X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Ploty,Ploty ploteczki :D
Odpowiedz

Ploty,Ploty ploteczki :D

Oceń ten wątek:
  • Baś Autorytet
    Postów: 379 180

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny - chyba się udało, cyba jestem w ciązy - test pokazuje dwie kreski! jestem oszołomiona...cieszę się i boje się cieszyć - że to jeszcze za wcześnie na radość...

    czekaja, santoocha, Anastazjaaa, Kisieńka lubią tę wiadomość

  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baś masz pięknego Mikołaja :):)
    Gratulacje :)

    czekaja, Kisieńka, Baś lubią tę wiadomość

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2799

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 13:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baś cudownie, jeszcze raz gratuluję :)

    Ja dziś o 18 mam wizytę, rano oddałam mocz do badań i krew na morfologię. Kciuki mile widziane :)

    czekaja, Baś, Eweloka84 lubią tę wiadomość

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 13:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sana cały czas 3mamy........ja po 15stej mam wizytę...

    a To MY z wczoraj 35tydz0d (36tydz rozpoczęty)
    c735f06c77f87cb8m.jpg

    czekaja, santoocha, Eweloka84 lubią tę wiadomość

  • czekaja Autorytet
    Postów: 1883 1921

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malenqu ja teraz mam taki brzuch jak Ty;) mam ogromny brzuch ale nic nie poradze:)

    Bas gratuluje daj zdjecie testu:)


    Sana daj znac po wizycie Ty malenqu tez. trzymam kciuki:)

    Rudasek a Ty kiedy masz wizyte??

    Aniu pracusiu oby Mikolaj w nagrode przyniosł duzy prezebt:)

    Baś lubi tę wiadomość

    iv099vvjggrlv6wt.png



    hchydqk3i4qembie.png



  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 15:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oluś ja mam wizyte we środe :)
    ale wczoraj i dzis ledwo zyje, tak sie Maly wierci...mam wrazenie ze mi wyskoczy przez skóre...

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
  • czekaja Autorytet
    Postów: 1883 1921

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez mam w srode:)

    a mnie mala naparza po pecherzu. nozki ma chyba na dole i jest to dosyc mocno dokuczliwe i nieprzyjemne w odczuciu.

    czekam az sie przekreci:)

    iv099vvjggrlv6wt.png



    hchydqk3i4qembie.png



  • santoocha Autorytet
    Postów: 3407 6143

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny powodzenia na wizytach :)

    Aniu, a jak sprawy u Ciebie? Na jakim etapie jesteście?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bez schizu informuję, że dołączam do mam ze zbyt małą ilością wód płodowych........
    w kolejny poniedziałek jestem przyjmowana na patologię, a mój gin chce po 21.12 rozwiązać ciążę - na wzgląd zdrowia malutkiej :(

    to tyle po wizycie, która miała być "standardowa".....................:(

  • santoocha Autorytet
    Postów: 3407 6143

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malenq nie stresuj się, będziecie już wtedy bezpieczne, będziesz miała ciążę donoszoną.
    Nie ma co ryzykować, on wie co robi!

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31311

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malenq ja wierze ze bedzie dobrze bedziesz pod opieka i malutka urodzi sie pod swietna opieka

    MIkołajk mnie juz nagrodzil :) ostatni weekend byl najlpesza nagroda :) mez sie spisal :)
    kuchnia zaplanowana :) teraz pozostaje dokladnie pomiary :)
    mezu bedzie sam robil kuchnie wiec pryokazji nabierze doswiadczenia :)

    Santocha co do naszej kuracji..
    no cz polowa II etapu za nami.. nie wiem.. mam mieszane uczucia.. nie wiem czy to strach..czy budzi sie we mnie niepewnosc.. czy cos znajedziemy ..
    jak wczesniej mialam nadzieje tak teraz po porstu ja stracilam.. i mam wrazenie ze znowu dostaniemy po dupie.. a ja nie wiem ile jeszcze mozemy zniesc.. nasza psychika powoli siada .. i naparwde cud by nam sie przydal.. maz dwa razy juz walnal tekst ze cos sobie zrobi ..ja chodze ciagle zestrachana czy faktycznie gada tak tylko czy cos mu po glowie chodzi....
    chcilabym juz wiedziec czy tak czy nie..

    Bas gratuacje :)

    Malenq, czekaja, Baś lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Anastazjaaa Autorytet
    Postów: 8222 5632

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 20:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malenq całym sercem jestem z wami, niech grudniowa Kosia szybko nabiezre sił abyście mogli szybko wrócić do domku. Wspieram

    Malenq lubi tę wiadomość

    mhsvqps6po41mjm3.png
    mhsv20mmt84wd0zt.png
  • Kisieńka Ekspertka
    Postów: 230 102

    Wysłany: 9 grudnia 2014, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malenq - słuchaj santoochy - lekarz wie co robi - będzie dobrze
    Baś - jestem pod wrażeniem :) Gratuluję

    Malenq, Baś lubią tę wiadomość

    5ckczlo8xuk7m6f0.png
  • czekaja Autorytet
    Postów: 1883 1921

    Wysłany: 9 grudnia 2014, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania zycze cierpliwosci i duzo sil:*

    Malenqu maluch bedzie wtedy juz silny i malutka bedzie mogla spokojnie pojawic sie na swiecie. Tobie zycze duzo spokoju:*

    Santocha a jak Wy dajecie rade??

    Malenq lubi tę wiadomość

    iv099vvjggrlv6wt.png



    hchydqk3i4qembie.png



  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 grudnia 2014, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    santoocha dzisiaj miało być to badanie serduszka u Was???

  • czekaja Autorytet
    Postów: 1883 1921

    Wysłany: 9 grudnia 2014, 11:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malenqu z tego co kojarze to santocha wybiera sie dopiero po ńowym roku na badania z maluszkiem ale moge sie mylic i moze cos przekreciłam.

    iv099vvjggrlv6wt.png



    hchydqk3i4qembie.png



  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 grudnia 2014, 12:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olu to ja jestem jak "we mgle" i pewnie masz rację:)
    a jak tam u Ciebie brzuchatko?????

  • czekaja Autorytet
    Postów: 1883 1921

    Wysłany: 9 grudnia 2014, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jutro lekarz jestem ciekawa ile mala wazy:)

    dzis robilam powtorke glukozy tym razem 50g i ciezko poszlo ale dotrwalam do pobrania i po wszystkim wszystko zwymiotowalam. jesli bede chciala drugie dziecko to to badanie skutecznie bedzie mnie odstraszac. jak dla mnie to masakra.

    poza tym ok:) jeszcze nie czuje ze mi ciezko ale chcialabym juz byc przy koncu:)

    Malenq lubi tę wiadomość

    iv099vvjggrlv6wt.png



    hchydqk3i4qembie.png



  • Baś Autorytet
    Postów: 379 180

    Wysłany: 9 grudnia 2014, 13:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny dzieki za gratki! każdej z Was życze po dzieciaczku :)
    mam jeszcze ten test al enie zrobiłam zdjęcia - jak zrobię to wrzuce niedługo
    ale w sumie czy to nie śmieszne fotografować i pyblikować coś na co sie sikało? :D

  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2799

    Wysłany: 9 grudnia 2014, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :) przybywam z relacją z wizyty - wczoraj już byłam padnięta ;)

    Na początku wizyty gin zrobiła mi cytologię. Później usg ale na takim starym sprzęcie i mało było widać, więc przeszłyśmy na jej prywatny sprzęt. Tam już ładnie było widać fasolkę :) trochę się martwię, bo ma ciut ponad 6 mm, powinno być już 2 mm więcej. Mam nadzieję że mimo wszystko fasoleczka będzie się zdrowo rozwijać. No ale najważniejsze - widziałam i słyszałam bicie serduszka :) ♥ coś pięknego! ♥
    Mamy założoną kartę ciąży :)
    Dostałam też zdjęcie z usg, trochę niewyraźne, ale grunt, że jest :)

    Dziewczyny, poznajcie mojego skarba :)

    ay705_PicsArt_1418117720896.jpg

    Malenq, Anastazjaaa, Eweloka84 lubią tę wiadomość

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
‹‹ 1720 1721 1722 1723 1724 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

5 rzeczy, które wesprą Twoje starania o dziecko!

Rozpoczynacie starania o dziecko. Wykonujesz kolejne testy ciążowe i… nic. Zastanawiasz się, dlaczego to tyle trwa, skoro „wszyscy” wokół informują o tym, że spodziewają się dziecka. Tak naprawdę wiele starań kończy się sukcesem dopiero po pewnym czasie, a niepłodność dotyczy już blisko 15-20% par. Sprawdź, co możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na szczęśliwe poczęcie.

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ