X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Początkujące:)
Odpowiedz

Początkujące:)

Oceń ten wątek:
  • anuleczka91 Przyjaciółka
    Postów: 157 33

    Wysłany: 4 sierpnia 2014, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niusia, nie martw się. Może nie będzie tak źle jak myślisz :)
    Zobaczysz wszystko się Ci ułoży :):*

    Niusia lubi tę wiadomość

    bcc7cd3fee275fd140d0590cfd86bdd1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 sierpnia 2014, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, wam może nie jestem taka początkująca ale w sumie zaawansowana też nie :D

    Z mężem staramy się drugi cykl. Pierwszy był nieudany choć <3 było dużo od 28.06 do @ teraz zaniedbaliśmy <3 więc pewnie nic z tego nie będzie.


    Pozdrawiam i powodzenia :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 sierpnia 2014, 13:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anuleczka dobrze by było ale coś mi tu smierdzi... Tym bardziej, że ja tu na zlecenie pracuje to wiesz...


    Witaj tomania!
    Zapraszamy :) Widzę, że świeżo po ślubie. Opowiedz coś więcej ;)

  • anuleczka91 Przyjaciółka
    Postów: 157 33

    Wysłany: 4 sierpnia 2014, 13:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tomania, witaj :)

    Niusia, co do pracy to ja mam wcale nie lepiej. Teoretycznie dostałam od czerwca awans bo przeszłam na inne poważniejsze stanowisko, ale umowę dostałam na 3 miesiące :/
    A że to będzie już 3 umowa to raczej nie ma szans żeby dostać na czas nieokreślony...chyba że cuda się zdarzają w przyrodzie :)

    bcc7cd3fee275fd140d0590cfd86bdd1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 sierpnia 2014, 13:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może jednak dostaniesz... ;) Czasem jak coś szefa natchnie... :)
    Masz awans to może i umowę :P

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 sierpnia 2014, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś