Forum Starając się - ogólne plemniczka, staraczka i tyśka
Odpowiedz

plemniczka, staraczka i tyśka

Oceń ten wątek:
  • kiti Autorytet
    Postów: 2171 4230

    Wysłany: 21 października 2012, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    masz rację mała :) tylko ja wcześniej nie wiedziałam że w ogóle się takie coś zdarza :) nie byłam tak poinformowana jak teraz :) człowiek ciągle dowiaduje się czegoś nowego :P

    Amelka <3
    201509114956.png
    Aleksander <3
    ex2bi09k0ms1b5pi.png
    Nasz Aniołek * 11tc (21.04. -02.07.2016)
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 21 października 2012, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jasne kiti całe życie człowiek się uczy :)

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 21 października 2012, 16:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    plemniczka wrote:
    ja klameczko nie umiem badac szyjki, jak dla mnie caly czas jest taka sama...

    plemniczko to bardzo proste wystarczy mierzyć przez cykl jeden a drugi to już proty. Jak chcesz to mogę Ci spróbować wytłumaczyć.

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7597

    Wysłany: 21 października 2012, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tylko ze ja caly czas czuje jakby byla nisko, bo kiedy by nie próbowala to zawsze ją sięgam... wiec chyba bez sensu jest moje mierzenie. A czy jest otwarta czy zamknieta to nie wiem

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 21 października 2012, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no tam zawsze ją sięgniesz tylko że raz głębiej palca wsadzisz raz płyciej a czy otwarta czy zamkniętą to jak włożysz palca to będziesz czuła że masz w głębienie w u wejścia macicy a raz niema go :)

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7597

    Wysłany: 21 października 2012, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki mala, sęk w tym ze ja zawsze jakby czuje wgłębienie... kurde moze jakbym faktycznie spróbowala badan codziennie o tej samej porze nauczylabym sie to rozróżniac... jesli nic sie nie zmieni dzisiaj to raczej pod plamienie zaznacze moje wycieki...

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • rudzielec Przyjaciółka
    Postów: 142 38

    Wysłany: 21 października 2012, 17:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hejka Beta negatywna... czyli nic z tego :(

    f2w3yx8d7nu3m0ih.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2012, 18:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rudzielec, przykro mi:( juz myslalam, ze moze ktorejs z nas sie udalo. Ale nie poddajemy sie, tylko dalej walczymy!:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2012, 19:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny moje kochane...widzę smętne minki ale mam nadzieję, że na krótko...ja trzymam kciuki za kolejne cykle...Wy dziewczynki trzymajcie za mój i na pewno z tym wsparciem się smutkom nie damy...właśnie szedł sobie po mnie kleszcz...one mnie kochają...co wejdę do lasu to złapię kilka na siebie czasem się powbijają...one mnie ubóstwiają...idę pod prysznic to zmyję kilka pewnie jeszcze... dałam się namówić chłopakom na grzyby...ale to ostatni raz już w tym sezonie...brrrr....idę, bo wszystko mnie swędzi...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 października 2012, 19:06

    gadgeta lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2012, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej hej dziewczynki:) :) wreszcie dotarlam do domku... padam z nog... a co tam u was? stesknilam sie za wami od wczoraj:)

    muzarcia lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2012, 19:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej muzarcia- biedna zakleszczona kobitko:)

    muzarcia lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2012, 19:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czyzbym znow trafila na pustki...?:(

  • Sandraa Autorytet
    Postów: 954 1051

    Wysłany: 21 października 2012, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej hej :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2012, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    buuuu.....:_(

    muzarcia lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2012, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oooo wreszcie... bo juz myslalam ze ostalam sie tu calkiem samiuska...;P
    hej hej sandraa

    muzarcia lubi tę wiadomość

  • Sandraa Autorytet
    Postów: 954 1051

    Wysłany: 21 października 2012, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    co tam słychać w wielkim świecie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2012, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki kochane...gadgetka Ty dziś dzionek miałaś, prawda? Oj te niedziele...no zmyłam te paskudztwa...mój m aż popatrzył na tego kleszcza łażącego po mnie z niedowierzaniem...chyba nie będzie mnie tak ciągnąć do tego lasu na grzyby...lubię ale to niebezpieczne...zapytał tylko: co one Cię tak lubią ? he he...dziś przynajmniej kleszcze na mnie leciały;-)m śpi już ale ja go obudzę jakoś przyjemnie hi hi...zielone światełko przeca jest już dłuższy czas;-)i przegląd trzeba mi zrobić czy więcej kleszczy nie mam;-)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2012, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sandraa...ja już tu byłam z rana na ovu ale w ostatnim momencie zrezygnowałam z wejścia na forum, bo wiem, że bym nie wyszła stąd za szybko i na te grzyby byśmy nie wyruszyli a m i synuś siedzieli już w aucie;-)zaczęłam dostrzegać pierwsze symptomy uzależnienia;-)Lubię do Was wracać;-)

    gadgeta lubi tę wiadomość

  • Sandraa Autorytet
    Postów: 954 1051

    Wysłany: 21 października 2012, 19:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W tej sytuacji przegląd jest jak najbardziej wskazany hehe;)

    muzarcia lubi tę wiadomość

  • Sandraa Autorytet
    Postów: 954 1051

    Wysłany: 21 października 2012, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez bylam rano ... Tylko uzupełnić wykres:) a może coś napisałam tutaj ... Ale juz nie pamietam:)

‹‹ 116 117 118 119 120 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego