X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Nowe staraczki - 2017
Odpowiedz

Nowe staraczki - 2017

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 11 maja 2017, 17:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wróblowa wrote:
    EA jestem w szoku że lekarz przed IUI nie zbadał Ci tarczycy! Ja na ostatniej wizycie miałam robione oprócz cytologii i normalnych badań jeszcze usg tarczycy.

Chociaż pociesze Cie tym, że mam takie same przypadłości jak i Ty i mam identyczne zachowania - nadmierny stres i nerwy. A tsh powyżej 2.
    Zaskoczę Cię - ja też przez iui nie miałam badanej ani tarczycy, ani poziomy prolaktyny, czy progesteronu...

• EA Autorytet

Wysłany: 11 maja 2017, 17:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wróblowa wrote:
    EA jestem w szoku że lekarz przed IUI nie zbadał Ci tarczycy! Ja na ostatniej wizycie miałam robione oprócz cytologii i normalnych badań jeszcze usg tarczycy.

Chociaż pociesze Cie tym, że mam takie same przypadłości jak i Ty i mam identyczne zachowania - nadmierny stres i nerwy. A tsh powyżej 2.

Wróbella, nie robił mi usg tarczyny :( eh... masakra. Nawet nie wiedziałam, że robią ust tarczycy przy staraniach. A kase zdzierają tak, że nie jest nam teraz mega ciężko i zastanawiam sie czy podchodzić do kolejnych, jeżeli teraz sie nie uda :(

Szok. Jak tak można :(

• Wróblowa Autorytet

Wysłany: 11 maja 2017, 17:12

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolyna a później dziewczyny się stresują że IUI ma tylko kilkanaście procent skuteczności...

Okej to nie jest gwarant że się zajdzie, ale bez podstawowych badań których wyniki mogą być do dupy to trudno o powodzenie...

EA lubi tę wiadomość

p19u9jcgdgj4qrbu.png
    Będziemy mieć Synka - czekamy ♥️
    Olek - 05.11.2020 👦🏼
    HSG - Udało się udrożnić oba jajowody!
    To nie problem jest problemem, problemem jest Twoje podejście do problemu.
  • EA Autorytet

Wysłany: 11 maja 2017, 17:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaaarolynaaa wrote: