Forum Starając się - ogólne Ośrodki adopcyjne
Odpowiedz

Ośrodki adopcyjne

Oceń ten wątek:
  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 788

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mag i Yoselyn super!!! To już niedługo. Napiszcie koniecznie wrażenia po pierwszym spotkaniu :) Opu nie poddawaj się :)

    Mag85, Yoselyn82 lubią tę wiadomość


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chcialam do Sosnowca dlatego, ze uwazam ze ten osrodek preznie dziala i sa dobory, jest wiele grup warsztatowych a nie ze warsztaty raz do roku czy dwa razy ... Nie ma rejonizacji. Pani powiedziala ze oni maja tak duzo kandydatow ze sami wprowadzili takie ograniczenie :( moze powinnam ja blagac ? Sama nie wiem.
    U mnie w osrodku bede czekala do za przeproszeniem usranej smierci na dziecko :( no przykro mi do wodzislawia juz mi daleko. Moje wojewodztwo jest tak male ze tu obawiam sie dzieci tez malo :( nie wiem co robic. Jestem w kato tankujemy i jedziemy po brzdace. Cos musi byc dzis pozytywnego :)

  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 788

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 13:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    opu wrote:
    Chcialam do Sosnowca dlatego, ze uwazam ze ten osrodek preznie dziala i sa dobory, jest wiele grup warsztatowych a nie ze warsztaty raz do roku czy dwa razy ... Nie ma rejonizacji. Pani powiedziala ze oni maja tak duzo kandydatow ze sami wprowadzili takie ograniczenie :( moze powinnam ja blagac ? Sama nie wiem.
    U mnie w osrodku bede czekala do za przeproszeniem usranej smierci na dziecko :( no przykro mi do wodzislawia juz mi daleko. Moje wojewodztwo jest tak male ze tu obawiam sie dzieci tez malo :( nie wiem co robic. Jestem w kato tankujemy i jedziemy po brzdace. Cos musi byc dzis pozytywnego :)

    Opu to najważniejsze, że jedziecie po dzieci!!! Myśl pozytywnie bo to teraz najważniejsze. Mam nadzieję, że transfer się uda i temat adopcji nie będzie Cię dotyczył.

    Ps. A skoro Pani powiedziaładnie, że mają tylu chętnych tzn. że też musiałabyś tam sporo czekac na dziecko. Pójdź do swojego ośrodka i się dowiedz jakie są terminy. Często jest tak, że na szkolenie trzeba długo czekać ale na dziecko czeka się krótko i na odwrót. W jakim woj. mieszkasz? A tak w ogóle to do bety wstrzymać się z tymi decyzjami i bądź w ciąży!!! Kciuki!!! ☺


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 9112 10270

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 14:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny a mam pytanie kiedy jestem zapisana na liste do adopcji jak zloze dokumenty ktore sa wymagane? no bo mowila mi pani ze dostane na pierwszym spotkaniu a potem co dalej?

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Wkrótce starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️

    6.04.2018 Główna kwalifikacja w OA. 🍒
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1666 1232

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 14:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde Opu nie strasz bo ja jestem z małopolski:( i sie umowilam do Sosnowca
    W środę mam wizytę to się dowiem wszystkiego, ale teraz stres jest jeszcze większy ze nas odrzuca:(:(:(:(

    Wiadomość wyedytowana przez autora 29 grudnia 2016, 14:11

    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 9112 10270

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    opu wrote:
    Chcialam do Sosnowca dlatego, ze uwazam ze ten osrodek preznie dziala i sa dobory, jest wiele grup warsztatowych a nie ze warsztaty raz do roku czy dwa razy ... Nie ma rejonizacji. Pani powiedziala ze oni maja tak duzo kandydatow ze sami wprowadzili takie ograniczenie :( moze powinnam ja blagac ? Sama nie wiem.
    U mnie w osrodku bede czekala do za przeproszeniem usranej smierci na dziecko :( no przykro mi do wodzislawia juz mi daleko. Moje wojewodztwo jest tak male ze tu obawiam sie dzieci tez malo :( nie wiem co robic. Jestem w kato tankujemy i jedziemy po brzdace. Cos musi byc dzis pozytywnego :)

    Teraz mysl o swoich maluszkach ktore zabierasz dzis ze soba :)

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Wkrótce starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️

    6.04.2018 Główna kwalifikacja w OA. 🍒
  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 788

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn na adopcję oczekujesz dopiero jak ukonczysz szkolenie. Wtedy otrzymujecie kwalifikacje na rodziców adopcyjnych i od tego momentu szukają dla Was Dziecka.

    Na pierwszym spotkaniu lista dokumentów do złożenia, trochę po lekarzach będziecie musieli pochodzic: internista, psychiatra, poradnia uzależnień. Potem zapewne rozmowy w OA z psychologiem/pedagogiem, wizytacja u Was w domu i po tym wszystkim szkolenie. Tak jest w moim OA.

    Yoselyn82 lubi tę wiadomość


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 9112 10270

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A oni dadza mi te dokumenty do lekarzy? to moze ja juz zaczne sie zapisywac do lekarzy, bo to dlugo trwa itp...ja nie mam zadnych uzaleznien tzn nie pale, nie pije, nie cpam itp moj tak samo... to co mam isc do psychiatry i powiediec ze potrzebuje zaswiadczenie ze nie jestem chora jakas? jak mi ten ktos wypisze po jednym spotkaniu ze jest ok?

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Wkrótce starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️

    6.04.2018 Główna kwalifikacja w OA. 🍒
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zisia to moze nie odrzuca was :) ja sie sama wygadalam ze chcialabym na pozniejsza godzine bo musimy dojechac z opola ... To pani na to tak jak mowie ...

    Ja juz siedze z wenflonem czekam na atosiban przedtransferowy :) jestem rozczarowana teoche bo myslalam ze mam osmiokomorkowe zaroki klasy A a podadza mi 8a i 8b ... No ciekaw e zapytam embriologa o pozostale jakiej sa klasy.
    Moze za miesiac zadzwonie jeszcze raz i nie wygadam sie na wstepie skad jestem :) jak przyjma zizie to tak zrobie :) albo zadzwonie do kierownika osrodka

  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 9112 10270

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 14:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Obok mojego oddzialu jest oddzial uzaleznien , moze tam sie udam? hmm mozna tak? i tez psychiatryczny oddzial jest.. a powiedz mi czy mozna powoli zbierac te papiery, lekarzy a miedy czasie sa spotkania w OA? czy to pierw musze zalatwic, bo faktycznie troche potrwa zanim sie dostane itp

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Wkrótce starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️

    6.04.2018 Główna kwalifikacja w OA. 🍒
  • Justa87 Autorytet
    Postów: 1537 1074

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jest ktos z dolnego slaska?

    Nadzieja zawiera w sobie światło mocniejsze od ciemności jakie panują w naszych sercach...3 aniołki.
    CORCIA 06.09.17r.
  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 788

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn dla internisty dostaliśmy z OA ankietę do wypelnienia o stanie naszego zdrowia, takie ogólne pytania o choroby przewlekłe, leki na stałe przyjmowane. Musisz się wybrać do najbliższej Wam poradni leczenia uzależnień i poprosić o zaświadczenie, że się u nich nie leczyliscie. Oni mają baz w komputerze i bez problemu wydają takie zaświadczenie. Jak powiecie, że to na potrzeby adopcji to już w ogóle będą bardzo mili. A do psychiatry to tak jak napisałaś, każde z nas poszło na oddzielnią wizytę (prywatnie bo na nfz to kilka miesięcy się u mnie czeka) powiedzielismy, że potrzebujemy zaświadczenie o braku przeciwskazań do adopcji, pani przeprowadziła krótki wywiad i wpisała nam taki papierek. Oczywiście każdy wie, że takie badanie ma się nijak do rzeczywistosci, bo ktoś chory może dobrze udawać no ale takie są wymogi OA.
    My musieliśmy najpierw wysłać wszystkie papiery i potem dopiero umawiali się z nami na dalsze rozmowy :)
    Jeszcze zaświadczenie o zarobkach, pit roczny i odpis aktu małżeństwa wymagali od nas. W niektórych OA chcą opinie z miejsca pracy lub od znajomych. U nas nie chcieli.

    Wiadomość wyedytowana przez autora 29 grudnia 2016, 14:49

    Yoselyn82 lubi tę wiadomość


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • Justine Autorytet
    Postów: 2587 3235

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 15:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Opu, skąd jesteś? Trzymam za Ciebie mocno dzisiaj kciuki :)


    ps. ja miałam zaświadczenie od lekarza.... pediatry :D mój stały lekarz to lekarz pediatra z drugą specjalizacją rodzinny, ale w tym dniu go nie było i takie zaświadczenie wypisał mi najzwyklejszy pediatra. Napisał "brak zdrowotnych przeciwwskazań do adopcji"

    Problem: endometrioza 1st, Hashimoto, słabe nasienie.
    3 procedury, leczenie immunologiczne, 6 transferów, 2 straty.
    Mała Królewna jest już z nami <3
    Droga do naszego szczęścia: https://szczesliwenieszczescia.blogspot.com/
  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 788

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 15:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justine wrote:
    Opu, skąd jesteś? Trzymam za Ciebie mocno dzisiaj kciuki :)


    ps. ja miałam zaświadczenie od lekarza.... pediatry :D mój stały lekarz to lekarz pediatra z drugą specjalizacją rodzinny, ale w tym dniu go nie było i takie zaświadczenie wypisał mi najzwyklejszy pediatra. Napisał "brak zdrowotnych przeciwwskazań do adopcji"

    Hehe dobre ☺ W moim OA chyba by to nie przeszło, mieli ankietę na dwie strony...

    Wiadomość wyedytowana przez autora 29 grudnia 2016, 15:06

    Cola87 lubi tę wiadomość


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 9112 10270

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 15:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana dziekuje za cenne rady... a moze byc poradnia zdrowia psychicznego bo mam lekarza w przychodni i nawet jest wolny termin na wtorek juz, to moze bym to jakos lekarza szybko zalatwila oraz interniste bo to sama pzychodnia.. u nas takie sa wymagane dokumenty:
    - podanie do ośrodka adopcyjnego;
    - życiorysy;
    - odpis skrócony aktu małżeństwa;
    - zaświadczenia o zarobkach – zeznanie podatkowe;
    - opinie z zakładów pracy;
    - zaświadczenia o stanie zdrowia;
    - wspólne zdjęcie;
    - inne np. sentencja rozwodu, zaświadczenie o leczeniu specjalistycznym.


    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Wkrótce starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️

    6.04.2018 Główna kwalifikacja w OA. 🍒
  • Justine Autorytet
    Postów: 2587 3235

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amygdala wrote:
    Hehe dobre ☺ W moim OA chyba by to nie przeszło, mieli ankietę na dwie strony...

    U nas własnie tylko taki świstek chcieli... dostali go jako zwykłą receptę z tą krótką informacją.
    Info o zarobkach chyba chcieli z pracy tak samo jak opinię od szefa.

    Problem: endometrioza 1st, Hashimoto, słabe nasienie.
    3 procedury, leczenie immunologiczne, 6 transferów, 2 straty.
    Mała Królewna jest już z nami <3
    Droga do naszego szczęścia: https://szczesliwenieszczescia.blogspot.com/
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 9112 10270

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale to ja mam pisac podanie do ostrodka? czy oni dadza mi jakis gotowy kwitek i tylko go wypelnie danymi... hmmm

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Wkrótce starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️

    6.04.2018 Główna kwalifikacja w OA. 🍒
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 9112 10270

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justine wrote:
    U nas własnie tylko taki świstek chcieli... dostali go jako zwykłą receptę z tą krótką informacją.
    Info o zarobkach chyba chcieli z pracy tak samo jak opinię od szefa.

    ty jestes w ostrodku w Sosnowcu?

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Wkrótce starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️

    6.04.2018 Główna kwalifikacja w OA. 🍒
  • Justine Autorytet
    Postów: 2587 3235

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    Ale to ja mam pisac podanie do ostrodka? czy oni dadza mi jakis gotowy kwitek i tylko go wypelnie danymi... hmmm

    Sama musisz napisać.

    Problem: endometrioza 1st, Hashimoto, słabe nasienie.
    3 procedury, leczenie immunologiczne, 6 transferów, 2 straty.
    Mała Królewna jest już z nami <3
    Droga do naszego szczęścia: https://szczesliwenieszczescia.blogspot.com/
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 9112 10270

    Wysłany: 29 grudnia 2016, 15:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak sie takie podanie pisze...ale to przynosze juz na 1 spotkanie czy w pozniejszym terminie?

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Wkrótce starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️

    6.04.2018 Główna kwalifikacja w OA. 🍒
‹‹ 3 4 5 6 7 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Planowanie ciąży, czyli o tym jakie badania przed ciążą warto wykonać

Planowanie ciąży to ważny moment w życiu każdej kobiety. Zastanawiasz się jakie badania przed ciążą warto wykonać? A może warto pomyśleć o dodatkowych szczepieniach? Co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na zdrową, szczęśliwą ciążę? Przeczytaj, które szczepienia musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem starań, a które spokojnie możesz zrobić nawet będąc już w ciąży. 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)