X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Nowe staraczki 2018r.
Odpowiedz

Nowe staraczki 2018r.

Oceń ten wątek:
  • najra88 Autorytet
    Postów: 960 1762

    Wysłany: 13 września 2018, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amalia wrote:
    Ok laski, jestem po lekarzu. Dostałam lek na infekcję i nakaz podbicia wit D. Do tego chłop ma iść do urologa-androloga i zrobić kilka hormonów. Jak zaleczę infekcję to za miesiąc drożność i startujemy do inseminacji.

    Mam nadzieję że szybko będziesz mogła zobaczyć dwie kreseczki.
    Będziemy startować z IUI w podobnym czasie.

    🍀 Czekamy na Ciebie 🍀
    preg.png

    Starania od 2014 z przerwą w 2019 i 2023

    ♀️ PCOS; mięśniaki macicy; niedomoga lutealna; słaby lewy jajnik; 12/17 i 06/23 cb; 09/23 – miomektomia i cystektomia
    ♂️ 2018 - morfo 2%; 2023 - morfo 4%

    IVF 04/24; mamy 8❄️🥰

    🔸05/06/24 FET ❄️5AB🔸5dpt blade ⏸️🔸7dpt mocne ⏸️🔸12dpt beta 887🔸14dpt beta 1874🔸24dpt 6+1 silne krwawienie🔸26dpt 6+3 GS 2.3cm; YS 0.34cm; CRL 0.98cm z bijącym❤️🔸7+3 CRL 1.2cm🔸8+2 CRL 1.9cm🔸9+4 CRL 2.8cm🔸11+3 CRL 4.9cm; NIPT niskie ryzyka; synek 💙🔸13+5 CRL 8.3cm 🔸16+5 173g🔸18+5
  • amalia Autorytet
    Postów: 436 229

    Wysłany: 13 września 2018, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    najra88 wrote:
    Mam nadzieję że szybko będziesz mogła zobaczyć dwie kreseczki.
    Będziemy startować z IUI w podobnym czasie.
    Najpierw muszę zrobić drożność. Infekcja do zaleczenia :( szkoda, że to badanie można robić tylko w określonych dniach cyklu, sporo to utrudnia. No i nie wiem, czy już w listopadowym cyklu będziemy robić inseminację czy później. Wolę jak najszybciej, brakuje mi drożności bo resztę badań już mam. Więc nie ma potrzeby zwlekać..

    Ja: AMH 1,59
    On: teratozoospermia, HBA 50%, DFI 15,72%, HDS 20,58%
    01.11.18 początek stymulacji
    11.11.18 punkcja
    16.11 odwołany transfer - 0 zarodków
    26.12.18 dwie kreski naturalnie!!
    chłopiec!!