Forum Starając się - ogólne przeszkoda w zajsciu-słabe nasienie, babeczki łączmy sie i wspierajmy!!
Odpowiedz

przeszkoda w zajsciu-słabe nasienie, babeczki łączmy sie i wspierajmy!!

Oceń ten wątek:
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 19 września 2014, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monia jak kazda z nas ..jednak zeby mneij cierpiec lepiej od razu nastawic d=sie na in vitro a w tym czasie probowac ... :) a noz zycie was zaskoczy :)

    tez wolalabym zajsc w ciaze w 4 katach swoj=ich albo na pralce w naszje lazience :)
    no ale coz.. widac nie wszytsko jest takie proste i latwe..

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 19 września 2014, 22:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale ja sie nie poddam jeszcze.. jeszcze nie powiedziałam ostatniego słowa w tej walce. JA WYGRAM NATURALNIE !!! może to byłoby łatwiejsze gdybym miała cały czas owulacje, no ale może jakoś zaradze na to .

    Ania_84, paaulla84, sylwiunia lubią tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 19 września 2014, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    NO i o to chodzi macie plemniki wiec macie sznase :)
    "...Dziś, ...to zwykle szkoda dnia.
    A chyba lepiej brzmi, niż żal straconych lat.
    Teraz wiesz.
    Wiem, że grawitacja jest do pokonania,
    gdy przestaniesz się już bać.
    Stawaj do walki, z oddziałami smutnych dni.
    Co w milczeniu maszerują kalendarzem Twoim w dal.
    A wierzyć zacznij i z tą wiarą wróć do gry.
    Twoje wielkie zmiany są możliwe,
    wciśnij tylko start!.. "

    Ania1986, sylwiunia lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 września 2014, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    ale ja sie nie poddam jeszcze.. jeszcze nie powiedziałam ostatniego słowa w tej walce. JA WYGRAM NATURALNIE !!! może to byłoby łatwiejsze gdybym miała cały czas owulacje, no ale może jakoś zaradze na to .

    Monia brawo, tak trzymaj, ja też uparłam się, że zajdę naturalnie ! Nie poddam się !

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 20 września 2014, 11:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przeciez prawie 8 mln w ml to nie jest aż tak malutko...

    sylwiunia lubi tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 września 2014, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    przeciez prawie 8 mln w ml to nie jest aż tak malutko...
    Kochana u nas przy 4,92 zaskakiwało przeciez a wiec puki sa plemniki jest nadzieja (jak to Ania84 mowi) :)

    A u nas sie poze okazac ze nie tylko plemiki sa winne za to ze sie ciaza nie utrzymuje ale i moje IO

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 września 2014, 12:30

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 20 września 2014, 18:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tylko jest taka sprawa, że ja musiałabym być cały czas stymulowana bo nie mam owulek : biore castagnus, inofolic, wiesiołek, mg + b6, glucophage 500. i nie wiadomo dlaczego odkąd to biore spadło moja tsh z 2,64 na 1,46- ciesze sie niezmiernie. Ale jeszcze prolaktyna 32 mam i ginka twierdzi ze przy pco jest ok i nie musze brac tabl tylko castagnus, ale ja widzę że dziewczyny jakos biorą i ja uważam , że przez to nie mam owu. Dlatego ide do endo i on zajmie sie mną i męzem i zbije mi prolaktyne.

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 20 września 2014, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aaai mam jeszcze pytanie.. mężowi ponownie zakupiłam androvit. Bo poprawił mu dużo bardziej wyniki niż drogi kosmicznie Profertil.
    Czy może brać 1 androvit rano, popołudniu maca, wieczorem 1 fertimen ?

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 20 września 2014, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    aaai mam jeszcze pytanie.. mężowi ponownie zakupiłam androvit. Bo poprawił mu dużo bardziej wyniki niż drogi kosmicznie Profertil.
    Czy może brać 1 androvit rano, popołudniu maca, wieczorem 1 fertimen ?
    mi własnie tak dr Wolski poiedzial ze lepszy jest androvit nie wiem dlaczego :)

    moze spokojnie bo chyba androwit beirze sie 2x1 ;) wiec spokojnie ;)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 20 września 2014, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no jak pierwszym razem chcieliśmy poprawić wyniki to brał androvit i było lepiej.

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 20 września 2014, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ka werze ze sie poprawia jeszcze :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 20 września 2014, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jeszcze chcemy iśc raz do urologa - innego żeby potwierdził brak żylaków. Bo ten uważa, że mąż nie ma ale nie badał do przez odbyt.

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 20 września 2014, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przez odbyt badaja prostate chyba .. bo mojemu to tylko prostate przez odbyt a zylaki wykluczyli przez usg

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 20 września 2014, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aha niby urologicznie wszystko ok ale wolę iść i potwierdzić to jeszcze u innego urologa. Zeby całkiem zakończyć temat leczenia u urologa a rozpocząć leczenie u endokrynologa.
    Czy edokrynolog też przepisze mu preparaty na poprawe nasienia ?

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 20 września 2014, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    szcerze mwoiac nie wiem.. wiem ze androlog by przepisal. a androlog to urolog+ endokrynolog

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 20 września 2014, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aha- mam nadzieje, że coś nam zaradzi. I mojej prolaktynie też. Jest dobry więc miejmy nadzieje

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 20 września 2014, 19:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale nie rozumiem dlaczego ciągle u mojego sie szybko upłynnia nasienie- ok 5 minut... zwykle faceci jak z tym mają problem to z tym ze im sie nie upłynnia albo po długim czasie. Dlaczego u nas jest tak szybkie ? nie orientujesz sie czasem kochana bo wiem, że w tym temacie jesteś poinformowana dobrze bo też niestety macie problem.

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 20 września 2014, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hmm..a moze z aduzo wit c ..szczerze mowiac nie wiem cymm moze byc swpowodowane szybkie uplynnienie
    wiem tylko tyle jak nasienie się upłynnia to "otwierają się" w nim drogi dla plemników - jakoś tak mówił nam ostatnio lekarz

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 20 września 2014, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiem, że to dobrze, że sie upłynnia ale to znów chyba za szybko wg nich. Dzięki :)
    no cóż czekać na wizyte u endo i modlić sie.

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 20 września 2014, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a badaliscie wogol hormon prl i test ??

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
‹‹ 16 17 18 19 20 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego