Forum Starając się - ogólne Rocznik 83 zapraszam ;)
Odpowiedz

Rocznik 83 zapraszam ;)

Oceń ten wątek:
  • agnes175 Autorytet
    Postów: 615 327

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka laski,ja już nadaje z Polandii :) ale troche się rozchorowałam,ewidentnie nie słuzy mi to mega suche powietrze,rano budze sie z taka sahara w ustach i nosie,ze najchetniej wsadziłabym głowe do wanny w wodą,żeby sie nawilzyc,no ale coz jakos to przezyje przez te 2 tyg ;) nie sadzilam,ze juz tak sie przyzwyczailam to tego morskiego klimatu w uk.Ponadto od poniedziałku wieczora mam gorączke,bol gardła,dziwną zolto-zielona taka jakby starą flegmę z nosa i gardła,omega osłabienie,wszelkie mozliwe bole i w ogole zyc mi sie nie chce.Dzisiaj jest juz troche lepiej,rano nie mialam temperatury ale wieczorem znow wybilo 37st.C i znowu faszeruje sie lekami przeciwgorączkowymi/przeciwbolowymi.Rano milam 36,6 wiec polecialam do diagnostyki i zrobilam TSH,progesteron i prolaktyne,wyniki jutro.Reszte zrobie jak dostane @ i z wynikami do ginki.Jutro moj Żonek idzie na badanie nasienia,dumna jestem z niego ale troche to na nim wymusiłam,rzucał się,ze go nie zapytalam czy chce tylko oznajmilam,ze ma isc i koniec,no niestety tak czasami mam,że mowie mu co ma zrobic a nie pytam o zdanie,no ale coz,w koncu robi to dla dobra ogolu ;)
    Po przylocie w 17dc nie udalo mi sie nigdzie niestety dostac do ginka zeby mi zrobil usg i powiedzial kiedy byla ta owulka.
    Dzisiaj mam 7dpo,jesli fl jest stala z cyklu na cykl i moja wynosi 9 dni to jutro mowinnam zaczac plamic tak jak w poprzednim cyklu i w sobote @ (cykl 25dni) albo tak jak sugeruje OF w tym miesiacy fl bedzie miala 11 dni i w poniedziałek @ (cykl 28dni)
    Ciekawe jaki scenariusz sie potwierdzi??? :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 grudnia 2014, 17:45

    f2wli09kno5rlzcx.png
  • agnes175 Autorytet
    Postów: 615 327

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A widziałyście to???

    https://dzidziusiowo.pl/planujemy-ciaze/starania-o-dziecko/1880-chinski-kalendarz-plci-jak-zaplanowac-plec-dziecka

    U mnie w rodzince sie sprawdza a u Was?????

    f2wli09kno5rlzcx.png
  • Evaa Autorytet
    Postów: 6356 12611

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 19:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 października 2015, 21:32

    agnes175 lubi tę wiadomość

    ,,Dopoki walczysz,jestes zwyciezca,, Sw.Augustyn
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pozwólcie, że i ja się dołączę do rocznika 83 :)

    Mam już prawie 6-ciolatka i staramy się o drugie trzeci miesiąc.

    Mam nadzieje że na Nowy Rok dostanę ten upragniony prezent :)

    Na razie trzeba wziąć się do roboty :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 grudnia 2014, 19:54

  • Evaa Autorytet
    Postów: 6356 12611

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 października 2015, 21:32

    Nona lubi tę wiadomość

    ,,Dopoki walczysz,jestes zwyciezca,, Sw.Augustyn
  • Anastazjaaa Autorytet
    Postów: 8222 5632

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agnes doskonale cie rozumiem mam tak samo jak pojadę do PL - zawsze wracam z przeziębieniem ;/
    trzymam kciuki aby scenariusz był zielony ;)

    co do kalendarza to z Tiago też mi się sprawdziło

    gezanew (ciekawy i trudny nick, skąd się wziął?) witaj i faktycznie do roboty się bierz bo owulacja na dniach ;)

    mhsvqps6po41mjm3.png
    mhsv20mmt84wd0zt.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 20:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie zamierzam próżnować.... dziś mam zamiar uwieść męża :) (jeśli po 9 latach małżeństwa jeszcze się da :) )

    jeśli chodzi o nick... hmm... jakoś tak wymyśliłam go sobie w szkole i tak zostało... właśnie sobie uświadomiłam jak dawno to było :(


    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 grudnia 2014, 20:29

  • Evaa Autorytet
    Postów: 6356 12611

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 20:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 października 2015, 21:33

    gezanew lubi tę wiadomość

    ,,Dopoki walczysz,jestes zwyciezca,, Sw.Augustyn
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 08:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 stycznia 2015, 14:46

    agnes175 lubi tę wiadomość

  • kasiarzyna Autorytet
    Postów: 1362 745

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 08:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnes kuruj się :) Daj znac jak z wynikami, jak tam progesteron Ci urósł :)
    gezanew witaj, rozgośc się :)
    Czas na kolejne 2 krechy, bo ostatnio coś tu straszna posucha na tym wątku...

    agnes175 lubi tę wiadomość

    mhsvp07wo8sn1zot.png
    09.2016 laparo+histero endomenda,torbiel,przegroda macicy
  • Evaa Autorytet
    Postów: 6356 12611

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 października 2015, 21:33

    ,,Dopoki walczysz,jestes zwyciezca,, Sw.Augustyn
  • agnes175 Autorytet
    Postów: 615 327

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 10:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka,mam wyniki badań z diagnostyki,kurde chyba mam jakieś końskie dawki hormonów we krwi ;)

    TSH 3,220 uIU/ml norma 0,270-4,200

    Prolaktyna 19,88 ng/ml norma 4,79-23,30

    Progesteron 34,49 ng/ml
    f.pecherzykowa 0,2-1,5
    f.owulacyjna 0,8-3,0
    f.lutealna 1,7-27
    po przekwit 0,1-0,8

    I co Wy na to dziewczęta???(tsh+prog do obniżenia?)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 grudnia 2014, 10:09

    f2wli09kno5rlzcx.png
  • kasiarzyna Autorytet
    Postów: 1362 745

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Progesteron masz bardzo ładny,oznacza, że owulka była :) Kto wie, moze juz jestes zapylona, bo progesteron w ciazy rosnie... :)
    To TSH troszke wysokie...

    agnes175 lubi tę wiadomość

    mhsvp07wo8sn1zot.png
    09.2016 laparo+histero endomenda,torbiel,przegroda macicy
  • agnes175 Autorytet
    Postów: 615 327

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kasiarzyna wrote:
    Progesteron masz bardzo ładny,oznacza, że owulka była :) Kto wie, moze juz jestes zapylona, bo progesteron w ciazy rosnie... :)
    To TSH troszke wysokie...

    Hmm...chyba sie nie udalo przy takim tsh.Testuje w poniedziałek w dzień @ i zobaczymy co wyjdzie ale nie sądzę,żeby coś zaskoczyło :)

    f2wli09kno5rlzcx.png
  • renieczka Autorytet
    Postów: 1997 3205

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wysokie TSH nie blokuje zapłodnienia, tylko później mogą być problemy. Co do prolaktyny to też bym jeszcze ją powtórzyła, jesteś świeżo po podróży a te hormony są bardzo czułe na stres.
    Progesteron na prawdę wysoki :) Też na myśl mi przyszła od razu ciąża.
    Jak Ci nie szkoda kasy, to powtórz tsh, prolaktynę i progesteron za 2 dni. Uspokoisz się po podróży i się okaże czy faktycznie wyniki są do poprawek :)

    agnes175, Nona lubią tę wiadomość

    2015 I IVF - 3 transfery
    <3 Marysia <3 Ur. 14. 07.2016, 3200g, 56cm <3
    3jvzpiqvlvvso9c6.png
    2017 II IVF rodzeństwo in progres --->
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 15:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 stycznia 2015, 14:46

  • Evaa Autorytet
    Postów: 6356 12611

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 października 2015, 21:33

    renieczka, kasiarzyna lubią tę wiadomość

    ,,Dopoki walczysz,jestes zwyciezca,, Sw.Augustyn
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 18:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny z miłe przyjęcie :)

    ja na wynikach się nie znam.... ale kciuki trzymam mocno

    Evaa lubi tę wiadomość

  • Evaa Autorytet
    Postów: 6356 12611

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 19:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 października 2015, 21:33

    Helen lubi tę wiadomość

    ,,Dopoki walczysz,jestes zwyciezca,, Sw.Augustyn
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 19:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no pewnie.. nie ma lepszego :D

‹‹ 67 68 69 70 71 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego