Forum Starając się - ogólne Ośrodki adopcyjne
Odpowiedz

Ośrodki adopcyjne

Oceń ten wątek:
  • Justa87 Autorytet
    Postów: 1537 1074

    Wysłany: 15 grudnia 2016, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My jeestesmy po jednej rozmowie...kursow jest kilka ale ponoc jest tyle osob ze.zalapiemy sie na wrzesien.Ja juz dojrzalam do tej decyzji,maz tak pol na pol...

    Nadzieja zawiera w sobie światło mocniejsze od ciemności jakie panują w naszych sercach...3 aniołki.
    CORCIA 06.09.17r.
  • Alrauna1987 Autorytet
    Postów: 1003 773

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny.
    Mam pytanko. Czy aby przystapic do procedury adopcyjnej wymagane jest zelazne 5 lat malzenstwa czy moze byc mniej przy czym mozliwe jest udokumentowanie dluzsze bycie razem?
    Dzieki za odpowiedz i powodzenia :-)

    Alice83 lubi tę wiadomość

    h84fi09kme43rwr7.png
    Ponad 4 lata walki...[***]....
    "Przyjdzie taka chwila gdy stwierdzisz, że wszystko sie skończyło.
    To właśnie będzie początek."

    Louis L'Amour
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 grudnia 2016, 21:30

  • Alrauna1987 Autorytet
    Postów: 1003 773

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    katariiinkaa wrote:
    Teraz juz nie ma wymogów co do stażu małżeństwa ;)
    Wow :-) super wiadomosc jak dla mnie :-) zatem z nowym rokiem trzeba " łapać byka za rogi " ;-)

    h84fi09kme43rwr7.png
    Ponad 4 lata walki...[***]....
    "Przyjdzie taka chwila gdy stwierdzisz, że wszystko sie skończyło.
    To właśnie będzie początek."

    Louis L'Amour
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10218 8899

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    katariiinkaa wrote:
    Teraz juz nie ma wymogów co do stażu małżeństwa ;)

    Dzwoniłam do dwóch OA w Warszawie i jednak chcą 5 lat stażu małżeństwa. A chociaż min. 4,5 roku... tak mi pani powiedziała. Więc chyba wszystko zależy od OA... :(

    6x69m84.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 12 transferów, 14 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    Michałek <3
  • Alrauna1987 Autorytet
    Postów: 1003 773

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 20:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zeby staz malzenski byl gwarancja nierozerwalnosci malzenstwa...a tutaj tak na prawde nie ma reguly.
    Skoro w Wa-wie wymagaja to sprobuje u siebie (Krk) popytac w OA i w sasiednich wojewodztwach.

    h84fi09kme43rwr7.png
    Ponad 4 lata walki...[***]....
    "Przyjdzie taka chwila gdy stwierdzisz, że wszystko sie skończyło.
    To właśnie będzie początek."

    Louis L'Amour
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10218 8899

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alrauna1987 wrote:
    Zeby staz malzenski byl gwarancja nierozerwalnosci malzenstwa...a tutaj tak na prawde nie ma reguly.
    Skoro w Wa-wie wymagaja to sprobuje u siebie (Krk) popytac w OA i w sasiednich wojewodztwach.

    Wiesz, możesz i Ty podpytać. Dla mnie istotna sprawa, bo mamy "tylko" 2,5 roku stażu małżeńskiego... I mało istotne dla pani było, że 4,5 roku mieszkamy razem, a 7,5 roku jesteśmy w związku.

    6x69m84.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 12 transferów, 14 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    Michałek <3
  • Alrauna1987 Autorytet
    Postów: 1003 773

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 22:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiula86 wrote:
    Wiesz, możesz i Ty podpytać. Dla mnie istotna sprawa, bo mamy "tylko" 2,5 roku stażu małżeńskiego... I mało istotne dla pani było, że 4,5 roku mieszkamy razem, a 7,5 roku jesteśmy w związku.

    Niestety droga adopcyjna wcale nie jest taka prosta jak niektorym sie wydaje. Moze warto bylo by zasiegnac gdzies jezyka? Szkoda tracic jeszcze 2 lata, a im starsi "rodzice" tym mniejsza szansa na maluszka.
    Moja kuzynka miala 35 a jej maz 40 dostali 3 letniego chlopca.

    h84fi09kme43rwr7.png
    Ponad 4 lata walki...[***]....
    "Przyjdzie taka chwila gdy stwierdzisz, że wszystko sie skończyło.
    To właśnie będzie początek."

    Louis L'Amour
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1681 1265

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w Sosonowcu pytali czy mamy 5 lat małżeństwa..

    ale czytałam gdzies na forum ze to sprawa indywidualna i rożnie ośrodki do tego podchodza, jedni wymagają 5 lat inni nie.

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 793

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, nie wszystkie OA wymagają 5 lat, w niektórych wystarczy 3 lata. W W-wie czepiają się wszystkiego, wszystko dłużej trwa dlatego lepiej szukać mniejszych OA w woj. mazowieckim. Są przychylniejsi, kameralni. W moim OA robią szkolenia 3 razy w roku, więc nie czeka się na samo szkolenie rok jak to bywa w innych OA. Poza tym odeglejszy OA od naszego miejsca zamieszkania ma też inne ważne plusy...

    Regina lubi tę wiadomość


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • Agi83 Autorytet
    Postów: 1395 1157

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zizia_a wrote:
    w Sosonowcu pytali czy mamy 5 lat małżeństwa..

    ale czytałam gdzies na forum ze to sprawa indywidualna i rożnie ośrodki do tego podchodza, jedni wymagają 5 lat inni nie.
    Czyli Sosnowiec wymaga 5 lat? Jest to warunek?

    W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca. P.C.
    mhsvjw4z2unqtihj.png
    8p3oflw1r5pjme8f.png
  • Mag85 Autorytet
    Postów: 2205 1254

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny.Ja jeszcze nie zaczelam dzialac w kierunku adopcji, jestem na etapie rozmow z mezem. Maz byl troche oporny, ale juz doszlismy do porozumienia i jutro chce zadzwonic do OA sosnowieckiego. Zmartwilam sie teraz, bo my bedziemy miec w kwietniu dopiero 3 lata po slubie. Podbijam wiec pytanie Agi83 czy sosnowiec bezwzglednie wymaga 5 lat? Ta procedura tyle trwa, ze pewnie zanim dzieciatko do nas trafi to bedziemy 5 lat poo slubie. Mysle tez o osrodku w Wodzislawiu, czytalam gdzies ze procedura trwa krocej. Znalazlam jeszcze jakis osrodek w Bytomiu, ale nie wiem czy jeszcze dziala bo jakos o nim na forach nie pisza.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 czerwca 2017, 18:47

    rebe lubi tę wiadomość

    7pqmag4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brakowalo mi tego watku :) Dzwonic bede jutro zebu sie umowic na spotkanie

    rebe lubi tę wiadomość

  • Mag85 Autorytet
    Postów: 2205 1254

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    opu wrote:
    Brakowalo mi tego watku :) Dzwonic bede jutro zebu sie umowic na spotkanie
    To tak jak ja :) dzwonisz do sosnowca? Boje sie tego stazu. Ja sie okaze ze mamy czekac jeszcze dwa lata to nie wiem...

    7pqmag4.png
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 12896 15972

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I ja sie tutaj witam :)

    Mag85, amygdala, Hiszpaneczka lubią tę wiadomość

    preg.png


    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Mag85 Autorytet
    Postów: 2205 1254

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja ma teraz mega stresa z tym stazem. Maz poszedl z psem na spacer, zostalam zeby gotowac zupe na jutro i zrobic pranie a siedze i szukam o tym stazu. Masakra.

    7pqmag4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mag85 wrote:
    To tak jak ja :) dzwonisz do sosnowca? Boje sie tego stazu. Ja sie okaze ze mamy czekac jeszcze dwa lata to nie wiem...

    Tak dokladnie, do Sosnowca :) I moze sila rozpedu zadzwonie do naszego miasta jeszczez. A przez telefon udziela mi informacji jak dlugo się czeka na dziecko ? Bo obdzwoniłabym moze kilka ośrodkow zanim sie zdecyduje.

  • Mag85 Autorytet
    Postów: 2205 1254

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    opu wrote:
    Tak dokladnie, do Sosnowca :) I moze sila rozpedu zadzwonie do naszego miasta jeszczez. A przez telefon udziela mi informacji jak dlugo się czeka na dziecko ? Bo obdzwoniłabym moze kilka ośrodkow zanim sie zdecyduje.
    A skad jestes?

    7pqmag4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie przejmuj sie stazem, tez nie mamy 5 lat

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 grudnia 2016, 18:08

  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 12896 15972

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie wiem czy przez tel powiedza tobie ile sie czeka ale mozesz sprobowac

    preg.png


    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego