Forum Starając się - ogólne Rocznik 1981. Jesteście Staraczki?
Odpowiedz

Rocznik 1981. Jesteście Staraczki?

Oceń ten wątek:
  • AQga Ekspertka
    Postów: 186 276

    Wysłany: 19 kwietnia 2016, 16:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nanatasza trzymam kciuki, żeby jajka były dorodne :)
    No naprawdę dzielna z Ciebie kobieta. Ja tez przyłączam się do Karolus i życzę Ci, abyś już niedługo cierpiała jedynie z powodu porannych mdłości :)

    Ściskam wszystkie :)

    Nanatasza, Greetta lubią tę wiadomość

    Aqga
  • Nanatasza Autorytet
    Postów: 1118 943

    Wysłany: 20 kwietnia 2016, 18:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co tu taka cisza??

    Melduję się po wizycie
    Estradiol ponad 500 czyli ok
    Progesteron 0,1 czyli ok

    W prawym jajniku z 6 pęcherzyków został 1..
    w lewym 4-5 może będzie

    Hodujemy dalej, w piątek kolejna wizyta.
    Dostałam tym razem 3 różne zastrzyki dziennie - radości mej nie ma końca ;)

    Punkcja przewidywana najprawdopodobniej na poniedziałek 25 kwietnia - czekamy, aż ten najmniejszy, 10mm, pęcherzyk dorośnie, żeby było choć z czego wybrać..

    Transfer pewnie 30 kwietnia. Ale to wszystko patykiem pisane (hmm pamiętacie takie wino, tanie Patykiem pisane - jej, jakie było ohydne!!! ;)

    Dziękuję Wam za wsparcie i kciuki :)
    Dziś jakoś jechałam z podejściem - ee tam, w ciażę pewnie nie zajdę, ale chociaż się zdiagnozuję :P


    Katta! temp ładnie rośnie, weź mów kiedy test!!!! czekamy na zieloną kropkę!!

    Zasiadam jeszcze trochę do pracy, miłego wieczoru!

    hewa81, Maggia, ktosiowa, Greetta, Vesper lubią tę wiadomość

    starania od 2007
    mama bliźniaków [*] [*] grudzień 2015 10tc
    "..nie mieliśmy szansy na dotyk.."
    ivf czerwiec 2016 [*] [*]
  • kattalinna Autorytet
    Postów: 8577 7376

    Wysłany: 20 kwietnia 2016, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natasza, nie pracuj za dużo bo organizm nie może być przemęczony :)

    Ja testuję najwcześniej w niedzielę. Mnóstwo jeszcze czasu, staram się nie myśleć i głównie się udaje :) ogólnie nie nastawiam się jakoś specjalnie na inny finał niż zawsze. Jest dobrze i bez względu na wszystko tak pozostanie. Twej wersji się trzymam :)

    Nanatasza, Maggia, ktosiowa, Greetta, hewa81, Vesper lubią tę wiadomość

    zem3qps6in5tddof.png
  • Maggia Ekspertka
    Postów: 125 270

    Wysłany: 20 kwietnia 2016, 23:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojjj Kochane, za chwile beda kolejne ciąże na forum!!! :D
    Ta wiosna to jednak piekny czas <3

    Młode dupy jestesmy :D

    Ja koncze jutro 37 tc i tym samym ciaza uzyska status donoszonej, mozna rodzic :) z tym 15 kwietnia, o ktorym pisalam wczesniej to mi sie cos pokickalo, bo wtedy zaczynalam 37tc, a dowiedzialam sie, ze aby wlasnie ciaza byla uznana za donoszona, trzeba miec 37 tygodni skonczone, no wiec jest to jutro. Mam jutro wizyte u mojej Pani Dr - pokaze jej wyniki swojego cisnienia (jest ok), poslucham wnioskow z badania szyjki i ulozenia Olafa i wroce do domu kontynuowac prasowanie ciuszkow i pieluszek, otulaczy, szmatek (meczace).

    Mam od 2 dni "słonio-stópki" - pokazalabym Wam zdjecie, ale pozno jest, a nie chce, zebyscie mialy koszmary. Generalnie jest wesolo. Jak jutro beda sloniostopki bardzo nasilone, to chyba wyjde w klapkach. Wyslalam zdjecie mojego stopo- podobnego tworu rodzicom, tato oddzwonil i mowi "oooo, to znaczy ze porod blisko, wiem to dziecko z autopsji" lol :D no chcialabym, zeby tak bylo, choc podobno przy pierwszym dziecku ciaza z reguly jest przenoszona poza termin, a przy chlopaku to juz w ogole. Ja mam termin na 8 maja i ustalam od pewnego czasu z Olafem, zeby nie siedzial za dlugo w brzuchu, bo tutaj juz czeka na niego fajny swiat, kącik w sypialni i mama i tata, ktorzy w konca chca zobaczyc jego pyszczek, cialko przytulic i zalac miloscia taka namacalna :) mysle, ze sie dogadamy ;)

    Fajnie byc na zwolnieniu lekarskim, ale nie zaluje, ze pracowalam do 9 miesiaca. Dobrze sie czulam, wiec nie bylo ryzyka dla Olafa, a dzieki temu jakos tak szybko nie zdziadzialam mentalnie. Bardzo sie obawiam tego, ze mozna zdziczec bedac sam na sam z dzidziusiem w domu, wiec bede sie starac dbac o swoja inteligencje i kondycje kulturalna, zeby kupki i kaszki nie przeslonily mi calego swiata. Mysle, ze Olaf zrozumie, ze zeby miec fajna mame na poziomie, musimy wspolpracowac ;)

    Trzymam mocno kciuki za Wasze pecherzyki, jajeczka, zarodki i cud poczecia. Caluje Was z calej sily, jestescie wspanialymi kobietami, kazda bez wyjatku! Silne babeczki :-) ze wszystkim sobie poradzimy!! Chlopy to chlopy, ale kobiety sa cudowne, maja wielka sile <3

    PS. Ten moj suwaczek spieszy o 5 dni, cos zle ustawilam w nim...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 kwietnia 2016, 23:48

    Nanatasza, kattalinna, tryniaszek, ktosiowa, Greetta, hewa81, Vesper lubią tę wiadomość

    2002 2011 2015
    Olaf - okaz zdrowia i szczęścia 10/10 urodzony 7.05.2016 <3
    2019 2020

    atdcwn151udni0f0.png
  • Karoluś81 Autorytet
    Postów: 1633 1988

    Wysłany: 21 kwietnia 2016, 08:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maggia słodko :-) cudnie się czyta takie wpisy. Lekkiego porodu i czekam na relacje jak Olafowi podoba się na tym świecie.
    Katta trzymam kciuki za Twój cykl. Oby test zazielenil Ci świat :-) podziwiam Twój spokój. Będę się uczyć od Ciebie :-)
    Natasza wspieram Cię duchowo. Mam nadzieję że dobrze zniesiesz te wszystkie leki zastrzyki i procedury. Powodzenia:-)
    Ja dzisiaj kończę@. Jutro umówie nas na badanie nasienia. W środę powinno być. Nie pamiętam ile się czeka na wynik. Możecie podpowiedzieć?

  • Alicja81 Autorytet
    Postów: 1302 856

    Wysłany: 21 kwietnia 2016, 08:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maggia super, ja Julię urodziłam na samym początku 38 tc, ale u was to już bezpieczny czas. Trzymam kciuki za lekki poród i ogólnie za dobre samopoczucie bo teraz to już ciężko.
    Ja na l4 poszłam w 5 m-cu ale to wynikała i z charakteru wykonywanej pracy i z twardniejącego brzucha. Osobiście podziwiam kobiety, które tak długo w ciąży pracują.
    A jeżeli chodzi o mamusie, które zatracają się w tych kupkach i kaszkach to bez komentarza, każda kocha swoje dziecie, ale już takie cuda wyczyniać to gruba przesada, a juz te wszystkie fotki na fb- w głowach się miesza.

    Greetta lubi tę wiadomość

    Alicja81
    mama 11- letniej Juleńki
    Ponowne starania od 2014r
    08.2020- beta 2,3
  • Nanatasza Autorytet
    Postów: 1118 943

    Wysłany: 21 kwietnia 2016, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karoluś, w klinice wyniki nasienia to do 2 godzin
    Jak robiliśmy w labo to jakiś tydzień-dwa, już nie pamietam, ale nie szybciej

    Maggia, nogi szybko odpuchną, to już końcówka :D
    Dużo sił dla Was! oczywiście czekamy na zdjęcie Olafa!

    Alicja, to racja na fb sie w głowach przewraca - kupki, jedzonka, wszelkie minki.. nie do wytrzymania. Po co to ludziom, nie wiem, ale widać mają potrzebę ekshibicjonizmu. Ja tam zablokowałam takie atrakcje :P

    starania od 2007
    mama bliźniaków [*] [*] grudzień 2015 10tc
    "..nie mieliśmy szansy na dotyk.."
    ivf czerwiec 2016 [*] [*]
  • Karoluś81 Autorytet
    Postów: 1633 1988

    Wysłany: 21 kwietnia 2016, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Natasza. Badanie robię u gina on ma swoją przychodnie i z tego co zrozumiałam to ktoś to na miejscu bada. Ciekawe.
    Ja dwa miesiące temu zawiesiłam konto na fb bo bardziej mnie irytowalo niż interesowało. Ludzie są różni a ja wystarczy że denerwuje się swoją głupotą regularnie. Stwierdziłam że za dużo złych emocji budzi we mnie fb.

  • Alicja81 Autorytet
    Postów: 1302 856

    Wysłany: 21 kwietnia 2016, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nigdy nie miałam konta na fb i żyję, moi koledzy w pracy maja i czasami pokazują podobne kwiatki, niestety prym w tych głupotach wiodą kobiety

    Karoluś81, Greetta, hewa81, Vesper lubią tę wiadomość

    Alicja81
    mama 11- letniej Juleńki
    Ponowne starania od 2014r
    08.2020- beta 2,3
  • kattalinna Autorytet
    Postów: 8577 7376

    Wysłany: 21 kwietnia 2016, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bo baby to som gupie ;)

    edit: i lubią się chwalić... tylko często nie zdają sobie sprawy, że nie wywołują zazdrości a żałość

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 kwietnia 2016, 10:12

    Greetta, hewa81, Vesper lubią tę wiadomość

    zem3qps6in5tddof.png
  • Nanatasza Autorytet
    Postów: 1118 943

    Wysłany: 21 kwietnia 2016, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kattalinna wrote:
    bo baby to som gupie ;)

    edit: i lubią się chwalić... tylko często nie zdają sobie sprawy, że nie wywołują zazdrości a żałość

    o to to to :P święta prawda

    starania od 2007
    mama bliźniaków [*] [*] grudzień 2015 10tc
    "..nie mieliśmy szansy na dotyk.."
    ivf czerwiec 2016 [*] [*]
  • Nanatasza Autorytet
    Postów: 1118 943

    Wysłany: 21 kwietnia 2016, 12:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja właśnie dostałam dodatkową dawkę adrenaliny

    ampułko strzykawka mi się zablokowała.. wkłuwam się 2 razy i nic
    szybki tel do kliniki, całe szczęście miałam strzykawki i igły od 2 leku, to zassałam i poszło :)

    a za chwilę .. nie chce mi sie nabrać 2 lek do strzykawki.. wylewa mi się na palce.. jej, smierdzi okrutnie, martwię się, czy wystarczy, ale za 2 strzykawką udaje się, chyba ok, jeszcze zostało w ampułce, ale ręce śmierdzą i domyć tych hormonów nie mogę ..

    ot taka przygoda

    starania od 2007
    mama bliźniaków [*] [*] grudzień 2015 10tc
    "..nie mieliśmy szansy na dotyk.."
    ivf czerwiec 2016 [*] [*]
  • Karoluś81 Autorytet
    Postów: 1633 1988

    Wysłany: 21 kwietnia 2016, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Matko, jakby samo wbijanie igły we własne ciało było mało stresujące...
    Ja myślałam że taka stymulacja to z pół roku trwa a to szybko idzie :-)

  • Nanatasza Autorytet
    Postów: 1118 943

    Wysłany: 21 kwietnia 2016, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pewnie, że szybko, bo to w 1 cyklu, a właściwie do jego połowy :)

    ale dziś to mi się już tą chemią ulewa..

    starania od 2007
    mama bliźniaków [*] [*] grudzień 2015 10tc
    "..nie mieliśmy szansy na dotyk.."
    ivf czerwiec 2016 [*] [*]
  • Karoluś81 Autorytet
    Postów: 1633 1988

    Wysłany: 21 kwietnia 2016, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natasza trzymam kciuki :-) Twoja dzidzia coraz bliżej.
    Dziewczyny czytałam właśnie artykuł o Audrey Hepburn. Wiecie że pierwszego syna urodziła w wieku 31 drugiego w wieku 41 lat? Fajnie :-) jest jeszcze trochę czasu. Ale bardzo, bardzo chciałbym zaciazyc do końca 2016. No bardzo :-)

    Nanatasza, Greetta, hewa81 lubią tę wiadomość

  • Alicja81 Autorytet
    Postów: 1302 856

    Wysłany: 21 kwietnia 2016, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karoluś do końca 2016r jest jeszcze dużo czasu.

    Karoluś81 lubi tę wiadomość

    Alicja81
    mama 11- letniej Juleńki
    Ponowne starania od 2014r
    08.2020- beta 2,3
  • Greetta Autorytet
    Postów: 431 470

    Wysłany: 21 kwietnia 2016, 17:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka zagubiłam się na troszkę bo sprzęt padł, później nie mogłam odzyskać hasła i już miałam nowy profil tworzyć ale już jestem :P

    Maggia ten szczęśliwy dzień już tuż tuż :D najpiękniejsze chwile przed Wami :) cieszę się razem z Wami :D

    Hewa super, że z maluszkiem wszystko ok :) musiało tak być ;)

    Natasza podziwiam za wytrwałość :)

    Karoluś nie łam się zanim się obejrzysz a będziesz w ciąży :) Maggia napisała, że teraz ciążę się tu posypią :P

    AQga u mnie też synuś czeka na rodzeństwo, wiem co czujesz <3

    Pozdrawiam pozostałe rówieśniczki :D <3

    Wszystkim nam życzę wytrwałości w tym dążeniu do upragnionego celu jakim jest ten mały Cudzik :D

    Ps. Ja mam objawy jak na ciążę he he he ale nie wkręcam się bo w ostatnim cyklu były takie same a @ i tak przyszła :D chyba zaczynam się godzić z tymi "niepowodzeniami" staraniowymi :O :P a jutro idę na rozmowę o pracę i mnie to cieszy, nawet jeśli nie powiedzie się :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 kwietnia 2016, 21:56

    hewa81, Karoluś81, Vesper lubią tę wiadomość

    <3 Synio 02.02.2006 31tc cc <3 Aniołek [*] ( 8/11tc ) XI.2015 <3 Synio 05.01.18 39tc sn :D <3
    82down152kmv2jv8.png
  • Vesper Autorytet
    Postów: 2378 1813

    Wysłany: 22 kwietnia 2016, 00:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AQga Wow! gratuluję córci! To już za chwilę kobieta będzie! Jeszcze moment i sama będzie w takim pędzie staraniowym ;) Widzę, że młodsze pokolenie nie zwleka z decyzją o potomstwie jak nasze roczniki ;)

    Karoluś trzymam kciuki, żeby więź małżeńska została wzmocniona i przypieczętowana najpiękniej jak to możliwe - prawidłowo rozwijającą się ciążą!

    Eni_gma przegapiłam, że też masz już dziecko (dzieci?) ;) gratuluję! mam nadzieję, że laparo wykaże, że wszystko jest ok!

    Nanatasza podziwiam Cię za przejście całego procesu stymulacji. Jak się czujesz?
    Cieszę się, że wyniki są prawidłowe i trzymam kciuki za szczęśliwy transfer!!!

    Katta spoko, zaraz będziemy rozpisywać Twój konkurs na Twoją betę ;) :D

    Maggia gratuluję ciąży donoszonej! <3 już niedługo Olaf będzie w Twoich ramionach! podziwiam za pracę do końca! A tymczasem życzę bezproblemowego porodu!

    Alicja ja też nie kumam obnoszenia się ze swoimi dziećmi w sieci. Zawsze wtedy myślę sobie, że byłoby mi głupio zobaczyć siebie w takich okolicznościach za X lat i na pewno tego własnym dzieckom nie fundnę :P

    Greetta ciąży życzę!!!

    Greetta, Karoluś81 lubią tę wiadomość

    staramy się od września 2015
    ,,Zwycięzcy nigdy nie rezygnują, rezygnujący nigdy nie zwyciężają"

  • Eni_gma Autorytet
    Postów: 687 492

    Wysłany: 22 kwietnia 2016, 07:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vesper mam Kochana synka w wieku 5 lat (urodzinki obchodziliśmy w poniedziałek :))

    Ja dziś znów lecę na monitoring, 11 dc, ale wczoraj tak mnie lewy jajnik bolał, że może już być po zawodach :P
    Oczywiście z mężem działamy licząc na cud, ale do laparo na nic nie liczę szczerze mówiąc.

    Pozdrawiam Dziewczyny :D Miłego dnia :)

    hewa81, Greetta, Vesper lubią tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-73053.png

    km5shdgexoin43nx.png



  • Karoluś81 Autorytet
    Postów: 1633 1988

    Wysłany: 22 kwietnia 2016, 08:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Kobietki. Dziś od rana same ciążowe wiadomości. Dalsze i bliższe. A to Julia Roberts -48 lat, Agnieszka Grochowska -dwa lata starsza od nas i prawdziwy hit-kuzynka kuzynki: pierwsza ciąża w wieku 40 lat. Starała się 2 lata. Fajnie prawda :-) teraz nasza kolej. Działamy :-)

    kattalinna, hewa81, Greetta, Vesper lubią tę wiadomość

‹‹ 60 61 62 63 64 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego