Forum Starając się - ogólne Rocznik '87 - Zapraszam :)
Odpowiedz

Rocznik '87 - Zapraszam :)

Oceń ten wątek:
  • werni Autorytet
    Postów: 10480 7850

    Wysłany: 26 listopada 2015, 18:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tylko tak troche wiem :) a o badaniu nasienia to jestem zielona. :)

    Tez bym odradzila przeczekac. Polpasiec jak pamietam co mama mowila to w dziecinstwie przechodzilam jak i inne choroby.

    Kamila popytaj sie gina co moze Ci polecic zbadac. :) tez pytalam sie dziewczyn jak chcialam na wlasna reke zbadac hormony.

    Dzis zaczynam nowy cykl.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • Edyzia Ekspertka
    Postów: 152 59

    Wysłany: 26 listopada 2015, 19:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, odwiedzila mnie ostatnio przyjaciolka, ktora zaszla w ciaze tydzien po mnie.. nie widzialam jej okolo 3 tyg z powodu urlopow-naszego i jej. Ona ma juz taki sliczny brzuszek.. i pomyslec ze tez bym juz taki miala. Chcialabym juz zaczac starania na nowo, ale wciaz nie znam wynikow. A tak po cichu musze wam przyznac ze juz nie mam takiego parcia na dziecko jak przed cala ta sytuacja z ciaza i poronieniem.. wrzesien i pazdziernik byl taki stresujacy! Moze musi minac jeszcze troche czasu.. moze boje sie powtorki. Teraz ciaza nie kojarzy mi sie tak pozytywnie jak kiedys, myslalam ze te 9 miesiecy bedzie cudownym czasem a teraz .. :/ szkoda ze to odeszlo i martwie sie ze bez powrotnie.
    Kiedy planujemy dziecko to zycie sie zmienia juz na bardzo dlugo; najpierw stres by sie udalo, potem czy dziecko sie rozwija prawidlowo, potem porod, nastepne to 20 lat pelne lekow i obaw czy cos sie nie wydarzy...juz nigdy nie bedziemy tak beztroskie jak wczesniej, taka prawda

    [*] 13.10.2015 , 11 tydzien
    6.04.2019 ICSI transfer 5 dniowego kropka
  • werni Autorytet
    Postów: 10480 7850

    Wysłany: 27 listopada 2015, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edyzia bedzie dobrze jeszcze ujrzysz swoje dzieciatko.

    Co tam u Was kobietki ?

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • Kamila ;) Autorytet
    Postów: 1006 538

    Wysłany: 27 listopada 2015, 15:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edyzia wrote:
    Hej dziewczyny, odwiedzila mnie ostatnio przyjaciolka, ktora zaszla w ciaze tydzien po mnie.. nie widzialam jej okolo 3 tyg z powodu urlopow-naszego i jej. Ona ma juz taki sliczny brzuszek.. i pomyslec ze tez bym juz taki miala. Chcialabym juz zaczac starania na nowo, ale wciaz nie znam wynikow. A tak po cichu musze wam przyznac ze juz nie mam takiego parcia na dziecko jak przed cala ta sytuacja z ciaza i poronieniem.. wrzesien i pazdziernik byl taki stresujacy! Moze musi minac jeszcze troche czasu.. moze boje sie powtorki. Teraz ciaza nie kojarzy mi sie tak pozytywnie jak kiedys, myslalam ze te 9 miesiecy bedzie cudownym czasem a teraz .. :/ szkoda ze to odeszlo i martwie sie ze bez powrotnie.
    Kiedy planujemy dziecko to zycie sie zmienia juz na bardzo dlugo; najpierw stres by sie udalo, potem czy dziecko sie rozwija prawidlowo, potem porod, nastepne to 20 lat pelne lekow i obaw czy cos sie nie wydarzy...juz nigdy nie bedziemy tak beztroskie jak wczesniej, taka prawda


    Mam bardzo podobne odczucia jak Ty! :(
    Jest cieko ale damy rade! Musimy nauczyc sie zyc z tym bólem i strachem.

    Piszesz ze czekasz na wyniki jakie?

    Ja chce zrobic sobie badania itp, chce miec pewność czy jest ze mna wszystko ok a jak nie to aby tak bylo.

    Dzis bylam u internisty dostałam skierowanie na badania na jakie mogła mi Pani doktor przepisać resze zrobie prywatnie.

    Bede strac sie znow byc mama, choc lek jest nie dopisania....jak piszesz...

    ma6n13bx3stfpcr8.png
  • Ania-nowa Autorytet
    Postów: 1246 511

    Wysłany: 27 listopada 2015, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Werni też chorowałam w dzieciństwie na półpasiec a tu znowu.. Podobno można więcej razy przechodzić..

  • Edyzia Ekspertka
    Postów: 152 59

    Wysłany: 27 listopada 2015, 23:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej ja czekam na potwierdzenie ze to nie byl zasniad czesciowy. Mysle ze jednak to chyba nie to bo juz powinnam nieraz byc na kontroli, gdyby tak bylo. Skoro mnie nie wezwali to mysle ze raczej zasniad odpada ale chce to zobaczyc czarno na bialym.

    A co do strachu Kamila to damy rade,musimy ale dla mnie wiadomość o ciąży juz nigdy nie bedzie taką czystą radością i szczesciem jak za pierwszym razem. Juz nie bedzie tak jak sobie to wyobrażałam.

    Ja na wikipedii dopiero sprawdzalam co to półpasiec :O malo wiem ;)

    [*] 13.10.2015 , 11 tydzien
    6.04.2019 ICSI transfer 5 dniowego kropka
  • Kamila ;) Autorytet
    Postów: 1006 538

    Wysłany: 28 listopada 2015, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edyzia masz racje, ponieważ strach bedzie nas paralizowac aby znow to sie nie powtórzyło.

    W poniedziałek ide na badania krwi pierwsze, a wtorek na pierwsza wizyte u gina po zabiegu. Mam nadzieje ze bezie wszywko dobrze...Boje sie tych powikłań po łyżeczkowaniu.

    ma6n13bx3stfpcr8.png
  • Edyzia Ekspertka
    Postów: 152 59

    Wysłany: 28 listopada 2015, 23:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bede trzymac za Ciebie kciuki Kamila, ja sie nie znam ale mysle ze u mnie jet ok, dobrze sie czulam , malo krwawilam, miesiaczke dostalam 28 dni po zabiegu wiec mysle pozytywnie. Oby u Ciebie bylo tez dobrze!

    A ja zadzwonilam na oddzial ktory mnie prowadzil w trakcie ciazy dzisiaj i oni maja moje wyniki w poniedzialek dowiem sie czegos wiecej (tutaj w anglii to wszystko jakos inaczej sie odbywa) mam nadzieje ze potwierdza ostatecznie ze to nie zasniad, potem zapisze sie do polskiego gina i zobaczymy czy da zielone swiatlo to na luzie powoli i bez presji coz zaczniemy probowac. Zobaczymy

    A jak wam mija weekend dziewczyny? Coraz blizej swieta ;)

    Kamila ;) lubi tę wiadomość

    [*] 13.10.2015 , 11 tydzien
    6.04.2019 ICSI transfer 5 dniowego kropka
  • Kamila ;) Autorytet
    Postów: 1006 538

    Wysłany: 29 listopada 2015, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Faktycznie w Anglii maja inne podejście.
    U mnie wczoraj znow snieg sypał :) Dzis kupiłam 2 pierwsze prezenty świąteczne:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 listopada 2015, 16:53

    ma6n13bx3stfpcr8.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 listopada 2015, 08:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chętnie się przyłączę :) to mój 6 cykl starań.

  • Kamila ;) Autorytet
    Postów: 1006 538

    Wysłany: 30 listopada 2015, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Tinaa2015 :)

    Witajcie ;)
    Miłego dnia wszystkim :)

    Rano poszłam na pobranie krwi, zrobiłam dodatkowo bete mam nadzieje ze juz nie mam tego hormonu. Bo chciałabym zeby byla juz @ im szybciej tym lepiej dla mnie. Zrobiłam tez dodatkowe badania ktore zlecila mi na NFZ lekarka.
    Rano wyniki mam nadzieje ze bedzie wszystko dobrze.

    Jak minął wam weekend?

    ma6n13bx3stfpcr8.png
  • Edyzia Ekspertka
    Postów: 152 59

    Wysłany: 30 listopada 2015, 18:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Tina2015! :)

    Kamila na pewno bedzie dobrze, ja tez jutro jade do szpitala, wytlumacza mi wyniki i wszystko bede wiedziec. Nie moge sie doczekac, mam nadzieje ze uslysze same dobre wiadomosci , nastepne plodne bede miec w polowie grudnia :) moze bedziemy celowac ..

    A weekend.. troche zakupow, troche ze znajomymi i rodzina.. przelecialo i znow praca :/

    [*] 13.10.2015 , 11 tydzien
    6.04.2019 ICSI transfer 5 dniowego kropka
  • Kamila ;) Autorytet
    Postów: 1006 538

    Wysłany: 30 listopada 2015, 20:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja juz mam wyniki histopatologiczne, jutro wyniki z dzisiejszej krwi i na 20 mam wizyte u gina.
    Ja poczekam chyba z 3 cykle z celowaniem, zobaczę co moj gin powie jak zajrzy jutro do środka :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 listopada 2015, 20:56

    ma6n13bx3stfpcr8.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 listopada 2015, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Tina, moj 17 cykl. U nas weekend szybko minal, zakupy, potem skladanie mebli:) jestwm po okresie wiec znow zaczyna sie to samo... Za tydz pierwszy monit.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny - u mnie dziś 29dc, chętnie bym coś stestowała ale wiem, że nawet gdyby się udało, to moze być jeszcze zbyt wcześnie. okres planowo ok.4-6.12. Otó mój wykres: https://ovufriend.pl/graph/fb77e68d9dad6fd3d5ecca9ef290c939. Tempka spada, wiec raczej znowu nic z tego :(

  • werni Autorytet
    Postów: 10480 7850

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 11:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Tina. Mi weekend szybko minal. W sobote bylismy na grzancu przy ognisku a w nd odpoczywalismy.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • Kamila ;) Autorytet
    Postów: 1006 538

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 23:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wróciłam od gina...stan zapalny jajnika i torbiel. Juz wiem skąd ten ból :( dostałam antybiotyki.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 grudnia 2015, 23:03

    ma6n13bx3stfpcr8.png
  • monika454 Autorytet
    Postów: 564 734

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 23:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny.
    Również chętnie bym dołączyła.
    To mój 11 cs, 3 z OV.
    Ponoć jestem zdrowa, ale jeśli do stycznia się nie uda to mam mieć HSG a mój Towarzysz badanie nasienia.

    74di6iyermvv176r.png

    If you run you might loose, but if you don`t run you are guaranteed to loose.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 11:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Monika:) ja tez ponoc zdrowa, jestem juz po HSG i maz po badaniu nasienia.

  • werni Autorytet
    Postów: 10480 7850

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jutro dzwonie do lab. I umawiam termin na badanie nasienia mojego. Teraz poczytam o tym labku w necie.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
‹‹ 166 167 168 169 170 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego