Forum Starając się - ogólne plemniczka, staraczka i tyśka
Odpowiedz

plemniczka, staraczka i tyśka

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2012, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rudzielec mam nadzieje, ze tobie sie udalo:-) trzymam kciuki za twoja bete!!!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2012, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mala mam nadzieje, ze nas wyprzedzisz:-)

  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 21 października 2012, 11:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja was mocno wspieram i trzymam kciukasy z 2 kreseczki i wieze ze wam sie uda :-) a co do wyprzedzenia to na to nie liczcie raczej to wy mnie wyprzedzicie :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 października 2012, 11:34

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 21 października 2012, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć kochane.. pisze dopieor teraz bo byłam na spacerze z m. potem obiadeki szybki namiętny seksik:) fajnie było..
    poza tym w lapku zrąbała mi się klawiatura a właściwie spacja.. i musieliśmy kupić na usb tymczasową dopóki nie naprawię lapka..
    plaemniczko i klamko następny cykl i staranka.. wszystko ma swoje wady i zalety.. jest @ ale też nowe nadzieje:)
    u mnie 12dc i przede mną mam nadzieję owocne starania.. z resztą każdej życzę owocnych i napewno takie będą.

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7597

    Wysłany: 21 października 2012, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyśka no jasne ze nowe staranka fajne będą... ale zawsze jest rozczarowanko w tym przynajmniej pierwszym dniu jak sie dostaje @.... i nie ma tu znaczenia który cykl starań:(, no cóż mam nadzieje ze listopad bedzie dla nas pomyslny. Fajnie ze juz masz staranka tuż tuż:)
    A jakis plan obierasz? codziennie w plodne? czy raz a dobrze?;)

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 21 października 2012, 13:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a się zobaczy.. ale chciałabym od środy do soboty codzień.. nie wiem co z tego wyjdzie// ale zauważyłam że jak jestem milsza dla m znaczy pytam na co ma teraz ochotę, mówię że jest przystojny i go kocham.. to sam wieczorem na mnie "leci".. o to chodziło.. Justynka po prostu musi być milsza i tyle:-)

    plemniczka, klamka lubią tę wiadomość

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 21 października 2012, 13:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a widzisz kochana masz już na niego sposób :) trochę czułości i jest twój :)

    zosia-ktosia lubi tę wiadomość

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 21 października 2012, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a teraz byłam w sklepiku bo kochany chciał sezamki.. cóż ja w nocy będę miała swoje "słodkości" coś za coś..
    ech że ja wcześniej na to nie wpadłam..

    klamka lubi tę wiadomość

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 21 października 2012, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mala masz bardzo fajny jak dotąd wykres. temp cały czas w górę..
    zawsze tak masz czy teraz jest inaczej?

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 21 października 2012, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiesz co sama oceń ed6731cf314b98e85957fd3685993156.png

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2012, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zosia, zobacz jaki prosty sposob:) super.

    plemniczko, nadal tylko plamisz?

  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 21 października 2012, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a to drugi 1e08a2bf1ba2c0d98e32b4aefcfa4e4c.png

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 21 października 2012, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mala no ja wiem, tamte wykresy były różne, jak widzę ten drugi wykres też 5dpo leciał ci do góry.. ale ten obecny jest jakby ładniejszy, idzie tak równo w górę.. no nie wiem jak to napisać.. ten mi sie bardziej podoba.

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 21 października 2012, 14:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zosia jak znam życie to przed @ spadnie temp i przylezie @. Na razie to temp idzie w górę no i mam dużo białego śluzu (sory za szczegóły )ale nie nakręcam się bo wiem co pod koniec będzie więc wole nie mieć rozczarowania. Czekam aż ten cykl się skończy żeby zacząć następnym cykl z lekiem i monitoringiem :)

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7597

    Wysłany: 21 października 2012, 14:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no w sumie mam tak jak rano... no wlasnie zastanawiam sie jak mam odróżnic plamienie, od normalnej miesiączki.

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7597

    Wysłany: 21 października 2012, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czy dzisiaj to plamienie, czy lekkie krwawienie:(

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 21 października 2012, 14:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    plemniczka jest na ovu napisane że jeśli musisz założyć podpaske to jest miesiączka a jak nie to plamienie

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7597

    Wysłany: 21 października 2012, 14:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no mala faktycznie ładny wykresik. Moze sie udalo:)

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7597

    Wysłany: 21 października 2012, 14:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tysiu tylko amm taki problem ze zalozylam podpaske rano będąc pewna ze rozkreci sie @, ale nie. Niewiele przybylo, jeszcze wiec nie musialam zmienić jej na nową... wiec kurde nie wiem:(

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7597

    Wysłany: 21 października 2012, 14:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a chcialabym do tego dojs bo porpstu nie wiem czy od dzisiaj juz liczyc nowy cykl, czy moze od jutra...

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
‹‹ 114 115 116 117 118 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego