plemniczka, staraczka i tyśka
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnykopciuszek126 wrote:Rucia wrote:Hej dziewoje.
Odebrałam wynik progesteronu.
9,50
Normy w fazie lutealnej 1,7 - 27
Hej!
Ruciu nie jestem lekarzem, ale wiem tyle, że to za niski wynik na utrzymanie ciąży!!!!Muszisz brać luteine albo dupka!!! Owulka mogła być...
Jutro pójdę do ginekologa to się dowiem. A zaraz zadzwonię do szpitala i zapytam się ile czeka się na HSG.Dodi lubi tę wiadomość
-
kiti wrote:dziewczyny a może znacie jakieś domowe sposoby na gorączke bo walcze z nią od rana a nie chce za dużo leków jeść...
zimne okłady na czoło i w pachwinykiti lubi tę wiadomość
Oliwka 2006
2.12.15 11/12 tyg ciąża zaśniad/2.03.17 7 tyg lyz. po poronieniu/7.05.17 pęknięcie jajowodu. Usunięcie
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
ruciu musi się udać !
Beatka dzięki z porade to ide się kurować .
miłego dnia dziewczynki :*Blondi22, Beata lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyRutka, pokaż swój poprzedni cykl... chciałam cosik sprawdzić...
co do progesteronu, to powiem tak... ja badałam go w 8dpo i miałam 12,9
mój gin powiedział, że to jest dobry wynik... ale na jakimś portalu medycznym wyczytałam, żeby progesteron uwalniany jest pulsacyjnie i żeby go obiektywnie ocenić powinno się zbadać go trzy dni pod rząd... co śmieśniejsze było tam napisane, że nawet w ciągu jednego dnia poziom ten może wzrosnąć 2 krotniegocha04 lubi tę wiadomość
-
hej
Ostatnio u mnie troche zamieszania, głównie z praca mojego m., poza tym szwagierka wyladowala w szpitalu ze skorczami- a ma trrmin na 19.03 a bylo by fajnie jak by sie nie urodzila przed 17.03 i zalapala sie na rok macierzynskiego.
Dzis sie czuje troche lepiej,chyba za sprawa slonca i nadchodzacej wiosny:-)
Dodi, Muska, Beata lubią tę wiadomość
Witamy Cie Córeczko:* 09.09.13 ♥
-
Czyli zrobiła fejsowy kaming ałt. A my wątkowe fasolinki jeszcze się czaimy