Forum Starając się - ogólne Nowe staraczki 2018
Odpowiedz

Nowe staraczki 2018

Oceń ten wątek:
  • gosia1603 Nowa
    Postów: 4 2

    Wysłany: 8 stycznia 2018, 15:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam jestem tu nowa,staram się o rodzeństwo dla 3- letniego Kacperka, a co u Was ?

    gosia1603
  • Martusia9 Przyjaciółka
    Postów: 264 25

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie 7cs o 1 dziecko

    9cs o 1 dzidziusia
    22.10.2016 7 tyg[*]puste jajo
    24lata
    Tsh 1.13
    1 cykl z CLO-luty
    Wkoncu nam sie uda
    Marzec bez wspomagaczy.. co ma byc to bedzie
  • [email protected] Ekspertka
    Postów: 739 55

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haj

    A ja się staram o rodzeństwo dla 8 leniej Amelki :)

    Ogólnie u mnie dzisiaj 14dc

  • [email protected] Ekspertka
    Postów: 739 55

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ile się już starasz??

  • Martusia9 Przyjaciółka
    Postów: 264 25

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justyna a ty 12 miesiecy i nic? Robilas jakies badania?

    9cs o 1 dzidziusia
    22.10.2016 7 tyg[*]puste jajo
    24lata
    Tsh 1.13
    1 cykl z CLO-luty
    Wkoncu nam sie uda
    Marzec bez wspomagaczy.. co ma byc to bedzie
  • [email protected] Ekspertka
    Postów: 739 55

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 18:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak robiłam już chyba wszystkie i jest wszystko dobrze miałam robioną nawet drożność jajowodów i też jest ok a dalej się nie udaje :( Teraz 15 idę z powrotem do gina i zobaczymy co mi powie

  • Martusia9 Przyjaciółka
    Postów: 264 25

    Wysłany: 12 stycznia 2018, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To nie dobrze ja myslalam ze to tarczyca jak zrobilam w listopadzie badania krwi mialam 4.98 a teraz na letrox 50 spadla mi fo 1.13 i tak sie nie udalo dzis bylam zrobic toxo , estradiol, prolaktyne zobaczymy ale dowiem sie 12 lutego dopiero bo tak mam wizyte

    9cs o 1 dzidziusia
    22.10.2016 7 tyg[*]puste jajo
    24lata
    Tsh 1.13
    1 cykl z CLO-luty
    Wkoncu nam sie uda
    Marzec bez wspomagaczy.. co ma byc to bedzie
  • largos Przyjaciółka
    Postów: 87 89

    Wysłany: 18 stycznia 2018, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CZeść dziewczyny, my staramy się a raczej zamierzamy sie starać o rodzeństwo dla 21 miesięcznej córeczki. Tylko tak trochę cięzko podjąć ostateczną decyzję, ponieważ mam umowę o pracę do sierpnia. Teoretycznie potem mi przedłużą ale nie wiem, co zrobić, czy odłożyc starania i poczekać do sierpnia. Mamy kredyt na dom, planów dużo a ja tak pragnę drugie dziecko

    relgupjy7eqx5bjf.png
  • [email protected] Ekspertka
    Postów: 739 55

    Wysłany: 18 stycznia 2018, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja teraz jestem po badaniach hormonalnych i wyszły ok w lutym jestem zapisana na monitoring i zobaczymy co tam wyjdzie. Nie wiem dlaczego się nie udaje u męża nasienie ok u mnie badania ok a i tak nic z tego.

  • Niunka87 Przyjaciółka
    Postów: 99 77

    Wysłany: 27 stycznia 2018, 18:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc
    My staramy sie o rodzenstwo dla Naszego 2.5 letniefo Syneczka. staramy sie juz dwa lata i dwa miesiace ale nadal karmie piersia wiec bylo trudniej. Jestem wlasnie na etapie odstawiania od piersi juz prawie w ogole nie karmie planuje przestac kompletnie na dniach. Mam pcos o pierwsze staralismy sie 6 lat.
    Pozdrawiam :)

    Szczesliwa mama 2015 :)
    staramy sie o drugie
  • sMloda Znajoma
    Postów: 23 1

    Wysłany: 2 lutego 2018, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej jest tutaj ktoś? ;)

  • Frufru Autorytet
    Postów: 1329 998

    Wysłany: 2 lutego 2018, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja walczę od x 2016 o pierwsze dziecko... jak na razie, bezskutecznie.

    f2wl4z179qh7gg9w.png
    ...................................................
    Starania od X 2016 ☹ lipiec 2018 - udało się!!! <3 ciąża trojacza... wrzesień 2018 - poronienie samoistne
    sierpień 2019 - pozytywny test! <3
  • Darinka Koleżanka
    Postów: 100 11

    Wysłany: 2 lutego 2018, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, ja od kwietnia odstawiłam antykoncepcje, od września mozna powiedziec, ze starania przybrały na sile, wczesniej nie patrzylam czy dni plodne czy nie. 8 lutego powinnam dostać @, czekam z niecierpliwoscia, w tym cyklu pierwszy raz uzywalismy Conceive żel, moze cos pomoże:) ciagle mam nadzieje, chociaz czuje ze chyba sie nie udało nie mam zadnych innych objawów:/

  • Niunka87 Przyjaciółka
    Postów: 99 77

    Wysłany: 2 lutego 2018, 16:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej
    ja mam pobranie krwi w poniedzialek po ktorym dadza skierowanie do kliniki.
    Mam nadzieje ze tym razem uda sie szybciej
    a co to jest ten Conceive zel?

    Szczesliwa mama 2015 :)
    staramy sie o drugie
  • Kate_____ Autorytet
    Postów: 321 244

    Wysłany: 2 lutego 2018, 16:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Darinka wrote:
    Hej, ja od kwietnia odstawiłam antykoncepcje, od września mozna powiedziec, ze starania przybrały na sile, wczesniej nie patrzylam czy dni plodne czy nie. 8 lutego powinnam dostać @, czekam z niecierpliwoscia, w tym cyklu pierwszy raz uzywalismy Conceive żel, moze cos pomoże:) ciagle mam nadzieje, chociaz czuje ze chyba sie nie udało nie mam zadnych innych objawów:/

    Darinka My też pierwszy cykl starań z żelem.. Ale u mnie @ powinna przyjść już w niedzielę i niestety chyba nadchodzi.. :(

  • Kate_____ Autorytet
    Postów: 321 244

    Wysłany: 2 lutego 2018, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niunka87 wrote:
    Hej
    ja mam pobranie krwi w poniedzialek po ktorym dadza skierowanie do kliniki.
    Mam nadzieje ze tym razem uda sie szybciej
    a co to jest ten Conceive zel?


    Niunka87 to żel dla par starających się:)) podobno pomaga dłużej przetrwać plemniczką:)

  • futuremama Autorytet
    Postów: 3279 2326

    Wysłany: 2 lutego 2018, 16:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My za pierwszym razem go uzywaliśmy ale ciężko mi ocenić jego skuteczność bo udało nam się za pierwszym razem :) Teraz też planuję kupić :)

    💔(cb) 12.2020
    👦08.2015
    👧12.2018
  • Lola_M Autorytet
    Postów: 661 217

    Wysłany: 2 lutego 2018, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny tez jestem nowa. To juz mój trzeci stymulowany cykl

    Pcos
    f2wlp07whe3ye9wg.png
  • Niunka87 Przyjaciółka
    Postów: 99 77

    Wysłany: 2 lutego 2018, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki Kate
    tez kupie w takim razie :)

    Szczesliwa mama 2015 :)
    staramy sie o drugie
  • Darinka Koleżanka
    Postów: 100 11

    Wysłany: 2 lutego 2018, 17:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    futuremama wrote:
    My za pierwszym razem go uzywaliśmy ale ciężko mi ocenić jego skuteczność bo udało nam się za pierwszym razem :) Teraz też planuję kupić :)

    Ale zazdroszcze parom którym udalo sie za pierwszym razem! A o drugie dziecko dlugo sie staracie?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 lutego 2018, 18:10

1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego