X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Plotki staraczek i nie tylko
Odpowiedz

Plotki staraczek i nie tylko

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2017, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rene wrote:
    też czytałam że ten test ma dobre opinie na innych forach


    wracając do tematu mojego termometru już chciałam go wywalić,Włączyłam go na chwilę i okazało się że działa:-)

    ale numer ha ha magiczny termometr :) Oby teraz ładnie pokazywał hehe

  • Idzianna Autorytet
    Postów: 331 139

    Wysłany: 16 lipca 2017, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pilik, tak, mieszkam w Poznaniu, zapraszam serdecznie w odwiedziny :)

    SusannaDean lubi tę wiadomość

    PCOS
    suplementacja: folik i wit. D3
    Mąż - morfologia 1%, poza tym ok, suplementacja Fertilman Plus
  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 16 lipca 2017, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    ale numer ha ha magiczny termometr :) Oby teraz ładnie pokazywał hehe
    po dzisiejszej akcji nie ufam mu już w 100%

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2017, 18:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rene wrote:
    po dzisiejszej akcji nie ufam mu już w 100%
    To i tak kupisz nowy?

  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 16 lipca 2017, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    To i tak kupisz nowy?
    jeśli będą duże odchylenia w pomiarach to tak.

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • pilik Autorytet
    Postów: 4182 7486

    Wysłany: 16 lipca 2017, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam z microlife za jakieś 15zl i super jest

    Rene lubi tę wiadomość

    ds022el.png

    u4uGp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2017, 19:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to może warto, 10 zł nie majątek

    Ja kupiłam i mierzyć mi się nie chciało wolę nasikać na test ovu hehe

    Rene lubi tę wiadomość

  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 16 lipca 2017, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    No to może warto, 10 zł nie majątek

    Ja kupiłam i mierzyć mi się nie chciało wolę nasikać na test ovu hehe
    mi tez się czasem nie chce mierzyć mam nadzieję że w tym cyklu zajdę i nie będe już mierzyć tempki

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • pilik Autorytet
    Postów: 4182 7486

    Wysłany: 16 lipca 2017, 19:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A wiecie co dziewczyny? Ja chyba jestem jakaś nienormalną bo uwielbiam mierzyć, badać, zapisywać... och! Mam wtedy takie (złudne) poczucie kontroli nad czymś ;)...

    SusannaDean lubi tę wiadomość

    ds022el.png

    u4uGp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2017, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pilik wrote:
    A wiecie co dziewczyny? Ja chyba jestem jakaś nienormalną bo uwielbiam mierzyć, badać, zapisywać... och! Mam wtedy takie (złudne) poczucie kontroli nad czymś ;)...
    W sumie to ciekawe podjeście :)

  • pilik Autorytet
    Postów: 4182 7486

    Wysłany: 16 lipca 2017, 19:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja od lat mam problem z kontrolą :p miałam zaburzenia odżywiania latami i mi została taka potrzeba kontrolowania... to srednio zdrowe jednak, hehe. No ale co zrobić...
    patrzcie w jakim towarzystwie spędzam niedziele
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/57e1fcc3572a.jpg

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 lipca 2017, 19:40

    Rene, SusannaDean, Jedna_z_Wielu lubią tę wiadomość

    ds022el.png

    u4uGp2.png
  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 16 lipca 2017, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pilik wrote:
    Ja od lat mam problem z kontrolą :p miałam zaburzenia odżywiania latami i mi została taka potrzeba kontrolowania... to srednio zdrowe jednak, hehe. No ale co zrobić...
    patrzcie w jakim towarzystwie spędzam niedziele
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/57e1fcc3572a.jpg
    Pilik to wesoło tam masz super towarzystwo:-)
    a mój na podwórku siedzi cały dzień wieczorem mu się przypomina że ma dom hihi

    SusannaDean lubi tę wiadomość

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • pilik Autorytet
    Postów: 4182 7486

    Wysłany: 16 lipca 2017, 20:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój by siedział cały dzień na ogrodzie jakby tylko mógł! Tutaj jest pies i suka, mogą całymi dniami byc na ogrodzie więc ich to nie rusza i musiałam ich zaganiać na ogród :p

    SusannaDean, Rene lubią tę wiadomość

    ds022el.png

    u4uGp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2017, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ha ha ale super a mój wpierdziela teraz karmę z dodatkiem piersi bo jej wrzuciłam bo smażę do ryżu na kolację :)

  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 16 lipca 2017, 20:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    ha ha ale super a mój wpierdziela teraz karmę z dodatkiem piersi bo jej wrzuciłam bo smażę do ryżu na kolację :)
    to ma wyżerkę:-)
    wyszłam na podwórko na chwile i komary tak tną że masakra

    SusannaDean lubi tę wiadomość

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2017, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rene wrote:
    to ma wyżerkę:-)
    wyszłam na podwórko na chwile i komary tak tną że masakra
    Wy macie fajnie z tymi ogródkami :) Ja się kiszę w bloku hehe ale mam duży balkon chociaz tyle

  • pilik Autorytet
    Postów: 4182 7486

    Wysłany: 16 lipca 2017, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też psy zagonilam do domu bo komary koszmarne! Ja mam teraz ogródek wakacyjnie ;). Ale zawsze miła odmiana :) w ogole pięknie tu jest, mogłabym tak mieszkać. U podnórza gór, widać całe Bielsko z górki obok.

    Rene lubi tę wiadomość

    ds022el.png

    u4uGp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2017, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pilik wrote:
    Ja też psy zagonilam do domu bo komary koszmarne! Ja mam teraz ogródek wakacyjnie ;). Ale zawsze miła odmiana :) w ogole pięknie tu jest, mogłabym tak mieszkać. U podnórza gór, widać całe Bielsko z górki obok.
    O kurcze, wogóle rejony bielska są sliczne :)

    pilik lubi tę wiadomość

  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 16 lipca 2017, 20:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pilik wrote:
    Ja też psy zagonilam do domu bo komary koszmarne! Ja mam teraz ogródek wakacyjnie ;). Ale zawsze miła odmiana :) w ogole pięknie tu jest, mogłabym tak mieszkać. U podnórza gór, widać całe Bielsko z górki obok.
    oj to pięknie tam macie i jakie świeże powietrze:-)

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 16 lipca 2017, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    Wy macie fajnie z tymi ogródkami :) Ja się kiszę w bloku hehe ale mam duży balkon chociaz tyle
    no to taką namiastkę podwórka masz:-)

    SusannaDean lubi tę wiadomość

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
‹‹ 35 36 37 38 39 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ