Rocznik 92- starania
-
WIADOMOŚĆ
-
Alex ja dziś z moim jadłam kluski, rolada i moda kapusta!!
Miss jestem z Ciebie dumna ze nie dałaś się slodyczom!!!
Zaraz mykam spać,, dobranoc kobietki :*MissKathy92 lubi tę wiadomość
4 CS - ciąża pozamaciczna
Walka z endometriozą.
21.02.2019 - rozpoczenie leczenie endometriozy. -
Mieszkam w De od jakiegoś czasu. Z wykształcenia jestem położna. Co chciałybyście wiedzieć? Chętnie odpowiem Wam. O dzidziusia staram się pare miesięcy. Trochę ciężko znoszę porażki, bo strasznie długo czekałam na ten „odpowiedni czas na dziecko”. Wiecznie było coś ważniejszego ...
-
Jeszcze nic, bo rok nie minął od początku starań wiec moja ginekolog twierdzi, ze nie ma stresu. Ja mam niedoczynnosc tarczycy ale TSH na poziomie 1,17. Obecnie mam taki monitor płodności, pierwszy miesiąc go używam. Clear blue- sika się na patyczki i do komputerka takiego wkłada. Napewno wiecie co to jest.
panipuchatkowa lubi tę wiadomość
-
Witaj Paulins
Nowe staraczki zawsze miło widziane
Ja też tak miałam że czekałam na odpowiedni moment z dzieckiem- teraz żałuję że zaczęliśmy "późno" starania, zawsze myślałam że zajść w ciąże to pestka jednak życie weryfikuje pewne rzeczy
W każdym razie miło Cię poznać i rozgosc się u nas
Dziewczyny ja sama jestem z siebie dumnaale jestem uparta jak osioł więc teraz to punktuje :p
Paulins lubi tę wiadomość
-
Witaj Paulina
fajnie że nowe staraczki do nas dołączają
My też odkladalismy starania, myśleliśmy o dziecku jeszcze przed ślubem bo tyle lat razem to nam się to naturalne wydawało. I w styczniu przed ślubem dopiero zaczęliśmy.i teraz żałuję że tak późno.
Paulins lubi tę wiadomość
Laura 01.09.2019 🩷
Szymon 27.12.2023 🩵 -