X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Rocznik 1981. Jesteście Staraczki?
Odpowiedz

Rocznik 1981. Jesteście Staraczki?

Oceń ten wątek:
  • ktosiowa Autorytet
    Postów: 1878 1573

    Wysłany: 27 czerwca 2018, 21:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mamy drugą jedynkę!

    doty22, Karoluś81, Papierówka, kattalinna, bertha, Annie1981 lubią tę wiadomość

    2r7Ip1.png

    jVVIp2.png
  • krrropka Autorytet
    Postów: 999 566

    Wysłany: 27 czerwca 2018, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hohoho, ale nam tu zdjęciami obrodziło :) I załąpałam się na Ktosika. Duży już chłopczyk z niego, nie znam się za bardzo, ale wygląda mi na starszego niż pięć miesięcy.
    Wikisen, ja bez ciąży mam większy brzuch niż Ty ;) Musisz się bardziej wypinać, a nie wciągać :):D

    Alicja81, ktosiowa, Wikisen lubią tę wiadomość

    thumb.png
    My Ovulation Chart
  • Alicja81 Autorytet
    Postów: 1302 857

    Wysłany: 27 czerwca 2018, 22:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wikisen- to fakt maleńki ten twoj brzusio, ale spoko pewnie jak wyskoczy to za całym impetem :-)

    Ktosiowa- jejciu jaki on jest przystojniak, te oczy, uśmiech. A i fryz jaki fajny.

    ktosiowa, Wikisen lubią tę wiadomość

    Alicja81
    mama 11- letniej Juleńki
    Ponowne starania od 2014r
    08.2020- beta 2,3
  • Karoluś81 Autorytet
    Postów: 1633 1988

    Wysłany: 28 czerwca 2018, 04:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ktosik mimo, że wesoły to już poważny facet. Z zębami :-) Śliczny bobas :-)

    U mnie ostatnio włączyły się bezsenne noce. Dokładnie przerwy w spaniu poltoragodzinne. Pamiętam, że Dakota miała podobnie. Trudno, nie będę się denerwować z tego powodu, ale mam nadzieję że nie będzie mi to towarzyszyć przez ostatni miesiąc.