plemniczka, staraczka i tyśka
-
WIADOMOŚĆ
-
Effcia28 wrote:Tylko ja nigdy nie miałam problemu z zajściem w ciąże tylko utrzymaniem.
może to jest kwestia endometrium albo masz jakąs przegrodę albo coś jeszcze innego badanie na pewno to wszystko wyjaśni i wkońcu ciaze utrzymasz17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz
2015 Nati
2017 Suzi -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyRucia wrote:Aga sądzę, że mówił ci tak, bo ... co ci miał powiedzieć? Proszę Pani jestem głupi i nie potrafię leczyć? Nie znam się na tym, ale wynik progesteronu "4" 7 dni po owulacji, to chyba mało
No też tak sądzę!! Ale minę miał nietęgą!!!
Ja skonsultuję moje wyniki z endo i pojadę do tego gina jeszcze raz na rozmowę!!
Bo kasę wziąść to łatwo i to za spapraną robotę!! Teraz nie dziw mnie że usg mi nie zrobił przed IUI!! -
Aga jestem w szoku . to straszne z tymi lekarzami... my im ufamy wierzymy że nam pomogą a jest całkiem inaczej, traci się tylko czas, pieniądze i nerwy ...
Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 marca 2013, 18:55
-
nick nieaktualnyAGA 30 wrote:Rucia wrote:Aga sądzę, że mówił ci tak, bo ... co ci miał powiedzieć? Proszę Pani jestem głupi i nie potrafię leczyć? Nie znam się na tym, ale wynik progesteronu "4" 7 dni po owulacji, to chyba mało
Ja skonsultuję moje wyniki z endo i pojadę do tego gina jeszcze raz na rozmowę!!
Bo kasę wziąść to łatwo i to za spapraną robotę!! Teraz nie dziw mnie że usg mi nie zrobił przed IUI!!
Ja zupełnie nie znam się na tych wynikach i bardzo ciekawa jestem co powie Ci Endo...kiedy się wybierasz? -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyRucia wrote:Aga jak możesz napisz nam jakie badania robiłaś, wyniki i zakresy.
Fsh mam 8.1
LH 5.3
PROLAKTYNA 22.3
CPR -ILOSCIOWO 0,34
TSH 3 GENERACJA 1.46
TO ROBIŁAM W 4DC !!!
a W 21 DC MOJE WYNIKI TAKIE BYŁY
PRL 13
ESTRODIL 207.9
FSH 3.45Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 marca 2013, 19:03
-