Forum Starając się - ogólne Rocznik '87 - Zapraszam :)
Odpowiedz

Rocznik '87 - Zapraszam :)

Oceń ten wątek:
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4295 5596

    Wysłany: 20 lutego 2014, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dopisuję się ;) wreszcie mój rocznik ;)

    Amelia San, Alexiaa lubią tę wiadomość

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lutego 2014, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora 18 maja 2015, 21:14

    kierzynka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lutego 2014, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora 18 maja 2015, 21:14

  • Kiniaminia Przyjaciółka
    Postów: 190 44

    Wysłany: 20 lutego 2014, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej:) ja też się melduję:) staramy się już 5 miesiący, ale to takie starnie z doskoku, bo mąż ciągle na wyjazdach:( a jak to u Was wygląda??

    Lena87, Angela B-D lubią tę wiadomość

    relg3e5e5eurhywm.png
  • madzianka Autorytet
    Postów: 1061 537

    Wysłany: 21 lutego 2014, 06:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To i ja sie dopisze tez rocznik 87. Milo ze powstal taki watek :-) my sie staramy juz 2 lata o nasze pierwsze malenstwo.

    Lena87, Kachna lubią tę wiadomość

    2grdxgdsv8in25va.png
    htt
  • Pisellini Autorytet
    Postów: 561 348

    Wysłany: 21 lutego 2014, 07:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie..u nas 9-10ty miesiąc...dokładnie rok temu miałam zabieg, bo serduszko Gabrysia nie biło...

    Lena87, Ania_84 lubią tę wiadomość

    W rytmie TOCA, TOCA!
    cbprb201csmnwzjc.png
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4295 5596

    Wysłany: 21 lutego 2014, 07:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no my 7 cykl.. to w sumie może nie długo ale dla mnie za długo ;)

    Lena87, Nataszka2200 lubią tę wiadomość

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 lutego 2014, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej i ja doskakuję do was :D też myślałam o założeniu takiego wątku ;)

    U nas niby 4 cykl, ale na razie starania zawieszamy - i tak jeden bąbel na pokładzie już jest :)

    Lena87 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 lutego 2014, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora 18 maja 2015, 21:15

    Pisellini lubi tę wiadomość

  • AniaKicia87 Koleżanka
    Postów: 42 30

    Wysłany: 21 lutego 2014, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I ja się dopisuję. Staramy się już 3 rok...

    Lena87, Pisellini lubią tę wiadomość

    Warto mieć marzenia...doczekać ich spełnienia :)
  • juicca Autorytet
    Postów: 2289 2480

    Wysłany: 21 lutego 2014, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o Witam ;) i ja rocznik 87 jestem :D

    Lena87 lubi tę wiadomość

    Dominika 11.04 2012(18tyg) Aniołek 11.02 2013(7tyg)


    3jvz3e5ek8iil2ca.png

    http://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5ek8iil2ca.png
  • malufka Ekspertka
    Postów: 121 50

    Wysłany: 21 lutego 2014, 13:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam ja również się dopisuję :)

    Lena87 lubi tę wiadomość

    Aniołek 8tc 06-02-2014 [*]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 lutego 2014, 15:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora 3 czerwca 2016, 17:39

    Lena87 lubi tę wiadomość

  • Magdas Autorytet
    Postów: 1624 1678

    Wysłany: 21 lutego 2014, 15:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej ;)ja też rocznik 87. Tak na poważnie staram się 2 cykl wcześniej rok liczyliśmy na fart ;)

    Lena87 lubi tę wiadomość

    W życiu nie chodzi o czekanie aż burza minie. Chodzi o to,by nauczyć sie tańczyć w deszczu.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 lutego 2014, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora 18 maja 2015, 21:15

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 lutego 2014, 15:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej to i ja sie dopisze. Staramy sie od 3-4 lat. Wszystkie badania ok nasienie tez. Hsg mialam robione i rowniez ok, laparoskopii nie mogli mi zrobic. Ostatnio juz mialam nadzieje wzielam ovitrelle trafilismy w te dni na monitoringu bylam pecherzyk pekl. Dostalam okres troche za wczesnie byl krotki i skapy temp.37stopni juz myslalam ze moze w koncu zaciazylam ale nic tego. Ginekolog mowi zebym jeszcze raz sprobowala ze wspomagaczami typu clostilbegyt i pregnyl czy ovitrelle. Jeszcze moj mąż pracuje za granica wiec nie staramy sie w kazdy cykl. Jestem juz tak zalamana ze nie wiem czy w ogole isc za rada tego gina. Jak znowu sie nie uda to po co to wszystko szkoda tylko moich nerwow i kasy. Robie wszystko co moge a moje starania ida w las

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 lutego 2014, 15:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora 18 maja 2015, 21:15

  • minago Znajoma
    Postów: 21 8

    Wysłany: 23 lutego 2014, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dopisuję się :) Rocznik mój, na razie drugi cykl starań, czwarty pod odłożeniu antykoncepcji. Gdyby człowiek wiedział, że takie to trudne, w ogóle by antykoncepcji nie brał :) Ale cóż....:)

    Lena87 lubi tę wiadomość

    Rób to, co kochasz, a nie kochaj tego, co robisz!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lutego 2014, 12:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć i ja się dołączam :) 87' starania o pierwszego dzidziusia jak na razie bez efektów, 2 cykl starań.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lutego 2014, 12:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć i ja się dołączam :) 87' starania o pierwszego dzidziusia jak na razie bez efektów, 2 cykl starań.

1 2 3 4 5 ››

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)