Nowe staraczki - 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyWróblowa wrote:EA jestem w szoku że lekarz przed IUI nie zbadał Ci tarczycy! Ja na ostatniej wizycie miałam robione oprócz cytologii i normalnych badań jeszcze usg tarczycy.
Chociaż pociesze Cie tym, że mam takie same przypadłości jak i Ty i mam identyczne zachowania - nadmierny stres i nerwy. A tsh powyżej 2. -
Wróblowa wrote:EA jestem w szoku że lekarz przed IUI nie zbadał Ci tarczycy! Ja na ostatniej wizycie miałam robione oprócz cytologii i normalnych badań jeszcze usg tarczycy.
Chociaż pociesze Cie tym, że mam takie same przypadłości jak i Ty i mam identyczne zachowania - nadmierny stres i nerwy. A tsh powyżej 2.
Wróbella, nie robił mi usg tarczynyeh... masakra. Nawet nie wiedziałam, że robią ust tarczycy przy staraniach. A kase zdzierają tak, że nie jest nam teraz mega ciężko i zastanawiam sie czy podchodzić do kolejnych, jeżeli teraz sie nie uda
Szok. Jak tak można -
Karolyna a później dziewczyny się stresują że IUI ma tylko kilkanaście procent skuteczności...
Okej to nie jest gwarant że się zajdzie, ale bez podstawowych badań których wyniki mogą być do dupy to trudno o powodzenie...EA lubi tę wiadomość
Będziemy mieć Synka - czekamy ♥️
Olek - 05.11.2020 👦🏼
HSG - Udało się udrożnić oba jajowody!
To nie problem jest problemem, problemem jest Twoje podejście do problemu. -
kaaarolynaaa wrote:Ja miałam 4 iui bez badań tak, że tego... zaraz Ci wyślę zdjęcia jakie ja badania robiłam. Na tarczycę to TSH, FT3 i FT4. Niby najlepsze TSH do ciązy to 1-1,5, tzn zdania są podzielone, ale tak mówi moja dr. Ja miałam 2,66 i mam leki. A jakie dawki luteiny przyjmujesz? u mnie po 200mg przez 10 dni w 2 cyklu plamienia ustąpiły zupełnie.
U mnie gin to zmieniała cały czas. Raz dostałam 200mg. Potem 400mg. A teraz mam żel a nie luteine i jest w nim 80mg. Więc widze, że gin stosuje sposób "a to spróbujmy teraz tak" co miesiac.