamy! Dziewczyny trzymajcie za mnie kciukasy aby po hsg mi się udalo... Już za 5 dni do szpitala

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 grudnia 2016, 17:49

    [link=https://www.suwaczki.com/]2fwaflw1rb19s4we.png[/link]

    [link=https://www.suwaczki.com/]dqprpx9iadrp0h8n.png[/link]

    26.02.2021 Beta-HCG - 63,50 mIU/ml
    26.02.2021 Progesteron - 30,10 ng/ml
  • Mami30 Przyjaciółka
    Postów: 114 25

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to trzymam kciuki jeszcze nie wiem o Was zbyt wiele ale bede tu zagladac na pewno!. w pierwszej ciazy bylam na portalu brzuszkowym i do dzisiaj mam znajomosci;) a ta kolezanka to wlasnie jedna z tamtych czasow razem rodziłysmy lezalysmy w szpitalu i sie zaprzyjaznilysmy;). mysle ze celowo tego nie powiedziala do okola same brzuchy u mnie w rodzinie to co tydzien ktos rodzi zachodzi w ciaze. ostatnio na imprezie rodzinnej kuzyn meza skwitowal to tak,,
    jak nie mozecie zajsc w ciaze to trzeba zmienic partnerke..
    nie powiem bo to uderzylo najbardziej ze obwiniał mnie. choc to moja wina jak narazie badania pokazuja.

    Mama Nadi Moje cudo 3.9.2011rok.
    starania o 2 dzidzie od 2013 roku.
    od 23.11.2016 duphason zmiana ginekologa.Diagnoza zbyt krótki cykl po owulacji. Mnóstwo badan zaleconych.
‹‹ 6 7 8 9 10 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

4 Problemy z zajściem w ciążę, które możesz wykryć z pomocą aplikacji OvuFriend!

Kalendarz owulacji kojarzy Ci się tylko z wyznaczaniem dni płodnych i terminu owulacji? Jego możliwości są dużo większe! Aplikacja może być pomocna w wykrywaniu problemów związanych z płodnością na bardzo wczesnym etapie. O jakich problemach mowa? Co możesz wykryć z pomocą kalendarza? Kliknij i przeczytaj!   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego