X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Rocznik '87 - Zapraszam :)
Odpowiedz

Rocznik '87 - Zapraszam :)

Oceń ten wątek:
  • werni Autorytet
    Postów: 10510 7856

    Wysłany: 26 listopada 2015, 18:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tylko tak troche wiem :) a o badaniu nasienia to jestem zielona. :)

    Tez bym odradzila przeczekac. Polpasiec jak pamietam co mama mowila to w dziecinstwie przechodzilam jak i inne choroby.

    Kamila popytaj sie gina co moze Ci polecic zbadac. :) tez pytalam sie dziewczyn jak chcialam na wlasna reke zbadac hormony.

    Dzis zaczynam nowy cykl.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • Edyzia Ekspertka
    Postów: 152 59

    Wysłany: 26 listopada 2015, 19:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, odwiedzila mnie ostatnio przyjaciolka, ktora zaszla w ciaze tydzien po mnie.. nie widzialam jej okolo 3 tyg z powodu urlopow-naszego i jej. Ona ma juz taki sliczny brzuszek.. i pomyslec ze tez bym juz taki miala. Chcialabym juz zaczac starania na nowo, ale wciaz nie znam wynikow. A tak po cichu musze wam przyznac ze juz nie mam takiego parcia na dziecko jak przed cala ta sytuacja z ciaza i poronieniem.. wrzesien i pazdziernik byl taki stresujacy! Moze musi minac jeszcze troche czasu.. moze boje sie powtorki. Teraz ciaza nie kojarzy mi sie tak pozytywnie jak kiedys, myslalam ze te 9 miesiecy bedzie cudownym czasem a teraz .. :/ szkoda ze to odeszlo i martwie sie ze bez powrotnie.
    Kiedy planujemy dziecko to zycie sie zmienia juz na bardzo dlugo; najpierw stres by sie udalo, potem czy dziecko sie rozwija prawidlowo, potem porod, nastepne to 20 lat pelne lekow i obaw czy cos sie nie wydarzy...juz nigdy nie bedziemy tak beztroskie jak wczesniej, taka prawda

    [*] 13.10.2015 , 11 tydzien