X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Nowe staraczki 2018
Odpowiedz

Nowe staraczki 2018

Oceń ten wątek:
  • Domi95 Znajoma
    Postów: 22 12

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :) jestem tu nowa, ale nie do końca bo przeczytałam form od początku i jestem mniej więcej na bieżąco. Wcześniej nie udzielałam się, ale uwierzcie, że nieświadomie BAAARDZO mi pomagacie przetrwać czas oczekiwania na maluszka. Mam nadzieję, że mogę do Was dołączyć. To mój 4 cykl starania się o malucha i powiem wam, że am wrażenie, że z każdym miesiącem jest coraz gorzej przyjmować kolejne rozczarowania tym bardziej, że w ciągu tych ostatnich miesięcy dowiedziałam się o 6 ciążach bliskich osób...

    Kasiulka90, Plamka_92, Mamuśkaa1, MammaN lubią tę wiadomość

    5 cs o pierwszego maluszka
    Ovarin
    Mój facet bierze salfazin :)
  • Applejoy Autorytet
    Postów: 1273 926

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania95 wrote:
    Applejoy w ogóle jak masz na imię? :P
    Kasia :)

    Kasiulka90 lubi tę wiadomość

    1bab7e35e8.png[/url]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domi tylko spokój nas uratuje :) i mówienie sobie tego co mówiłam jakiś czas temu: JESTEM PŁODNA! i tak przed snem ;)

    Każda z nas ma swoją historie. Każda z nas ma swoje przeżycia i doświadczenia :)
    I jesteśmy tu po to żeby sobie móc ponarzekać i się wspierać

  • Applejoy Autorytet
    Postów: 1273 926

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domi95 wrote:
    Cześć dziewczyny :) jestem tu nowa, ale nie do końca bo przeczytałam form od początku i jestem mniej więcej na bieżąco. Wcześniej nie udzielałam się, ale uwierzcie, że nieświadomie BAAARDZO mi pomagacie przetrwać czas oczekiwania na maluszka. Mam nadzieję, że mogę do Was dołączyć. To mój 4 cykl starania się o malucha i powiem wam, że am wrażenie, że z każdym miesiącem jest coraz gorzej przyjmować kolejne rozczarowania tym bardziej, że w ciągu tych ostatnich miesięcy dowiedziałam się o 6 ciążach bliskich osób...
    To tak jak my wszystkie :) jutro idziesz do fryzjera czy robisz domowe spa? :)

    Plamka_92 lubi tę wiadomość

    1bab7e35e8.png[/url]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania95 wrote:
    Ja odwrotnie. Mąż przejmie większość moich obowiązków :) ja będę bardzo, bardzo, bardzo o siebie dbać i uważać. To chyba tak poronienie na mnie wpłynęło, bo wtedy w ogóle siebie nie oszczędzałam. I trymestr najważniejszy :)
    Moj pewnie tez bd za mnie cos robila... Wiadomo że jak nd cos sie dzialo to odpuszczę... Jak bd okej to sb pozwole na co nie co hehe

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 lipca 2018, 22:15

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja sobie przyzeklam, i pisze Wam, żebyście w razie czego mnie ostro zjechały, że nastepnym razem test najwcześniej w dniu miesiączki. Teraz ten cykl co będzie to nie, bo w ogóle nie będzie testu. Lecimy na wakacje na moja miesiączkę i nie mam. Zamiaru nawet termometru zabierac. Wakacje to wakacje. :) ale potem... Niech się dzieje, ale w dniu okresy

    Kasiulka90, milea.26 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A kiedy masz @ żebyśmy wiedziały kiedy Cię nie ochrzaniać :D

  • Kasiulka90 Autorytet
    Postów: 2209 2887

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, Domi! :) Piękne imię! Wymyśliłam sobie, że moja kuzynka Dominika będzie chrzestną mojego dziecka :D Nie, nie mam dzieci i nie, mąż o tym nie wie xD Nie mam wybranych imion dla dzieci, ale chrzestnych już tak :D hehe mam nadzieję, że mój małż się zgodzi :D

    Domi95, Plamka_92 lubią tę wiadomość

    mhsvcbxmf17updrl.png
  • Domi95 Znajoma
    Postów: 22 12

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no dokładnie :) ja za 2 dni powinnam dostać @ i nie wiem cz sobie wkręcam czy nie, ale mam mocno twardy brzuch i mam taki ciemniejszy pasek od pępka w dól, normalnie równiusieńki. Mój M też go widzi a wcześniej go nie było. Wiem, że to raczej niemożliwe żeby to było zwiastunem ciąży, ale tak jak pisałam no przed okresem doszukuję się każdego objawu

    5 cs o pierwszego maluszka
    Ovarin
    Mój facet bierze salfazin :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Applejoy wrote:
    To tak jak my wszystkie :) jutro idziesz do fryzjera czy robisz domowe spa? :)
    Cześć Dominika :)
    Ja będę spa potrzebować. To co mi się pod skórą dzieje przed tą @ zakrawa o pomstę do nieba. Jak nastolatka co najmniej ;]

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 lipca 2018, 22:19

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    melunia91 wrote:
    A kiedy masz @ żebyśmy wiedziały kiedy Cię nie ochrzaniać :D
    Najpierw muszę ta dostać. Jak przyjdzie jutro to następna teoretycznie 29lipca, ale wylatujemy 26go (nieźle się załatwiłam hehe), więc od 26go nawet temperatury nie mierze. A potem 24 sierpnia. I tutaj trzeba będzie mnie pilnować, bo znów dzieci nie będę miała i za dużo czasu na rozmyślania durne będę miałA

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie się w tym cyklu wszystko przestawiło... Tzn po biochemicznej miałam pryszcze na twarzy po okresie a nie w czasie... A ja dla siebie nie wiem co jutro zrobie. Mój stwierdził że zaczynamy się zdrowo odżywiać to zaczynam kombinować. Dziś był ryż, pieczarki z cebula i gotowane udko. Jutro coś musze z wątróbką wymyślić.

  • Domi95 Znajoma
    Postów: 22 12

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mnie właśnie wcześniej strasznie wysypywało przed okresem ale ostatnimi czasy dopiero po @ mam jakieś zmiany na twarzy ewentualnie :)

    5 cs o pierwszego maluszka
    Ovarin
    Mój facet bierze salfazin :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melunia :*

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia <3

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam od wczoraj diode pod okiem haha wygladam jakby moj mi trzasnal :D
    Chociaz nigdy nie mialam hmmm... Czy to moze ciaza ??

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane bez przesady nie nakrecajcie sie :D
    Bo pozniej bd smuty i bd musiala was przywoluwac do porzadku :-)

  • Plamka_92 Autorytet
    Postów: 2186 1017

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Domi :)

    atdc2n0a7fxt5xal.png
    28.04.2020
    2940 g 54 cm Szczęścia

    01.2021 puste jajo (* 8 tc)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia wrote:
    Ja mam od wczoraj diode pod okiem haha wygladam jakby moj mi trzasnal :D
    Chociaz nigdy nie mialam hmmm... Czy to moze ciaza ??

    chyba pozamaciczna xD
    Przepraszam czarny humor mi się włączył
    Mam nadzieję że sie nie obrazisz ;)

    Mama36 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia wrote:
    Ja mam od wczoraj diode pod okiem haha wygladam jakby moj mi trzasnal :D
    Chociaz nigdy nie mialam hmmm... Czy to moze ciaza ??
    Ale czy ta dioda to ciąża się pytasz??? Myślę że nie!!! Hahahaha
    Przepraszam, nie mogłam się powstrzymać..

‹‹ 422 423 424 425 426 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ