Forum Starając się - ogólne Październikowe testowanie!
Odpowiedz

Październikowe testowanie!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 12:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ku*wa.... :/
    Morwa dziewczyno...trzymaj sie!! jestesmy wszystkie z Toba... <3

    AJA_S lubi tę wiadomość

  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2704 656

    Wysłany: 4 października 2016, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I tak o to nadzieja umiera... Cholernie nie sprawiedliwe to życie ;(

    17.11.17-poronienie całkowite
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 4 października 2016, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    boże jak mi przykro :(

    Popłakałam sie.. Morwa, jesteśmy z Tobą kochana..

    AJA_S lubi tę wiadomość

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Asiulka83 Autorytet
    Postów: 1461 1593

    Wysłany: 4 października 2016, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zakocona wrote:
    ankaR, dopisane :)

    Pianistka, nie ma już żadnych domysłów. Krecha jest! Gratulacje :D :D!! Wpisuję ci ciążę na liście :D

    Ewcia88, chcesz się dopisać na listę? Podaj datę.
    Asiulka83, to samo się ciebie tyczy :)

    Susanna, tam jest druga krecha :D !! Gratulacje :D Dopisywać ciążę?

    Szatynka, gratulacje :)! Piękna krecha :D

    29.10 już już podane :)

    ukdy3e5e07dpccv2.png
    19.12. jest <3 , 09.01 3.84 cm <3 , 21.01 5,65 cm <3, 6.02 8,06 cm Boy <3 2.03 238g <3 15,05 1500 g <3 27.07 3540 <3
    ukdyj44j0v7sy1vp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No życie jest niesprawiedliwe.nie znam jej historii ale to jest tak niesprawiedliwe że słów brakuje 12 latki rodzą dzieci a normalnie kobieta nie może :(

  • szatynka Autorytet
    Postów: 1505 639

    Wysłany: 4 października 2016, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agula92 wrote:
    Dziewczyny, wy szalejecie z tymi ciążami ;D GRATULACJE DLA WSZYSTKICH! :)

    u mnie się nie zapowiada piękny finał... dwa spadki temperatury nie wróżą nic dobrego, a z drugiej strony mam jeszcze jakąś nadzieję, ponieważ przy pierwszym spadku strasznie zmarzłam w nocy i nie umiałam się rozgrzać, gdyż mój luby całą kołdrę sobie przywłaszczył ;D ;D

    kochana spójrz na mój wykres.
    Cykle mam regularne 26 dni ... w 25 i 26dc spadek i nastawiona byłam już na @ a tu 27dc (wczoraj) tempka poszła w górę, dziś na tym samym poziomie co wczoraj i II są.
    Także nie trać nadziei.

    Agula92, She86 lubią tę wiadomość

    <3 zem3j48aw2uaagxd.png <3
    <3 zem3wn15b4i4bt7c.png <3

    18.06.2016r. [*] 6tc Aniołek - w mym sercu na zawsze <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AJA_S wrote:
    I tak o to nadzieja umiera... Cholernie nie sprawiedliwe to życie ;(
    moze nie jest to koniec..

  • Asiulka83 Autorytet
    Postów: 1461 1593

    Wysłany: 4 października 2016, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jejku Morwa przykro mi :(

    ukdy3e5e07dpccv2.png
    19.12. jest <3 , 09.01 3.84 cm <3 , 21.01 5,65 cm <3, 6.02 8,06 cm Boy <3 2.03 238g <3 15,05 1500 g <3 27.07 3540 <3
    ukdyj44j0v7sy1vp.png
  • gosssiagabrysiowa Autorytet
    Postów: 269 174

    Wysłany: 4 października 2016, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja pierdo*e biedna morwa ile ona jeszcze bedzie musiała znieść cierpienia... to jest takie niesprawiedliwe....alkoholiczki cpunki zachodza bez problemu rodza dzieci na glodzie a tu normalne kobiety chca bardzo i nie mogą. :(

    f2w33e3kcrry2bu4.png

  • szatynka Autorytet
    Postów: 1505 639

    Wysłany: 4 października 2016, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa nie znamy się ale bardzo mocno Cię przytulam, tak bardzo mi przykro, życzę dużo sił

    <3 zem3j48aw2uaagxd.png <3
    <3 zem3wn15b4i4bt7c.png <3

    18.06.2016r. [*] 6tc Aniołek - w mym sercu na zawsze <3
  • Karola - mama Julci i ... ? Autorytet
    Postów: 1579 363

    Wysłany: 4 października 2016, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny gratulacje wszytkim zaciązonym i powodzenia następnym testujacym :)
    mnie możecie wypisac z październikowego testowania przenosze sie na listopadowe dzis przylazła @ :( ale nie trace jeszcze wiary że w tym roku sie uda zmówiłam ovarin i to za 48zł już z przesyłka a w mojej aptece chcieli 65 zł masakra za 2 dni bedzie u mnie i zaczynamy nowy cykl nowe nadzieje :)

    01.01.2011 - Aniołek 6 tc :(
    18.05.2012 - Juleczka nasze największe szczęście :)
    19.04.2016- Aniołek 14 tc :(
    Kochamy Was ;)

    201205184874.png
  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 4 października 2016, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiulka83, dopisane :)

    Karola, tak długi masz cykl, że się na październik, jak ja, nie załapiesz?

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O moj boze! Biedna morwa ;(.
    Pieprzone zycie..

  • gosssiagabrysiowa Autorytet
    Postów: 269 174

    Wysłany: 4 października 2016, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    biedna morwa kurcze jest mi tak smutno...chcialabym móc ją przytulic i plakac razem z nią.

    AJA_S, Sówka35 lubią tę wiadomość

    f2w33e3kcrry2bu4.png

  • Karola - mama Julci i ... ? Autorytet
    Postów: 1579 363

    Wysłany: 4 października 2016, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zakocona wrote:
    Asiulka83, dopisane :)

    Karola, tak długi masz cykl, że się na październik, jak ja, nie załapiesz?
    no niestety okers powinnam mieć 29 września nie było " kalendarzyk " obliczył okres na 1 pazdziernika nie było dziś przylazł i kalendarzyk obliczył na 5 listopada także obie walczymy w listopadzie

    01.01.2011 - Aniołek 6 tc :(
    18.05.2012 - Juleczka nasze największe szczęście :)
    19.04.2016- Aniołek 14 tc :(
    Kochamy Was ;)

    201205184874.png
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2704 656

    Wysłany: 4 października 2016, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosssiagabrysiowa wrote:
    biedna morwa kurcze jest mi tak smutno...chcialabym móc ją przytulic i plakac razem z nią.

    Nie tylko ty... Mimo że się powstrzymuje to łzy i tak cisną się do oczu ;(

    Sówka35 lubi tę wiadomość

    17.11.17-poronienie całkowite
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ano to jest sprawiedliwość, jej brak... czasem trzeba w życiu dokonać wielu wyborów. Ja się zaczęłam bać o mnie i to czy bedę miała dzieci po tym, jak moja szwageirka od 3 lat nie mogła zajść w ciążę, więc się nastawiłam przełamałam i 8 miesiac starań. Szwagierka już jest w ciąży :)
    Teraz umarła babcia i też nie było sprawiedliwości w tym wszystkim bo była młodą osobą....
    Co do Morwy, napisała, że nie usunęli jajowodu. Może jest niedrożny ? Dlatego była cp ? Może wykonają badanie przywrócą drożność i zajdzie naturalnie? A jesli nie ma jeszcze in vitro gdzie szanse w takim przypadku są duże :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nawet nie probuje myslec co ona Teraz przezywa... :( plakac mi sie chce...zycie jest okropnie nie sprawiedliwe :( ja stracilam jedna ciaze bardzo wczesna biochemiczna. dochodzilam pol roku do siebie... Morwa jestes Cholernie silna babka!!! Wierze ze wrocisz do nas!! wszystkie Cie wspieramy tutaj!! <3

    I jak tu sie cieszyc teraz z bet, II kresek, i pieknych owulacji. wybaczcie ale ja nie potrafie... :(

    Sówka35 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola - mama Julci i ... ? wrote:
    hej dziewczyny gratulacje wszytkim zaciązonym i powodzenia następnym testujacym :)
    mnie możecie wypisac z październikowego testowania przenosze sie na listopadowe dzis przylazła @ :( ale nie trace jeszcze wiary że w tym roku sie uda zmówiłam ovarin i to za 48zł już z przesyłka a w mojej aptece chcieli 65 zł masakra za 2 dni bedzie u mnie i zaczynamy nowy cykl nowe nadzieje :)
    Karola - tulę mocno
    Ten ovarin dobry jest ? Coś jka inofem?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziulla wrote:
    Nawet nie probuje myslec co ona Teraz przezywa... :( plakac mi sie chce...zycie jest okropnie nie sprawiedliwe :( ja stracilam jedna ciaze bardzo wczesna biochemiczna. dochodzilam pol roku do siebie... Morwa jestes Cholernie silna babka!!! Wierze ze wrocisz do nas!! wszystkie Cie wspieramy tutaj!! <3

    I jak tu sie cieszyc teraz z bet, II kresek, i pieknych owulacji. wybaczcie ale ja nie potrafie... :(
    No niestety pokazuje to tylko jaki los bywa.... tak jak pisały dzoewczyny alkoholiczki, nieletnie, ćpunki i cholera wie jaki jeszcze element zachodzi i ma, rodzi dzieci.... a osoby które objęłyby nad tym dzieckiem najlepszą opieke mają problemy by mieć ajak się uda to szybko się konczy...co za syf.

‹‹ 99 100 101 102 103 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ