Forum Starając się - ogólne Nowe staraczki 2018r.
Odpowiedz

Nowe staraczki 2018r.

Oceń ten wątek:
  • Kasiulka90 Autorytet
    Postów: 2209 2887

    Wysłany: 6 lipca 2018, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chasia, ponoć lepszy jest Profertil dla mężczyzn. A Ty Ovarin możesz brać bez konsultacji - w końcu nie jest na receptę ;)

    mhsvcbxmf17updrl.png
    p19uyx8d5hms8t11.png
  • Konieczynka Autorytet
    Postów: 1245 1032

    Wysłany: 6 lipca 2018, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aktap wrote:
    Cześć Dziewczyny. ;) Kurde, wczoraj pierwszy raz spróbowaliśmy seksu w czasie okresu (na drugi dzień wieczorem leci mi już niewiele :P ) i było taaak dziwnie, haha. Jakbym miała w sobie znieczulenie i prawie nic nie czułam. :D

    Mam krwawienia po 7-8 dni. I w 2 czy 3 raczej tego nie robimy chyba ze nas mocno najdzie ochota to pod prysznicem. Potem mój nie ma z tym problemu. "Dobry koń i po błocie pociagnie" że tak niepoetycko zacytuję swego męża. Mi sprawia to jakiś tam dyskomfort jak wychodzi ze mnie brudny :P ale ogólnie kochamy się w te trudne dni. Hehe

    Jadę na porzeczki - ciąg dalszy urlopu.

    28.01.2019 - beta 228 :) starania od grudnia 2017, 26.09. 2019 córeczka :)
    23.07.2015 - synek
    3jvzkrhmaeb0t2qx.png
  • Konieczynka Autorytet
    Postów: 1245 1032

    Wysłany: 6 lipca 2018, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milea kup gynixin optima. Flotylli przeciw grzybicze bez recepty.

    28.01.2019 - beta 228 :) starania od grudnia 2017, 26.09. 2019 córeczka :)
    23.07.2015 - synek
    3jvzkrhmaeb0t2qx.png
  • Ania95 Autorytet
    Postów: 2746 2652

    Wysłany: 6 lipca 2018, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc kobietki :*
    Powtorzylam dzisiaj test i nie wiem co myslec. Na pierwszy rzut oka totalnie nic nie widac. Jak wzielam pod swiatlo i pod specjalnym katem to jakbym cos tam widziala. Na zdjeciu nic nie wychodzi. Ja sama czasem to widze, czasem nie... Ale pierwszy raz w ogole moglam sie do czegos doczepic na tescie, a nie jak zawsze biel... Okres za 3 dni. Zobaczymy jak sytuacja sie rozwinie.
    Milego dnia wszystkim :*

    Hunter8 lubi tę wiadomość

    8.08.2019 💗
    3jvzjw4zu715l6nw.png
  • Kasiulka90 Autorytet
    Postów: 2209 2887

    Wysłany: 6 lipca 2018, 08:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja pamiętam czasy przed braniem tabletek anty - oboje lubiliśmy seks w okres :) Gdzieś w jakimś artykule czytałam nawet, że podczas @ macica jest bardziej ukrwiona, wrażliwa na bodźce, więc kobieta intensywniej odczuwa przyjemność z seksu. Ja tak miałam :D Teraz po odstawieniu tabsów mam takie okresy, jakby ich nie było, więc zapomniałam, co to prawdziwa miesiączka :(

    mhsvcbxmf17updrl.png
    p19uyx8d5hms8t11.png
  • didi123 Autorytet
    Postów: 1715 710

    Wysłany: 6 lipca 2018, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia wrote:
    Oj nie chcialabys heh... Chodziłam miesiac na 2 zmiany i prawie bez wolnego xD


    Wcześniej miałam trochę luzu, ale na pewno mnie tutaj nikt nie przebije (chyba, że ktoś ma własne DG), bo oprócz godzin na umowę o pracę, mam jeszcze umowy cywilnoprawne i czasem robię coś jeszcze stąd też jak wczoraj rano wyszłam tak o 23 była w domu. A jedyna świętość to niedziela, bo w soboty też pracuje. Jak jest luz to jest, ale jak nie ma to tylko na noc wracam do domu i wtedy niestety już na nic nie mam czasu.

    Moje szczęście <3
    Filip 20.05.2019, godz. 11:45
    3500 g i 53 cm
  • Kasiulka90 Autorytet
    Postów: 2209 2887

    Wysłany: 6 lipca 2018, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania95 wrote:
    Czesc kobietki :*
    Powtorzylam dzisiaj test i nie wiem co myslec. Na pierwszy rzut oka totalnie nic nie widac. Jak wzielam pod swiatlo i pod specjalnym katem to jakbym cos tam widziala. Na zdjeciu nic nie wychodzi. Ja sama czasem to widze, czasem nie... Ale pierwszy raz w ogole moglam sie do czegos doczepic na tescie, a nie jak zawsze biel... Okres za 3 dni. Zobaczymy jak sytuacja sie rozwinie.
    Milego dnia wszystkim :*
    Ale jest coś różowego czy to po prostu wystający biały pasek? Niektóre testy mają właśnie takie wystające białe paski - miejsce na zafarbowanie na czerwono - jeden pasek (testowy) się robi ciemny, a drugi niestety nie :( Kup żółty bobo test w Rossmannie i zrób jutro z pierwszego moczu.

    aktap lubi tę wiadomość

    mhsvcbxmf17updrl.png
    p19uyx8d5hms8t11.png
  • Ewa89_89 Autorytet
    Postów: 4097 3196

    Wysłany: 6 lipca 2018, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mąż mi narzeka, że za dużo z Wami na forum siedzę i mi mózg zlasuje od tego wszystkiego bo ja nigdy tak na telefonie nie siedziałam.
    Ogólnie to dzwoni do mnie wczoraj a ja się śmieje głupkowato to on się pyta z czego brechtam.
    To mu mówię o tym tekście co mnie rozbawił z tym śluzem płodnym, czy to śluz czy żołnierze z pola bitwy... i mowie mu, że to z forum i jakie tu są zajebiste babeczki :) bratnie dusze... :)
    A ten dalej swoje: Weź Ty tyle nie siedź na tym telefonie bo ostatnio tylko to robisz. Pogadał, pogadał i tyle.
    Za to wieczorem... mówię mu... wiesz kotku ale dziąsła to mi nie krwawią i się zabieram do roboty... ten zadowolony a ja po chwili mówię: Dziewczyny z forum załatwiły Ci dzisiaj tego lodzika :) :)
    Teraz już nie będzie miał pretensji, że tyle siedzę z Wami :)

    Konieczynka, Ania95, madzikow, Sandersik lubią tę wiadomość

    25.07.2020 FET 8b 🙏 9dpt bhcg 12, 11dpt bhcg 36, 13dpt bhcg 84 plamienia, 16 dpt bhcg 396, 29dpt krwotok (krwiaki), 31 dpt 💜
    06.20 histero usunięto uwypuklenie w macicy
    05.20 histero +hegarowanie nieudane (zbyt wąska szyjka)
    12.19 II IMSI długi protokół: 17 komórek/ 8 dojrzałych/ 4 zaplodnione/1❄️8b
    06.2019 IMSI krótki 12 komórek/7 dojrzałych/5 zapłodnionych/ 1 zarodek 2BB ET :-( cb, zero mrozaków :(
    1 IUI 03.04.19 :( Invicta Wrocław
    4 x stymulacja clo :(

    Ja: HSG ok, AMH ok 3; Choroba Gravesa Basedowa, Hashimoto, Łuszczyca, Endometrioza II, zrosty, MTHFR hetero, PAI homo, kir AA brak wszystkich implantacyjnych.

    Mąż: Mała ilość, słabe upłynnienie i ruchliwość, morfologia 4%, FDNA 18%; HBA 86%, 96% uszkodzeń główki, wszystkie parametry poniżej normy

    Starania od 01.2016
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2018, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania nie doszukuj sie na sile kreski. Bo to nez srnsu. Jak okres ma nie przyjsc to po prostu noe przyjdzie:)
    Konieczynka dzieki zaraz ide do apteki wlasnie:)

    aktap lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2018, 08:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    didi123 wrote:
    Wcześniej miałam trochę luzu, ale na pewno mnie tutaj nikt nie przebije (chyba, że ktoś ma własne DG), bo oprócz godzin na umowę o pracę, mam jeszcze umowy cywilnoprawne i czasem robię coś jeszcze stąd też jak wczoraj rano wyszłam tak o 23 była w domu. A jedyna świętość to niedziela, bo w soboty też pracuje. Jak jest luz to jest, ale jak nie ma to tylko na noc wracam do domu i wtedy niestety już na nic nie mam czasu.
    Oj biedna ... To nie mam tak zle heh

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2018, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewa89_89 wrote:
    Mąż mi narzeka, że za dużo z Wami na forum siedzę i mi mózg zlasuje od tego wszystkiego bo ja nigdy tak na telefonie nie siedziałam.
    Ogólnie to dzwoni do mnie wczoraj a ja się śmieje głupkowato to on się pyta z czego brechtam.
    To mu mówię o tym tekście co mnie rozbawił z tym śluzem płodnym, czy to śluz czy żołnierze z pola bitwy... i mowie mu, że to z forum i jakie tu są zajebiste babeczki :) bratnie dusze... :)
    A ten dalej swoje: Weź Ty tyle nie siedź na tym telefonie bo ostatnio tylko to robisz. Pogadał, pogadał i tyle.
    Za to wieczorem... mówię mu... wiesz kotku ale dziąsła to mi nie krwawią i się zabieram do roboty... ten zadowolony a ja po chwili mówię: Dziewczyny z forum załatwiły Ci dzisiaj tego lodzika :) :)
    Teraz już nie będzie miał pretensji, że tyle siedzę z Wami :)
    Oooo... Widzisz czesciej mu musimy zalatwic lodzika to nie bd marudzil haha

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2018, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Prolaktyna zrobiona. Czekam na wyniki. Jak wyjdzie dobra to do 16go do wizyty gin nawet nie mam zamiaru rozkminiac skąd te cb.
    Ewcia też sobie o tym Myślałam., żeby mierzyć do owulki a potem olać. Jak @ przyjdzie to przyjdzie. Bo myślę że ta temp najbardziej na mnie działa stresogennie.

  • didi123 Autorytet
    Postów: 1715 710

    Wysłany: 6 lipca 2018, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama36 wrote:
    Ahhhhhh... A tak liczyłam. No to oby szybko do @,chodz pamiętaj u mnie długo negatyw wychodził w poprzednich ciazach :)


    Czyli to się zdarza. Ale ja myślałam, że po terminie @ to chociaż cień zobaczę na teście a nie zobaczyłam absolutnie nic.

    Moje szczęście <3
    Filip 20.05.2019, godz. 11:45
    3500 g i 53 cm
  • Ania95 Autorytet
    Postów: 2746 2652

    Wysłany: 6 lipca 2018, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasiulka90 wrote:
    Ale jest coś różowego czy to po prostu wystający biały pasek? Niektóre testy mają właśnie takie wystające białe paski - miejsce na zafarbowanie na czerwono - jeden pasek (testowy) się robi ciemny, a drugi niestety nie :( Kup żółty bobo test w Rossmannie i zrób jutro z pierwszego moczu.

    Rozowego nic nie ma XD moze rzeczywiscie za bardzo chcialam cos zobaczyc, ze mozg juz sobie to wyobrazil.
    12dpo to juz chyba powinno cos wyjsc.
    Maz niczego nie moze sie dopatrzec. Eh :(

    Kasiulka90 lubi tę wiadomość

    8.08.2019 💗
    3jvzjw4zu715l6nw.png
  • didi123 Autorytet
    Postów: 1715 710

    Wysłany: 6 lipca 2018, 09:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia wrote:
    Oj biedna ... To nie mam tak zle heh


    Stwierdziłam, że póki nie mamy dzieci i męża w domu na codzień to mogę podoginać, więcej się odłoży :D

    Moje szczęście <3
    Filip 20.05.2019, godz. 11:45
    3500 g i 53 cm
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2018, 09:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    didi123 wrote:
    Czyli to się zdarza. Ale ja myślałam, że po terminie @ to chociaż cień zobaczę na teście a nie zobaczyłam absolutnie nic.
    Mi się z pierwszym spóźniala @ tydzień już. Była przede mną mega studencka impreza. Mowie sobie, zrobię test. Wyjdzie pozytyw, pójdę ale będę grzeczna.wyszedl biały jak kartka papieru.. Wiec poszłam na wszystkie sposoby... Spóźnial się dalej. Dopiero po następnym tyg spóźniania wyszedł blady róż.
    Moja kumpela miałam monitoringi i bety, testów nie robila.przy becie 600 powiedziała sobie że zrobi test na pamiątkę. Zrobiła... Biały... Myślała że umrze z nerwów, ale wszystko ok było :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2018, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam te po 1zl.. Zamawiam ze sklepu internetowego, i jak wiecie łapią mi nawet bardzo małe bety.w 1 cyklu starań miałam rossmann, ale w ciąży nie byłam to nie wiem. Te są po prostu tanie.

  • Marza89 Autorytet
    Postów: 1495 1772

    Wysłany: 6 lipca 2018, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania trzymam kciuki :D jeśli masz się głowić i zameczac to idź na betę :*

    Malwa ja też serek wiejski właśnie zjadłam :D

    Też już marzę o urlopie, ake dwa tyg szybko zlecą i idę na tydz :D

    Ania95, Malwa13 lubią tę wiadomość

    Aniołek [*] - 6 tydz./ PCOS, Bhcg 29. 06 / 10 dpo - 19, 13 dpo-120, 15 dpo-420, 20 dpo-4228
    Laura 💕 03.03.2019 😍 3410g 😍 53cm😍
    jon7a04.png
  • Kasiulka90 Autorytet
    Postów: 2209 2887

    Wysłany: 6 lipca 2018, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem na forum już od roku i ten temat był przerabiany miliony razy - najlepszy jest żółty bobo test z rossmana ;)

    aktap lubi tę wiadomość

    mhsvcbxmf17updrl.png
    p19uyx8d5hms8t11.png
  • didi123 Autorytet
    Postów: 1715 710

    Wysłany: 6 lipca 2018, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama36 wrote:
    Mi się z pierwszym spóźniala @ tydzień już. Była przede mną mega studencka impreza. Mowie sobie, zrobię test. Wyjdzie pozytyw, pójdę ale będę grzeczna.wyszedl biały jak kartka papieru.. Wiec poszłam na wszystkie sposoby... Spóźnial się dalej. Dopiero po następnym tyg spóźniania wyszedł blady róż.
    Moja kumpela miałam monitoringi i bety, testów nie robila.przy becie 600 powiedziała sobie że zrobi test na pamiątkę. Zrobiła... Biały... Myślała że umrze z nerwów, ale wszystko ok było :)

    Ciekawe czemu tak się dzieje? Zatem jest jeszcze nadzieja, choć złudzeń nie mam. Zawsze przed okresem mam nabrzmiały wrażliwy biust przez kilka dni i w pierwszy dniach, teraz nawet to ustało i wszystko jest tak jakbym była już po @. Także jestem pewna, że jak nie będę w ciąży to @ też nie dostanę. Pozostała tylko zachcianka na ostre/kwaśne. Zobaczymy! :)

    Moje szczęście <3
    Filip 20.05.2019, godz. 11:45
    3500 g i 53 cm
‹‹ 67 68 69 70 71 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

4 Problemy z zajściem w ciążę, które możesz wykryć z pomocą OvuFriend!

Kalendarz owulacji kojarzy Ci się tylko z wyznaczaniem dni płodnych i terminu owulacji? Jego możliwości są dużo większe! Aplikacja może być pomocna w wykrywaniu problemów związanych z płodnością na bardzo wczesnym etapie. O jakich problemach mowa? Co możesz wykryć z pomocą kalendarza? Kliknij i przeczytaj!   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego