X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Rocznik '87 - Zapraszam :)
Odpowiedz

Rocznik '87 - Zapraszam :)

Oceń ten wątek:
  • werni Autorytet
    Postów: 10510 7856

    Wysłany: 17 września 2015, 00:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka Wroclawianka, co do sexu to najlepiej przed owulacja, a ona wystepuje 12-19 zalezy jaki dlugi cykl jest. Dobrze tez radzi Dea :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • werni Autorytet
    Postów: 10510 7856

    Wysłany: 17 września 2015, 00:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aneta super ze piesek sie wybudzil, oby doszedl do siebie :)

    Aaneta lubi tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 września 2015, 07:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez sie ciesze:) Edyzia trzymam kciuki. Mnie pobolewa troszke brzuch:( czyli @ przyjdzie:\ znow nieudany cykl. Po okresie idziemy do lekarza. Zalamana jestem. Kolejne niepowodzenie... Edyzia czekam na info. Dowiedzialam sie, ze mojej kol siostra jest w ciazy po roku staran. Ale niestety pije alkohol w b.duzych ilosciach...i zaszla w ciaze. Przygnebiajace to jest. No, ale coz eidocznie nie jest nam to dane...na pewno teraz:(

  • Wrocławianka Przyjaciółka
    Postów: 64 42

    Wysłany: 17 września 2015, 11:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja o pierwszą ciążę starałam się pół roku ( ale to nie były takie starania jak teraz) po prostu odstawiłam tabletki anty i udało się.
    Tym razem mi się spieszy dlatego umówiłam się na dzisiaj do gina na monitorowanie owulacji, oprócz tego zaczęłam mierzyć temperaturę i kupiłam te testy owu.
    Jestem w 8 dniu cyklu więc zaczynamy powoli starania :)

    ganndqk34yrq3fzc.png
    zem3k6nlvi5nxd57.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10510 7856

    Wysłany: 17 września 2015, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wroclawianka po anty w ktorym cyklu zaszlas ? Ja jestem wlasnie w pierwszym.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • Wrocławianka Przyjaciółka
    Postów: 64 42

    Wysłany: 17 września 2015, 12:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No napisałam wyżej że po pół roku od odstawienia, ale podobno byłam wtedy młoda i piękna :P Teraz minęło 7 lat i pewnie będzie ciężko....

    ganndqk34yrq3fzc.png
    zem3k6nlvi5nxd57.png
  • LaLaRe87 Debiutantka
    Postów: 11 8

    Wysłany: 17 września 2015, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, wracam po długiej przerwie.. W lutym usuwali mi ciąże ektopową, aktualnie czekam na @, bo trzy testy negatywne (trochę szybko robione,ale jednak..) nie dają mi zbyt dużych nadziei :)
    od dwóch cykli znów się z mężem staramy ;)

    Edyzia - poczytałam o Twojej historii. Mocno Ci kibicuję, aby było ok. Pamiętaj, najważniejsze jest Twoje zdrowie. Różne rzeczy niestety natura każe nam znosić. Co by nie było, dbaj o siebie

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 września 2015, 14:47

    1.02.15 r. 6tc - ciąża pozamaciczna
  • Ania-nowa Autorytet
    Postów: 1246 511

    Wysłany: 17 września 2015, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aneta, ja pewnie też dostanę @. Temperatura spada,w ogóle czuję się fatalnie, 3 zmiana daje popalić. Ogólnie załamana jestem...:(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 września 2015, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania ja tez jestem zalamana:( na pewno dostane bo dzis zrobilam test i nici:( mam 28 dc wiec lada dzien bedzie. Nie mam juz sily. Krzyczalabym w glos...

  • werni Autorytet
    Postów: 10510 7856

    Wysłany: 17 września 2015, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha ale ja czytam, chyba bylam wtedy roztargnieta bardzo. :) ciekawe ile ja bede miala cykli zanim zaciaze po anty.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • margaretta Przyjaciółka
    Postów: 88 47

    Wysłany: 17 września 2015, 21:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Was serdecznie

    Aaneta lubi tę wiadomość

    matylda
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 września 2015, 22:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Margaretka:)

  • Edyzia Ekspertka
    Postów: 152 59

    Wysłany: 17 września 2015, 23:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Margaretka.

    Dziewczyny mialam dzis Badanie , jednak nie dalo ono jednoznacznych odpowiedzi. Widac pecherzyk ciazowy. Moze nawet dwa.. jednak jeden calkowicie nierawidlowy , drugi z cialkiem zoltym (jak dobrze rozumiem) ale nie ma echa zarodka. Nie wiem czy jest opcja ze nagle sie pojawi.
    Pani doktor wspominala tez ze nie mozna wykluczyc czesciowego zasniadu groniastego. Bo usg jest slabo czytelne. Mowila o zabiegu i w ogole :( polecila czekac jeszcze do poniedzialku 28 wrzesnia i albo bedzie serducho albo.. zabieg zeby wyczyscic macice.
    Powiem wam szczerze ze ciazy to juz wcale nie czuje chyba, tylko strach, smutek, rezygnacje a najbardzirej ze wszystkiego to czuje sie po prostu chora. Zadne z tych uczuc nie ma nic wspolnego z ciaza.. nie tak sobie to wszystko wyobrazalam

    [*] 13.10.2015 , 11 tydzien
    6.04.2019 ICSI transfer 5 dniowego kropka
  • margaretta Przyjaciółka
    Postów: 88 47

    Wysłany: 18 września 2015, 03:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edyzia wrote:
    Hej Margaretka.

    Dziewczyny mialam dzis Badanie , jednak nie dalo ono jednoznacznych odpowiedzi. Widac pecherzyk ciazowy. Moze nawet dwa.. jednak jeden calkowicie nierawidlowy , drugi z cialkiem zoltym (jak dobrze rozumiem) ale nie ma echa zarodka. Nie wiem czy jest opcja ze nagle sie pojawi.
    Pani doktor wspominala tez ze nie mozna wykluczyc czesciowego zasniadu groniastego. Bo usg jest slabo czytelne. Mowila o zabiegu i w ogole :( polecila czekac jeszcze do poniedzialku 28 wrzesnia i albo bedzie serducho albo.. zabieg zeby wyczyscic macice.
    Powiem wam szczerze ze ciazy to juz wcale nie czuje chyba, tylko strach, smutek, rezygnacje a najbardzirej ze wszystkiego to czuje sie po prostu chora. Zadne z tych uczuc nie ma nic wspolnego z ciaza.. nie tak sobie to wszystko wyobrazalam
    zawsz konsultacja jest na innym srzecie u innego lekarza moze jeeli mozesz sobie pozwolic idz prywatnie do jakiegos bedzesz sokojniejsza

    matylda
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 września 2015, 07:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edyzia tez bym poszla jeszcze do innego:(

  • Wrocławianka Przyjaciółka
    Postów: 64 42

    Wysłany: 18 września 2015, 11:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja byłam wczoraj u Dr Michalika z Wrocławia na pierwszej wizycie monitoringu owulacji, jestem w 9 d.c. i olejne USG wyznaczył mi na poniedziałek. Prawdopodobnie wezmę wolne na wtorek i środę. Lekarz kazał mi dalej łykać kwas foliowy i przepisał mi Inozytol 2xdziennie po jednej tabletce. Zobaczymy co będzie dalej :)

    ganndqk34yrq3fzc.png
    zem3k6nlvi5nxd57.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10510 7856

    Wysłany: 18 września 2015, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka Margaretka, Edyzia tule mocno :* Wroclawianka trzymam kciuki :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 września 2015, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, bardzo mocno Wam kibicuję, tak bym chciała, żebyśmy niedługo mogły porozmawiać wszystkie o kolorach poduszek do pokoju dziecięcego..

    Ja dziś wzięłam 1. tabletkę clo. w piątek mam wizytę i zobaczymy, czy w ogóle reaguje.. trzymajcie kciuki.. Powiedziano mi, że z clo można próbować max 6 m-cy..

  • margaretta Przyjaciółka
    Postów: 88 47

    Wysłany: 18 września 2015, 18:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny u mnie chyba @ nadchodzi bo takiego amm dzis nerwa ze szok

    matylda
  • Ania-nowa Autorytet
    Postów: 1246 511

    Wysłany: 18 września 2015, 20:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zawsze myślałam,że jak tylko będę chciała mieć dziecko to bez żadnych problemów zajdę w ciążę, wystarczy się nie zabezpieczać i już. A tu rzeczywistość okazuje się zupełnie inna.. Najchętniej zrobiłabym już wszystkie badania, ale wiem że po paru miesiącach starań to jeszcze za wcześnie. Tylko mam złe przeczucia i chciałabym wiedzieć i w razie czego zacząć "działać".

‹‹ 130 131 132 133 134 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a zajście w ciążę

Bierzesz tabletki antykoncepcyjne i czujesz, że przyszedł czas na odstawienie tabeletek, bo chciałabyś już zajść w ciążę? Podobnie jak w przypadku przyjmowania tabletek, odstawienie ich także musi być świadomym działaniem. Zanim podejmiesz taką decyzję, warto dowiedzieć się, jakie mogą być ewentualne objawy odstawienia tabletek antykoncepcyjnych. Jak cały proces wpływa na organizm kobiety? Czy przyczynia się ona do komplikacji związanych z zajściem w ciążę? Odpowiadamy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ