Forum Starając się - ogólne Nowe staraczki - 2017
Odpowiedz

Nowe staraczki - 2017

Oceń ten wątek:
  • Sonia1617 Znajoma
    Postów: 25 1

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 20:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ilona92 objawy objawami maga byc ciazowe a moga byc okresowe, mi przy pierwszych starankach co miesiac się robilo senno slabo itp tak juz mozg nam figiel robi bo znamy te objawy juz chyba wszystkie na pamiec.. Mialam nawet plamienie implantacyjne i guzik..
    Najlesze co to mierzyc temperature i sprawdzac sluz:)
    Bo. Jak sie szuka w sobie prawdziwych obiawow to mozna sfixowac:)

    Moim pierwszym fizycznym objawem byly bole piersi jajnikow naprawdę silne skorcze jak nigdy, no i powiekszone przyciemniale sutki + zyly na piersiach i to naprawde wczesne objawy bo juz w 7 tc sie pojawiły :)
    A z takich smieszkow moich zyciowych to zaraz opowiem, ale to taka śmieszna anegdotka akurat:) wieki nie jadlam paprykaza serio wieki, a jak jeszcze nie wiedzialam o ciazy, to tak mi sie go chcialo, 2 dni za nim chodzilam az w koncu kupilam zjadlam i sie az uspokoilam, hehe jakies wewnętrzne pragnienie:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 stycznia 2017, 20:04

  • OLAM86 Autorytet
    Postów: 596 289

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 20:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sonia1617 ja po cc teraz sie staram - niecale 11 msc.

  • Sonia1617 Znajoma
    Postów: 25 1

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    OLAM86 wrote:
    sonia1617 ja po cc teraz sie staram - niecale 11 msc.


    I co gin krecil nosem czy wszystko ok?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobry wieczór Staraczki! :)
    W międzyczasie czekania na Misiaka, co nie co przeczytałam z tego co naskrobałyście. Jutro będę czytać dokładnie. Najbardziej spodobało mi się określenie "na nietoperza" :D Ze mnie też w płodne dni taki Gacek :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 marca 2017, 16:17

  • OLAM86 Autorytet
    Postów: 596 289

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie, nic nie odwodziła od pomysłu, nawet zachęcała :) A ty też po cc i ktoś Ci odradza?

  • Doma90 Autorytet
    Postów: 724 222

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej

  • annde Autorytet
    Postów: 322 118

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, mam pytanie. Czytam różne wpisy i zastanawiam się czy zawsze kobieta ma jakieś objawy ciąży jeszcze przed terminem @? Bo ciągle czytam o wrażliwych piersiach, swędzeniu, bólu brzucha itd. A czy w ogóle jest możliwe, żeby nic nie czuć?

    Trzy cykle stymulowane. Jeden cykl nieplanowanej przerwy. Kolejny cykl stymulowany. Wcześniejsze bezskuteczne. 30 lat. Starania od 2014 roku.
    PCOS
  • Sonia1617 Znajoma
    Postów: 25 1

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    OLAM86 wrote:
    Nie, nic nie odwodziła od pomysłu, nawet zachęcała :) A ty też po cc i ktoś Ci odradza?


    Ja mam 9,5 mc corke i staram sie od tego cyklu, chcialam miec dzieci rok po roku, i tez nic nie myslac zarzucilam taki argument mojej gin. A ona ze spoko, ze jak cos ma byc jakas komplikacja to moze byc i po roku i po 5 latach po cc:) tweb miesiac sie statamy naturalnie a jak nic z tego to przyszly cykl na duphastonie 4 doby po owu ( tym sposobem wlasbie zaszlam z moją Z, ponieważ u mnie jest krotka fl)

  • Iw-onka Ekspertka
    Postów: 209 110

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 22:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też dziś będę nietoperzować <3 co do obajwów najgorzej się nakręecać. Trzeba podejść do tego że bedzie co będzie i na siłę nie szukać bo można ześwirować, ale nie o to chodzi prawda?

    ug37df9ht2pr627q.png
    Inusia
  • Sonia1617 Znajoma
    Postów: 25 1

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 22:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annde no pewnie:) ja mialam fizyczne objswy tj wspominalam od 7 tc ale test taki juz widoczny porzadny to mi dlugo dlugo nie wychodzil.
    A. Znam pare os ktore o ciazy sie dowiedzialy w 10,12 tyg i później

  • Aika Autorytet
    Postów: 453 134

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 22:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My również dzisiaj z mężem działamy :D

    m85awv1.png
  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3868

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej Dziewczyny:) Mogę dołączyc? Staramy sie 2 cykl- odstawilam dwa msc temu tabletki i wzielismy sie ostro do roboty:)
    W planach mam tez na koniec miesiac, o ile @ nie zaskoczy mnie wczesniej:/

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • floreczka Autorytet
    Postów: 474 164

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 22:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jasne, że zostanie. Przecież laski na dyskotekach uprawiają ❤, potem uciekają przed ochroniarzami i jakoś ciąże są

    43f51c7715cb244a66028fb6b52f57e9.png
    07.2016 - usunięcie mięśniaka i chromotubacja L-, P+
    10.2016 - wypalanie nadżerki
    03.2017 - HSG (oba jajowody drożne!)
  • floreczka Autorytet
    Postów: 474 164

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 23:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amy333 witamy, nie ma @ jest nadzieja

    43f51c7715cb244a66028fb6b52f57e9.png
    07.2016 - usunięcie mięśniaka i chromotubacja L-, P+
    10.2016 - wypalanie nadżerki
    03.2017 - HSG (oba jajowody drożne!)
  • Iw-onka Ekspertka
    Postów: 209 110

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 23:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do czasu po cc, między moimi chłopcami jest 1 rok i 8 miesięcy. Pierwsze cc, o drugiej ciazy dowiedziałam się chyba w ósmym tygodniu, karmiłam nie miałam @ a ciąża sie pojawiła. Zatem myślę, że nie trzeba zbyt długo czekać z następną ciążą :-)

    ug37df9ht2pr627q.png
    Inusia
  • OLAM86 Autorytet
    Postów: 596 289

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amy333 no rzeczywiście ostro się wzięliście do roboty z tego co widzę po wykresie ;)

    Ewcia_92 lubi tę wiadomość

  • annde Autorytet
    Postów: 322 118

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 08:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sonia1617 wrote:
    Annde no pewnie:) ja mialam fizyczne objswy tj wspominalam od 7 tc ale test taki juz widoczny porzadny to mi dlugo dlugo nie wychodzil.
    A. Znam pare os ktore o ciazy sie dowiedzialy w 10,12 tyg i później

    Hej, dzięki za odpowiedź. Nurtowało mnie to od dłuższego czasu. I pewnie też dlatego wyszukiwałam i siebie objawów, których nie było.

    Trzy cykle stymulowane. Jeden cykl nieplanowanej przerwy. Kolejny cykl stymulowany. Wcześniejsze bezskuteczne. 30 lat. Starania od 2014 roku.
    PCOS
  • Doma90 Autorytet
    Postów: 724 222

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 08:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej.

    Muszę się trochę wycofać z życia forum. Owulacji jednak nie było i już nie będzie. A będąc na forum tylko się ciągle nakręcam na temat ciąży. Spędzam tu dużo czasu a nie o to chodzi przecież. Muszę zacząć normalnie żyć.

    Będę czasami zaglądać. Może wrócę jak odpocznę od myśli o dziecku.

  • annde Autorytet
    Postów: 322 118

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 08:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Doma90 wrote:
    Hej.

    Muszę się trochę wycofać z życia forum. Owulacji jednak nie było i już nie będzie. A będąc na forum tylko się ciągle nakręcam na temat ciąży. Spędzam tu dużo czasu a nie o to chodzi przecież. Muszę zacząć normalnie żyć.

    Będę czasami zaglądać. Może wrócę jak odpocznę od myśli o dziecku.

    Doma, rozumiem o co Ci chodzi. Nie zapomnij o nas i nie martw się. Trzymam kciuki:)

    Doma90 lubi tę wiadomość

    Trzy cykle stymulowane. Jeden cykl nieplanowanej przerwy. Kolejny cykl stymulowany. Wcześniejsze bezskuteczne. 30 lat. Starania od 2014 roku.
    PCOS
  • plinka Autorytet
    Postów: 689 498

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 08:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Doma życzę żebyś w przyszlym miesiącu wróciła do nas z dobrą nowiną

    Doma90 lubi tę wiadomość

    gannhqvkk8uk7vha.png
    gannhqvk1gc3etug.png
‹‹ 76 77 78 79 80 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego