Forum Starając się - ogólne Ploty,Ploty ploteczki :D
Odpowiedz

Ploty,Ploty ploteczki :D

Oceń ten wątek:
  • czekaja Autorytet
    Postów: 1883 1920

    Wysłany: 9 grudnia 2014, 16:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sana bedzie dobrze i gratuluje:) wedlug usg w ktorym jestes tygodniu??:)

    iv099vvjggrlv6wt.png



    hchydqk3i4qembie.png



  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 9 grudnia 2014, 17:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Według usg tak jak na suwaczku - 6t5d na wczoraj :) czyli termin jak według ovu - 29.07.2015, chociaż dwa tygodnie temu miałam termin wyznaczony na 26.07.2015.
    Dziękuję :)

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • czekaja Autorytet
    Postów: 1883 1920

    Wysłany: 9 grudnia 2014, 18:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to malutka roznica. wystarczy kursor przesunac o milimetr i juz inne dane wychodza:) rosnie maluch serduszko bije i teraz tylko czekac na poszczegolne etapy:) ja bede rodzic to juz do polowkowego usg bedziesz sie zblizac:)

    iv099vvjggrlv6wt.png



    hchydqk3i4qembie.png



  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czekaja też tak myślę - najważniejsze, że maluszek rośnie, i że serduszko bije :)

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olus jak wizyta :)
    u mnie oki, Maly ruchliwy, ma 1506gr :)
    i wszystko oki :):) oby tak do konca :)
    DZis mi osiadł gdzies na przeponie i nie moge siedzieć, non stop mi słabo i mam mroczki przed oczami, najlepiej mi jak stoje!
    A jeszcze mnie czeka ok 4h trasa samochodowa do Warszawki i nie wiem jak to zniose:)
    pozdrawiamy Cioteczki :)

    aaaaa....jade z "Franiem" do Frania :) bedzie prezent na mikołaja :)

    http://wrzucaj.net/images/2014/12/11/franio.jpg

    czekaja, Malenq lubią tę wiadomość

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
  • Kisieńka Ekspertka
    Postów: 230 102

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jakie to ładne :)

    5ckczlo8xuk7m6f0.png
  • czekaja Autorytet
    Postów: 1883 1920

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rudasku dzieki ze pytasz:) u nas tez okej mała wazy 1000gram. ale to byla najgorsza wizyta w moim zyciu. Pani doktor dlugo szukala tetna i ten okropny dzwiek taki gluchy straszne to bylo. na szczescie po prostu tak sie mała wiercila mocno ze bylo ciezko zlapac ale ani jej nie czulam ani nie slyszlam tego tętna.

    Ja dzis cierpie po oboiedzie bo mam takie wzdecie ze az mnie brzuch kluje:(

    a tak poza tym konczymy remont pokoju malej uff:) jest slicznie jasno. teraz jeszcze urzadzic i bedzie super:)

    wspolczuje drogi ja najlepiej sie czuje jak leze:)

    ale dzis siastra wyciagnela mnie na specer zrobilam 6kilometrow ale juz coraz ciezej zaciagnac mnie do cwiczen gdzie na poczatku cwiczylam codziennie po 1godzine i jezdzilam na rowerku stacjonarnym:)

    jak tam u Was dziewczynki?? Ania Olga Malenqu Ewelinka??

    iv099vvjggrlv6wt.png



    hchydqk3i4qembie.png



  • Eweloka84 Autorytet
    Postów: 6019 3763

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 20:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kochane! Dziewczyny ciesze sie ze z maluszkami wszystko jest w porzadku! Czekamy z Natalka na kolegow i kolezanki :)
    Malenq bedzie dobrze wszystko pomysl sobie ze juz nie dlugo bedziesz tulic swoje malenstwo :)
    Olu Ewunia rosnie jak na drozdzach! Pieknie !
    Sana sliczna ta Wasza Fasolka <3
    Bas gratuluje! :)
    Jak kogos omielam to przepraszam wybaczcie!
    Jej az mi sie zatesknilo za tymi fotami z usg i za tymi kopniakami ;)
    U nas w sumie ok mala wazy 4808g niestety mamy skaze ale dostalysmy mleczko na recepte i jest ok. Poza tym mam mala diablice haha w nocy aniol w dzien diabelek masakra skad te dzieci maja tyle sily zeby krzyczec!

    czekaja, Malenq lubią tę wiadomość

    Córcia Natalka :* :*
    nqtkdf9hwyyfmv3n.png
  • czekaja Autorytet
    Postów: 1883 1920

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 08:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelinka dobrze ze chociaz w nocy spi:)

    pamietacie moze dziewczyny ile wazyly Wasz maluszki okolo 28tc bo sie zstanawiam czy Ewuni 1000gram to duzo czy malo i czy raczej bedzie 4 kilowym dzieckiem czy moze troche mniejszym i oszczedzi moj kanał rodny;)

    u nas pokoj juz zrobiony pwowli uklada ubranka. po nowym roku kupimy wozek i cala wyprawke dla mnie. chcilaabym juz na poczatku lutego miec wszystko gotowe:)


    milego dnia!!:)

    Eweloka84 lubi tę wiadomość

    iv099vvjggrlv6wt.png



    hchydqk3i4qembie.png



  • Eweloka84 Autorytet
    Postów: 6019 3763

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja w 28/29 tyg wazyla 1100g. :)

    czekaja lubi tę wiadomość

    Córcia Natalka :* :*
    nqtkdf9hwyyfmv3n.png
  • ania14 Autorytet
    Postów: 995 456

    Wysłany: 15 grudnia 2014, 00:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    k

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 października 2015, 01:18

    Baś lubi tę wiadomość

    2015 corka 😍 po 2 latach starań
    Starania o rodzeństwo od 2016
    Ja wysoka prolaktyna , 2 mutacje
    On brak plemników, wysoka homocysteina , 2 mutacje
  • Baś Autorytet
    Postów: 379 180

    Wysłany: 15 grudnia 2014, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bardzo to ciekawe i dobrze , ze pojawia się tu taka opcja

  • Kisieńka Ekspertka
    Postów: 230 102

    Wysłany: 15 grudnia 2014, 16:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    z tymi pytaniami do eksperta? - no fajnie :)

    5ckczlo8xuk7m6f0.png
  • Stokrotka21 Autorytet
    Postów: 356 354

    Wysłany: 15 grudnia 2014, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam sie i pozdrawiam z lozeczka:-)

    Eweloka84 lubi tę wiadomość

    f2w3rjjg5apekm56.png
  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 15 grudnia 2014, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciocie....futa gotowa...czeka:)

    http://wrzucaj.net/images/2014/12/15/wozek.jpg

    Malenq, czekaja, Eweloka84, Anastazjaaa lubią tę wiadomość

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
  • Baś Autorytet
    Postów: 379 180

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jaki powóz :)
    i ja niedługo pomyślę o takim sprzęcie, ale to jak poznam płeć :)

  • Kisieńka Ekspertka
    Postów: 230 102

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lubie jak sa czerwone elementy

    5ckczlo8xuk7m6f0.png
  • Eweloka84 Autorytet
    Postów: 6019 3763

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rudasek piekna fura! :)

    Córcia Natalka :* :*
    nqtkdf9hwyyfmv3n.png
  • Baś Autorytet
    Postów: 379 180

    Wysłany: 19 grudnia 2014, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i ma zarąbisty napęd - mamusię :D

  • santoocha Autorytet
    Postów: 3384 6116

    Wysłany: 20 grudnia 2014, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co tu tak cicho?
    Każda pewnie zarobiona...

    HquGp2.png
    MnW9p2.png

    9cs7p1.png
‹‹ 1721 1722 1723 1724 1725 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych podczas starania o dziecko

Przeczytaj dlaczego coraz więcej lekarzy zaleca kobietom starającym się o dziecko prowadzenie aplikacji miesiączkoweji i obserwację własnego ciała. Kalendarz owulacji - czym jest, na czym to polega i dlaczego podczas starania o dziecko warto wiedzieć coś więcej o swoim cyklu niż czas jego trwania. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego