Postanowienie na 2016 - zajdę w upragnioną ciążę
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
No a teraz do rzeczy.
Nadzieja z D3 to dużo by pisać, jeśli Cię nie zamęczę to tak z grubsza. Mówi się, że to hormon ... tak na dobrą sprawę jest odpowiedzialna za 200 hormonów, ale nie pamiętam jakich. Ogólnie norma to 30-80j., ale tu znowu mam dylemat, bo normy sprzed 5 lat to 30-120j. (Węszę tu spisek , po co komu obniżać normy. No ale podobnie jest z badaniem nasienia. Normy znacznie obniżono). Tak czy inaczej u nas przyjęło się, że trzeba podawać, żeby dziecko nie miało krzywicy. Ale z badań wynika, że osoby, które zachorowały na raka miały normy poniżej 50j. Ale moja lekarka mówi, że najlepiej mieć na poziomie 70, a ja mam 16 Mój mąż, który przebywa non stop na dworze ma o 15j, więc jak widać, przyswajalność jest różna.
A ja studiuję jeszcze pedagogikę specjalną Lubię się dokształcać. W domu też coś tam czytam, ale oczywiście w zakresie zainteresowań
Smerfrtka sprytnie z tym browarkiem. Jak smakować Ci z kufla nie będą, to sok jabłkowy też sobie możesz wlać i powiesz, że to cedr Trzymam kciuki za sukces.
Rosax, wiem, że pisałaś, że nie chcesz już robić testu, bo się stresujesz, ale nie korci Cię?
Aurellka, też zaczynam mieć taki jakiś śluz. Powiedz, od którego dnia takiego śluzu zaczynasz testować?
Ukija czyli na spokojnie? W końcu komuś trzeba zaufać A mąż często łapie takie fochy?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2016, 10:07
szczęśliwa łac. beatum -
nick nieaktualny
-
Beatum czekam na rozciągliwy i zaczynam testować od pierwszego dnia rozciągliwego pije siemie lniane codziennie, wiec na sluz nie narzekam, ale przyszła mi ostatnio myśl, że mój sluz może nie jest przyjazny i jak jest go dużo to przeszkadza a nie pomaga?!?
❤20-06-2015❤
❤Nasz początek wieczności! ❤ -
Makowa no to Wam bardzo zazdroszczę tego dzisiejszego wyjazdu Pogoda jest cudownie wiosenna Kraków jest piękny.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2016, 11:17
-