Forum Starając się - ogólne Październikowe testowanie!
Odpowiedz

Październikowe testowanie!

Oceń ten wątek:
  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 4 października 2016, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Susa wez siknij jeszcze co? ;) pls

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2704 656

    Wysłany: 4 października 2016, 13:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra idę z psem i do pracy :(

    Nie przesadzcie przypadkiem z tym pisaniem ;)


    Tule mocno :*

    17.11.17-poronienie całkowite
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2704 656

    Wysłany: 4 października 2016, 13:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zFolwarku wrote:
    A mi wlasnie zdjeli szwy z palca i jest lepiej. Niestety nadal nie wolno moczyc i musze nosic opatrunek. Ech... I tak juz lepiej. Nawet sie cos tam zroslo o dziwo. Sukces chirurgii plastycznej jak orzekl pan dr ;)


    A cóż ci się stało?

    17.11.17-poronienie całkowite
  • aaniluap Autorytet
    Postów: 322 257

    Wysłany: 4 października 2016, 13:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 stycznia 2020, 10:06

    02502cdf1c.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 13:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy mogę Was prosić o wirtualnego kopa na uspokojenie? Aż cała z nerwów chodzę , wszystko mi z rąk leci brzuch mnie boli.. dawno się tak nie martwiłam żadna wizyta. Nawet tych ciazowych tak nie przeżywałam

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardzo smutna wiadomość o Morwie, płakać się chce... Ale jest silną babką więc się na pewno nie podda!
    SusannaDean wrote:
    A ja się boję że @ dostanę...... cycki zaczynają boleć

    Nie wymyślaj kobieto, bo takie wkręcanie jest najgorsze!

  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2545

    Wysłany: 4 października 2016, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zFolwarku, no to super że się przyjęło! ciekawe kiedy wróci palec do formy...

    Susanna, gdybym była Tobą, to już bym z 15 testów zrobiła :d O ostojo... :D

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AJA_S wrote:
    Susa wygryw! ;)
    Jestem z wykształcenia polonistką, więc rymy częstochowskie mi nie obce :D

    AJA_S lubi tę wiadomość

  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2545

    Wysłany: 4 października 2016, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    stokrotka92 wrote:
    Dziewczyny czy mogę Was prosić o wirtualnego kopa na uspokojenie? Aż cała z nerwów chodzę , wszystko mi z rąk leci brzuch mnie boli.. dawno się tak nie martwiłam żadna wizyta. Nawet tych ciazowych tak nie przeżywałam

    kopniaki dwa! na ogarnięcie + dodatkowy na szczęście :)

    stokrotka92 lubi tę wiadomość

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2545

    Wysłany: 4 października 2016, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    Jestem z wykształcenia polonistką, więc rymy częstochowskie mi nie obce :D

    miałam iść na filologię polską ;) taki był plan :D fajnie, fajnie :D

    SusannaDean lubi tę wiadomość

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 4 października 2016, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aaniluap, dopisane.

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zFolwarku wrote:
    Susa wez siknij jeszcze co? ;) pls
    jak znajdę 10 tkę w aptece :O A to wyjdzie z kolejnego moczu?

  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2545

    Wysłany: 4 października 2016, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Susanna, ja wczoraj robiłam w południe 10-tkę :) tylko nie piłam kilka h i nie sikałam

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pianistka wrote:
    miałam iść na filologię polską ;) taki był plan :D fajnie, fajnie :D
    ha ha ha napisałam, ze częstochowskie :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    stokrotka92 wrote:
    Dziewczyny czy mogę Was prosić o wirtualnego kopa na uspokojenie? Aż cała z nerwów chodzę , wszystko mi z rąk leci brzuch mnie boli.. dawno się tak nie martwiłam żadna wizyta. Nawet tych ciazowych tak nie przeżywałam
    Proszę nie stresuj się będzie dobrze patrz ile wirusów posłanych z wątku <3

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pianistka wrote:
    Susanna, ja wczoraj robiłam w południe 10-tkę :) tylko nie piłam kilka h i nie sikałam
    Hm myślę bo nie miałam planu, najwyżej wieczorem, co ? Piłam ok godziny temu, no półtorej, sikałam teraz. Za 3 godziny by było ok?

  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2545

    Wysłany: 4 października 2016, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    Hm myślę bo nie miałam planu, najwyżej wieczorem, co ? Piłam ok godziny temu, no półtorej, sikałam teraz. Za 3 godziny by było ok?

    wiesz co, ja zawsze jak nasikam do kubeczka to oceniam kolor moczu :D serio :D jak widzę że jest przezroczysty to nawet nie próbuję z testem ;) u mnie tak działa

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pianistka wrote:
    wiesz co, ja zawsze jak nasikam do kubeczka to oceniam kolor moczu :D serio :D jak widzę że jest przezroczysty to nawet nie próbuję z testem ;) u mnie tak działa
    O, rewelacja pomysł :) Tak zrobię

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pianistka wrote:
    wiesz co, ja zawsze jak nasikam do kubeczka to oceniam kolor moczu :D serio :D jak widzę że jest przezroczysty to nawet nie próbuję z testem ;) u mnie tak działa

    oo nie wiedzilam ze cos w tym moze byc

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2016, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziulla wrote:
    oo nie wiedzilam ze cos w tym moze byc
    Najwyraźniej tak, bo ciemniejszy mocz jest gęściejszy zawsze przy badaniach moczu im kolor bardziej słomiany czy żółty to mocz cięższy i znak że więcej w nim wszystkiego.

‹‹ 101 102 103 104 105 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego