X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Ośrodki adopcyjne
Odpowiedz

Ośrodki adopcyjne

Oceń ten wątek:
  • Justa87 Autorytet
    Postów: 1537 1074

    Wysłany: 15 grudnia 2016, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My jeestesmy po jednej rozmowie...kursow jest kilka ale ponoc jest tyle osob ze.zalapiemy sie na wrzesien.Ja juz dojrzalam do tej decyzji,maz tak pol na pol...

    Nadzieja zawiera w sobie światło mocniejsze od ciemności jakie panują w naszych sercach...3 aniołki.
    CORCIA 06.09.17r.
  • Alrauna1987 Autorytet
    Postów: 1404 1429

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny.
    Mam pytanko. Czy aby przystapic do procedury adopcyjnej wymagane jest zelazne 5 lat malzenstwa czy moze byc mniej przy czym mozliwe jest udokumentowanie dluzsze bycie razem?
    Dzieki za odpowiedz i powodzenia :-)

    Alice83 lubi tę wiadomość

    h84fi09kme43rwr7.png
    Ponad 4 lata walki...[***]....
    "Przyjdzie taka chwila gdy stwierdzisz, że wszystko sie skończyło.
    To właśnie będzie początek."

    Louis L'Amour

    8p3oskjoen9wn9w1.png

    6 stymulacji , 9 transferów, 14 zarodków , 2 cb , 1 poronienie i 1 kochany cud na ziemi 💞💞💞
    4aa +embryoglue
    7dpt - 4.91
    11dpt - 36.94
    14 dpt - 338
    18 dpt - 1456
    22dpt - pęcherzyk z ciałkiem żółtkowym
    25 dpt 8610 prg 45
    26 dpt pulsuje 💓
    6+4 tc 0.74 mm mojego maleństwa
    7+4 tc 13.6 mm 💓
    9+3 tc 2.87 cm 💓
    12+4 tc usg prenatalne OK 😁

    Zły wynik pappy 😭 ryzyko ZD 1:62

    14+3 tc usg bez zarzutu u docenta , będzie 🧑
    19+4 II usg prenatalne bez zarzutu.
    Krystianek waży ok 350g.💓💓💓 Boże miej w swej opiece mój CUD 🙏🙏🙏
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 grudnia 2016, 21:30

  • Alrauna1987 Autorytet
    Postów: 1404 1429

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    katariiinkaa wrote:
    Teraz juz nie ma wymogów co do stażu małżeństwa ;)
    Wow :-) super wiadomosc jak dla mnie :-) zatem z nowym rokiem trzeba " łapać byka za rogi " ;-)

    h84fi09kme43rwr7.png
    Ponad 4 lata walki...[***]....
    "Przyjdzie taka chwila gdy stwierdzisz, że wszystko sie skończyło.
    To właśnie będzie początek."

    Louis L'Amour

    8p3oskjoen9wn9w1.png

    6 stymulacji , 9 transferów, 14 zarodków , 2 cb , 1 poronienie i 1 kochany cud na ziemi 💞💞💞
    4aa +embryoglue
    7dpt - 4.91
    11dpt - 36.94
    14 dpt - 338
    18 dpt - 1456
    22dpt - pęcherzyk z ciałkiem żółtkowym
    25 dpt 8610 prg 45
    26 dpt pulsuje 💓
    6+4 tc 0.74 mm mojego maleństwa
    7+4 tc 13.6 mm 💓
    9+3 tc 2.87 cm 💓
    12+4 tc usg prenatalne OK 😁

    Zły wynik pappy 😭 ryzyko ZD 1:62

    14+3 tc usg bez zarzutu u docenta , będzie 🧑
    19+4 II usg prenatalne bez zarzutu.
    Krystianek waży ok 350g.💓💓💓 Boże miej w swej opiece mój CUD 🙏🙏🙏
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10250 8906

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    katariiinkaa wrote:
    Teraz juz nie ma wymogów co do stażu małżeństwa ;)

    Dzwoniłam do dwóch OA w Warszawie i jednak chcą 5 lat stażu małżeństwa. A chociaż min. 4,5 roku... tak mi pani powiedziała. Więc chyba wszystko zależy od OA... :(

    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 14 transferów, 16 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    08.08.2022 ciąża biochemiczna 3AB :-(
    Michałek <3
  • Alrauna1987 Autorytet
    Postów: 1404 1429

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 20:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zeby staz malzenski byl gwarancja nierozerwalnosci malzenstwa...a tutaj tak na prawde nie ma reguly.
    Skoro w Wa-wie wymagaja to sprobuje u siebie (Krk) popytac w OA i w sasiednich wojewodztwach.

    h84fi09kme43rwr7.png
    Ponad 4 lata walki...[***]....
    "Przyjdzie taka chwila gdy stwierdzisz, że wszystko sie skończyło.
    To właśnie będzie początek."

    Louis L'Amour

    8p3oskjoen9wn9w1.png

    6 stymulacji , 9 transferów, 14 zarodków , 2 cb , 1 poronienie i 1 kochany cud na ziemi 💞💞💞
    4aa +embryoglue
    7dpt - 4.91
    11dpt - 36.94
    14 dpt - 338
    18 dpt - 1456
    22dpt - pęcherzyk z ciałkiem żółtkowym
    25 dpt 8610 prg 45
    26 dpt pulsuje 💓
    6+4 tc 0.74 mm mojego maleństwa
    7+4 tc 13.6 mm 💓
    9+3 tc 2.87 cm 💓
    12+4 tc usg prenatalne OK 😁

    Zły wynik pappy 😭 ryzyko ZD 1:62

    14+3 tc usg bez zarzutu u docenta , będzie 🧑
    19+4 II usg prenatalne bez zarzutu.
    Krystianek waży ok 350g.💓💓💓 Boże miej w swej opiece mój CUD 🙏🙏🙏
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10250 8906

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alrauna1987 wrote:
    Zeby staz malzenski byl gwarancja nierozerwalnosci malzenstwa...a tutaj tak na prawde nie ma reguly.
    Skoro w Wa-wie wymagaja to sprobuje u siebie (Krk) popytac w OA i w sasiednich wojewodztwach.

    Wiesz, możesz i Ty podpytać. Dla mnie istotna sprawa, bo mamy "tylko" 2,5 roku stażu małżeńskiego... I mało istotne dla pani było, że 4,5 roku mieszkamy razem, a 7,5 roku jesteśmy w związku.

    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 14 transferów, 16 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    08.08.2022 ciąża biochemiczna 3AB :-(
    Michałek <3
  • Alrauna1987 Autorytet
    Postów: 1404 1429

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 22:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiula86 wrote:
    Wiesz, możesz i Ty podpytać. Dla mnie istotna sprawa, bo mamy "tylko" 2,5 roku stażu małżeńskiego... I mało istotne dla pani było, że 4,5 roku mieszkamy razem, a 7,5 roku jesteśmy w związku.

    Niestety droga adopcyjna wcale nie jest taka prosta jak niektorym sie wydaje. Moze warto bylo by zasiegnac gdzies jezyka? Szkoda tracic jeszcze 2 lata, a im starsi "rodzice" tym mniejsza szansa na maluszka.
    Moja kuzynka miala 35 a jej maz 40 dostali 3 letniego chlopca.

    h84fi09kme43rwr7.png
    Ponad 4 lata walki...[***]....
    "Przyjdzie taka chwila gdy stwierdzisz, że wszystko sie skończyło.
    To właśnie będzie początek."

    Louis L'Amour

    8p3oskjoen9wn9w1.png

    6 stymulacji , 9 transferów, 14 zarodków , 2 cb , 1 poronienie i 1 kochany cud na ziemi 💞💞💞
    4aa +embryoglue
    7dpt - 4.91
    11dpt - 36.94
    14 dpt - 338
    18 dpt - 1456
    22dpt - pęcherzyk z ciałkiem żółtkowym
    25 dpt 8610 prg 45
    26 dpt pulsuje 💓
    6+4 tc 0.74 mm mojego maleństwa
    7+4 tc 13.6 mm 💓
    9+3 tc 2.87 cm 💓
    12+4 tc usg prenatalne OK 😁

    Zły wynik pappy 😭 ryzyko ZD 1:62

    14+3 tc usg bez zarzutu u docenta , będzie 🧑
    19+4 II usg prenatalne bez zarzutu.
    Krystianek waży ok 350g.💓💓💓 Boże miej w swej opiece mój CUD 🙏🙏🙏
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1685 1267

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w Sosonowcu pytali czy mamy 5 lat małżeństwa..

    ale czytałam gdzies na forum ze to sprawa indywidualna i rożnie ośrodki do tego podchodza, jedni wymagają 5 lat inni nie.

    qdkk6iyebj2b3j6g.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 794

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, nie wszystkie OA wymagają 5 lat, w niektórych wystarczy 3 lata. W W-wie czepiają się wszystkiego, wszystko dłużej trwa dlatego lepiej szukać mniejszych OA w woj. mazowieckim. Są przychylniejsi, kameralni. W moim OA robią szkolenia 3 razy w roku, więc nie czeka się na samo szkolenie rok jak to bywa w innych OA. Poza tym odeglejszy OA od naszego miejsca zamieszkania ma też inne ważne plusy...

    Regina lubi tę wiadomość


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • Agi83 Autorytet
    Postów: 1679 1417

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zizia_a wrote:
    w Sosonowcu pytali czy mamy 5 lat małżeństwa..

    ale czytałam gdzies na forum ze to sprawa indywidualna i rożnie ośrodki do tego podchodza, jedni wymagają 5 lat inni nie.
    Czyli Sosnowiec wymaga 5 lat? Jest to warunek?

    W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca. P.C.
    mhsvjw4z2unqtihj.png

    961ljw4ztzsbu2zj.png
  • Mag85 Autorytet
    Postów: 2233 1260

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny.Ja jeszcze nie zaczelam dzialac w kierunku adopcji, jestem na etapie rozmow z mezem. Maz byl troche oporny, ale juz doszlismy do porozumienia i jutro chce zadzwonic do OA sosnowieckiego. Zmartwilam sie teraz, bo my bedziemy miec w kwietniu dopiero 3 lata po slubie. Podbijam wiec pytanie Agi83 czy sosnowiec bezwzglednie wymaga 5 lat? Ta procedura tyle trwa, ze pewnie zanim dzieciatko do nas trafi to bedziemy 5 lat poo slubie. Mysle tez o osrodku w Wodzislawiu, czytalam gdzies ze procedura trwa krocej. Znalazlam jeszcze jakis osrodek w Bytomiu, ale nie wiem czy jeszcze dziala bo jakos o nim na forach nie pisza.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 czerwca 2017, 18:47

    rebe lubi tę wiadomość

    7pqmag4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brakowalo mi tego watku :) Dzwonic bede jutro zebu sie umowic na spotkanie

    rebe lubi tę wiadomość

  • Mag85 Autorytet
    Postów: 2233 1260

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    opu wrote:
    Brakowalo mi tego watku :) Dzwonic bede jutro zebu sie umowic na spotkanie
    To tak jak ja :) dzwonisz do sosnowca? Boje sie tego stazu. Ja sie okaze ze mamy czekac jeszcze dwa lata to nie wiem...

    7pqmag4.png
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14965 18888

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I ja sie tutaj witam :)

    Mag85, amygdala, Hiszpaneczka lubią tę wiadomość

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Mag85 Autorytet
    Postów: 2233 1260

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja ma teraz mega stresa z tym stazem. Maz poszedl z psem na spacer, zostalam zeby gotowac zupe na jutro i zrobic pranie a siedze i szukam o tym stazu. Masakra.

    7pqmag4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mag85 wrote:
    To tak jak ja :) dzwonisz do sosnowca? Boje sie tego stazu. Ja sie okaze ze mamy czekac jeszcze dwa lata to nie wiem...

    Tak dokladnie, do Sosnowca :) I moze sila rozpedu zadzwonie do naszego miasta jeszczez. A przez telefon udziela mi informacji jak dlugo się czeka na dziecko ? Bo obdzwoniłabym moze kilka ośrodkow zanim sie zdecyduje.

  • Mag85 Autorytet
    Postów: 2233 1260

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    opu wrote:
    Tak dokladnie, do Sosnowca :) I moze sila rozpedu zadzwonie do naszego miasta jeszczez. A przez telefon udziela mi informacji jak dlugo się czeka na dziecko ? Bo obdzwoniłabym moze kilka ośrodkow zanim sie zdecyduje.
    A skad jestes?

    7pqmag4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie przejmuj sie stazem, tez nie mamy 5 lat

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 grudnia 2016, 18:08

  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14965 18888

    Wysłany: 28 grudnia 2016, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie wiem czy przez tel powiedza tobie ile sie czeka ale mozesz sprobowac

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak liczyć, który to tydzień ciąży?

Udało Wam się zajść w ciążę? Gratulacje! Określenie tygodnia ciąży jest kluczowe z wielu powodów. Przede wszystkim pozwala ustalić, czy dziecko rozwija się prawidłowo oraz umożliwia wykrycie wcześniejszego porodu bądź poronienia. Pozwala też rodzicom przygotować się do momentu przywitania nowego członka rodziny na świecie. Zobacz, w jaki sposób można ustalić wiek ciąży.

CZYTAJ WIĘCEJ