Forum Starając się - ogólne Pomagamy,wspieramy i czekamy na dzidziusia
Odpowiedz

Pomagamy,wspieramy i czekamy na dzidziusia

Oceń ten wątek:
  • Groszek Autorytet
    Postów: 2448 1718

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    spadam na chate Kochane <3 :*

    jedziemy sie spakowac, bede poznym wieczorem :) (moze)

    buziaki :*

    relge6yd309xm1zq.png
  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i jeszcze jeden....

    fajna dyskusja ciooo ???

    http://www.youtube.com/watch?v=VT-E7pbxgbQ

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja nie mam sutków spuchniętych :P ale na spacerze strasznie rwały jajniki i tempka spadła... dlatego olałam już objawy jakiekolwiek :P

    papa Groszku :)

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rudasek ale zazdroszcze solarium, już mam taką potrzebe słońa że szok, a za oknem się nie zanosi.
    Blada jak trup jestem, planowaliśmy na majówke jakieś egzotico :) a tu nici...

    nxbhnwz.png
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A te żyłki na cycach twoje dobrze wróżą, mnie tez takie wylazly.
    Trzymam kciuki, kiedy testujesz?

    nxbhnwz.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niecierpliwa chetnie się zamienię :P

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj to od listopada mi truje o wyjezdzie, 2 razy bylismy w biurze nawet ale juz lotow nie bylo. A ja zawsze mam scisle okreslony czas kiedy musze wrocic na zajecia, ciezko bylo nawet tydzien wygospodarowac.

    nxbhnwz.png
  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niecierpliwa21 wrote:
    A te żyłki na cycach twoje dobrze wróżą, mnie tez takie wylazly.
    Trzymam kciuki, kiedy testujesz?

    no włanie nigdy czegoś takiego nie miałam...wróciłam z pracy i specjalnie sie rozbierałam zeby zobaczyc czy sa i sa....prawa szczególnie cała w zyłach :( az brzydko wygląda :(:(:(

    no nic..zobaczymy co bedzie :):)

    a byłam w sklepie po wedlinke a w tym samym markecie jest solarka wiec skoczyłam na 8 min...mam nadzieje, ze ew fasolce nie zaszkodziło...:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2014, 19:47

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam na lewej zdecydowanie wiecej :) i w ogole bardziej boli lewa.
    Rudasek cyce, syfki chyba cos jest na rzeczy.

    nxbhnwz.png
  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no oby oby...:):):)

    byłabym bardzo happy :) a syfków to mam sporo, dziś przytuszowałam pudrem, a ze nie lubie tapety to az sie zle czuje...a teraz je przypaliłam "słoneczkiem"...
    a co do cyców to też mnie bolą masakrycznie!..ehhhh

    pije właśnie zimna cole z lodem, taka mialam ochote ze az mnie skrecało :D:D

    a i upiekłam ciasteczka ze szpinakiem a drugie z czekolada :D chcecie ???:):):)

    ps: pan za sciana męczy gitarę elektryczną...help!!!!

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niecierpliwa a od kiedy wiesz o ciązy..który to tydzień ???

    bo chyba przeoczyłam jak o tym pisałaś ?

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W sobote mialam podwyzszone te hormony, progesteron i prolaktyna. W niedziele sie poklocilam z moim na noze, az sie spakowalam i pojechalam do siebie. A w poniedzialek rano siknelam na test. 11dpo. Chyba fotke gdzies wrzucalam ok 80 strony.

    nxbhnwz.png
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A te syfy to mi wywalilo niedlugo po owu! juz nie pamietam dokladnie, ale czegos takiego nigdy nie mialam myslalam ze to alergia.

    nxbhnwz.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niecierpliwa i Rudasku a kiedy poczułyście, zobaczyłyście pierwsze objawy?

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no własnie, ja miałam ovu 10go czyli jestem 8 dni po....i syfy pojawiły sie jakos w niedziele...

    a te zyły na cycach zauwazyłam wczoraj...

    no nic, za tydzien powinnam dostac @ wiec jak nie przyjdzie albo jak sie spóźni to może cos jest na rzeczy...

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 18 marca 2014, 20:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie chcialam sobie wkrecac objawow, ale piersi robily mi sie nabrzmiale z tym ze inaczej niz przed @. Nie tyle duzo wieksze, co bardziej ciezkie, o takiej zbitej konsystencji. No i te usyfione plecy tez chyba bylo objawem i to dosc wczesnym :)
    Caly czas mam uczucie jakbym miala okres dostac, duzo sluzu taki jakis bialo-zolty

    nxbhnwz.png
  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 18 marca 2014, 20:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    znalazłam Twój teścior na 102 stronie..w sumie to patrzyłam na zdjecie juz wczoraj a nie skojarzyłam, sorki ale ze mnie gapa :):):)

    zobaczymy co bedzie u mnie :D

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 18 marca 2014, 20:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no ja dopiero 4dpo, ale sutki mnie nigdy nie bolały... żyłkami ostatnio się nakręcałam, ale teraz też mam więc nie przejmuję się tym, tylko jajniki bolały tak mocniej jak nigdy no ale to za szybko na to wszystko ;) a wysypuje mnie zawsze , zwłaszcza przed @ choć ostatnio ładna mam buźkę, no zobaczymy.. a śluz też mam tylko nie w jakiejś ogromnej ilości, trochę białego :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2014, 20:04

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 18 marca 2014, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiesz co, ja tez sobie nie chce niczego wmawiać ale maj podobnie z cyckami, nie dość ze te zyły to jeszcze też mam takie ciezkie choć mam mały biust...i wczoraj moj R tak mnie macał i mówi "czekaj bo jakiegos dziwnego masz tego cycka"..mowil własnie o tym z zyłami...

    ja jakoś boje sie sama badać piersi bo boje sie jakiegos guza itd wole o tym nie wiedziec, ale R wczoraj ewidentnie cos czuł innego...
    no noc..zobacze!!!
    a ja patrzyłam na plecy, póki co czyste ale za to broda zasyfiona na maxa!!!

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 18 marca 2014, 20:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja na bieliźnie widze śluz ale nie jest go duzo i biały gęsty, szybko zasycha...ale nie jakoś duzo, nawet wkładki nie nosze...

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
‹‹ 128 129 130 131 132 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego