Forum Starając się - ogólne nowe staraczki na forum.
Odpowiedz

nowe staraczki na forum.

Oceń ten wątek:
  • MissHania Koleżanka
    Postów: 122 13

    Wysłany: 31 lipca 2016, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A Dziewczęta czy wiecie co moze byc powodem wysokich temp w pierwszej fazie cyklu? Ja w 6 dc mam 36,6 7dc 36,7 8 dc 36,72. Zwykle miałam ok 36,3-36,5 a takie wyższe w drugiej fazie nawet do 37,2. Nie jestem chora.. Co to moze byc? Martwić sie?

  • [email protected] Autorytet
    Postów: 676 494

    Wysłany: 31 lipca 2016, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MissHania a może owulacja po prostu przyjedzie wcześniej?

    Gakin 2 testy wyszły Ci pozytywne, więc nie przejmuj się tym co robiłaś ostatnio.

    17u93e5ep5g57u5f.png
  • Gakin Autorytet
    Postów: 643 397

    Wysłany: 31 lipca 2016, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny, ten 3 też był niby pozytywny ... ale moja psychika działa i sobie wyobrażam że to biochemiczna ciąża bo ja tak naprawdę nie wiem kiedy powinnam mieć @ bo mam okropnie nieregularnie. Dzisiaj polecę po jeszcze inny test bo do wtorku mnie ciekawość zje.

    Filipek - 09.03.17 :)
  • sugarcube Debiutantka
    Postów: 15 0

    Wysłany: 31 lipca 2016, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny,

    Nie było mnie kilka dni.
    Gratulacje dla ciężarówek! :)

    U mnie 8dc, a końca okresu nie widać, wciąż jakieś delikatne krwawienia/plamienia. Nigdy w życiu tak nie miałam, z reguły 4-5 dni i z głowy. Myślicie, że może być to skutek uboczny brania duphastonu w poprzednim cyklu?
    Nie wiem co o tym myśleć. :/

  • MissHania Koleżanka
    Postów: 122 13

    Wysłany: 31 lipca 2016, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sugarcube to duphaston, ja mam w tym cyklu tez dziwny okres...zaczęło sie od 3 dni plamien potem krwawienie z trzy dni i znowu plamienie. Zapytam lekarza przy okazji o co chodzi.

  • sugarcube Debiutantka
    Postów: 15 0

    Wysłany: 31 lipca 2016, 13:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MissHania wrote:
    Sugarcube to duphaston, ja mam w tym cyklu tez dziwny okres...zaczęło sie od 3 dni plamien potem krwawienie z trzy dni i znowu plamienie. Zapytam lekarza przy okazji o co chodzi.

    Dżizys, dostałam go bo miałam przez kilka cykli kilkudniowe plamienia przed okresem... Zamiana na plamienia po okresie mnie nie urządza. :P
    Wizytę mam za miesiąc. Jeszcze jedno opakowanie po drodze wezmę, zobaczymy.

  • Demsik Autorytet
    Postów: 1490 1680

    Wysłany: 31 lipca 2016, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gakin wrote:
    Dzięki dziewczyny, ten 3 też był niby pozytywny ... ale moja psychika działa i sobie wyobrażam że to biochemiczna ciąża bo ja tak naprawdę nie wiem kiedy powinnam mieć @ bo mam okropnie nieregularnie. Dzisiaj polecę po jeszcze inny test bo do wtorku mnie ciekawość zje.
    A mialo isc dziewcze na betę i dziewcze spokojne by bylo a wvpon powtorzone i juz.ciesz sie szczesciem i nie mysl o zlych rzeczach :-)

    Demsik
    f2w3rjjg7nnlno08.png
    synek 6-lat- 07.03.2010- 21.10- 3320g,54cm
    hormony ok
    hsg- prawa strona niedrożna,badanie nasienia- ok
    staraliśmy się 6 lat i się udało;
  • marzymisie Autorytet
    Postów: 646 104

    Wysłany: 31 lipca 2016, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gakin, Demsik ma rację.

    U mnie cykl jakiś pochrzaniony. Temperatura raz skoczy w górę a raz spada. Dziś spadła dość mocno co mnie bardzo dziwi.
    W tamtym cyklu pięknie pięła się w górę i utrzymywała się na stałym poziomie mniej więcej, po czym przed @ spadła. Czyli wszystko ładnie i ok. A teraz? Jakieś cuda na kiju.

    Sugarcube, co do tych plamień to nie pomogę bo nigdy nie miałam do czynienia z duphastonem.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 lipca 2016, 15:53

  • Chava Przyjaciółka
    Postów: 73 27

    Wysłany: 31 lipca 2016, 16:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marzymisie wrote:
    W związku z tym oświadczam wszem i wobec, że nigdzie się nie wybieram i jesteście na mnie skazane ;) na moje marudzenie na forum, bo nadal jestem staraczką ;)

    ... w końcu się uda. Wierzę w to ;)
    Też wierzę że Wam się uda.

    Z racji tego że straszną już nie jestem powinnam opuścić zacne grono.

    Gratuluję tym którym się udało, reszcie życzę powodzenia.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 lipca 2016, 16:53

  • Gakin Autorytet
    Postów: 643 397

    Wysłany: 31 lipca 2016, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Demsik wrote:
    A mialo isc dziewcze na betę i dziewcze spokojne by bylo a wvpon powtorzone i juz.ciesz sie szczesciem i nie mysl o zlych rzeczach :-)
    miało iść wczoraj ale wyniki i tak by był w pon więc bym się denerwowała :D idę jutro bo jednak nie muszę czekać do wtorku. Cieszę się, cieszę :)

    Filipek - 09.03.17 :)
  • marzymisie Autorytet
    Postów: 646 104

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 07:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gakin, który to był cykl starań bo nie pamiętam a pewnie pisałaś.

  • Gakin Autorytet
    Postów: 643 397

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 08:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w zasadzie 2 choć z temp. testami owu itp to pierwszy

    Filipek - 09.03.17 :)
  • marzymisie Autorytet
    Postów: 646 104

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 08:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczęściara ;)
    Fajnie fajnie :)
    Lecisz na betę dzisiaj nie? Daj znać jak będą wyniki.
    A jak się czujesz? Jakieś objawy typowo ciążowe czy raczej normalnie?

  • Nya Znajoma
    Postów: 20 0

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, po tygodniowym urlopie wracam do rzeczywistości.
    Dziś 11 dc cyklu, więc owulacja zbliża się wielkimi krokami.

    Gakin gratulacje :-* Oby jak najszybciej każda z nas zobaczyła dwie kreseczki

  • Gakin Autorytet
    Postów: 643 397

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marzymisie wrote:
    Szczęściara ;)
    Fajnie fajnie :)
    Lecisz na betę dzisiaj nie? Daj znać jak będą wyniki.
    A jak się czujesz? Jakieś objawy typowo ciążowe czy raczej normalnie?

    Betę zobię ale dopiero po pracy więc wyniki pewnie jutro. przez 3 dni mdiło mnie praktycznie od momentu wstania do momentu pójścia do łóżka więc to też był powód zrobienia testu w piątek po południu. Mdli już mniej no chyba że się przyzwyczaiła, jestem bardziej głodna, piersi bardzo bolą.

    Filipek - 09.03.17 :)
  • marzymisie Autorytet
    Postów: 646 104

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 11:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Korciło mnie dzisiaj żeby zrobić progesteron bo jestem 7dni po owulacji ale stwierdziłam, że ta wiedza mi nic nie da. Nawet jeśli byłby wysoki to świadczyłby o przebytej owulacji i nic poza tym. Jeszcze bym się nakręciła niepotrzebnie. Jestem z siebie dumna, że ustawiłam się do pionu i nie poszłam ;)

  • Gakin Autorytet
    Postów: 643 397

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    taka nasza natura że chciałybyśmy się w nieskończoność upewniać że wszystko jest ok.
    Brawo dla Ciebie że się nie złamałaś i nie poszłaś :)

    marzymisie lubi tę wiadomość

    Filipek - 09.03.17 :)
  • Gakin Autorytet
    Postów: 643 397

    Wysłany: 2 sierpnia 2016, 11:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam wyniki bety - 554,4 :)
    już teraz wierzę. To chyba 6 tydz. do lekarza idę za tydz w czwartek. Zastanawiam się czy nie za późno ta wizyta? Nie znam się a z drugiej strony chcę pójść tak żeby już było coś widać. Jak myślicie?

    Filipek - 09.03.17 :)
  • [email protected] Autorytet
    Postów: 676 494

    Wysłany: 2 sierpnia 2016, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gakin na chwilę obecną zobaczysz tylko pęcherzyk raczej bez bijącego serduszka, bo na to za wcześnie. Ale na wizytę możesz iść trochę się uspokoisz, lekarz może też cię już wyśle na jakieś badania. :)

    Także wielkie Gratulacje :*:)

    17u93e5ep5g57u5f.png
  • Gakin Autorytet
    Postów: 643 397

    Wysłany: 2 sierpnia 2016, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To chyba poczekam - serduszko korci ;) jak zrobiłam betę to się uspokoiłam. Co ma być to będzie a wcześniejsza wizyta niczego nie zmieni :)

    Filipek - 09.03.17 :)
‹‹ 63 64 65 66 67 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Planowanie ciąży, czyli o tym jakie badania przed ciążą warto wykonać

Planowanie ciąży to ważny moment w życiu każdej kobiety. Zastanawiasz się jakie badania przed ciążą warto wykonać? A może warto pomyśleć o dodatkowych szczepieniach? Co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na zdrową, szczęśliwą ciążę? Przeczytaj, które szczepienia musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem starań, a które spokojnie możesz zrobić nawet będąc już w ciąży. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego