Rocznik 92- starania
-
WIADOMOŚĆ
-
Ok
Ja jutro mam na 10i pierwsze warsztaty - czyli luz.
Niecierpliwie się już na jutrzejszą wizytę. -
Mari92 wrote:Pochwale się fotką internet w laptopie naprawię. Bo komórką nie wiem jak
Wchodzisz na stronke: http://naforum.zapodaj.net/ wczytujesz zdjęcie wybierasz format i podajesz link albo wg instrukcji miniaturkęMari92 lubi tę wiadomość
https://www.maluchy.pl/li-73421.png
Andrzejek21.07.2018 3360g, 55cm
21.01 69cm -
A Alegzi tak mocno pracuje nad potomstwem z mężem?
Nie odzywa się tak długo...
terka lubi tę wiadomość
-
Miała wypalaną żyłkę w sercu która zagrazala życiu. Nie wiem konkretnie jak to wyglądało. Ogólnie miała o 1 żyłkę za duzo w sercu, jakaś wada od urodzenia. Ale już jest wszystko w porządku
O Alegzi to się zaczynam martwić, bo miała dac znać co z pieskiem i w ogóle.
Mari czekamy na zdjęcie; )Laura 01.09.2019 🩷
Szymon 27.12.2023 🩵 -
Ano to nie wiem, nie znam się.
Ale i tak szybko wypisują, to tak jak jakiś mały zabieg.
-
ALex najważniejsze ze wszytko poszło dobrze . Tylko kurczę kobieta ma swoje lata a to było na sercu wiec nie znam się nie jestem lekarzem ale tak odrazu wypuszczają jutro ? Hmm
Alegzi właśnie napisała tylko ze jest i tyle półtora tyg ciszyWiadomość wyedytowana przez autora: 14 marca 2018, 18:42
[/url]
[/url]
18.12.2017 -14t6d [*] Gabrys;*
26.10.2018 Nathan ❤️ 47cm , 3080gram 12:33 ❤️❤️
20.11.2018 51cm 3520g ❤️
18.12.2018 54cm 4530g❤️
25.01.2019 59cm 6020g ❤️ -
Dziewczyny, beta 81,6!
Normalnie jak to zobaczyłam, to się poryczałam. A ze mną syn, bo nie wiedział co się dzieje.
W piątek robię kolejne badanie razem z progesteronem i jeszcze betę w poniedziałek. Gin kazała zgłaszać się od razu po receptę na dupka. Przyjmuje od poniedziałku do środy, może uda się umówić na przyszły tydzień jeśli beta w poniedziałek będzie na tyle wysoka, żeby był sens.
Na razie jeszcze w to nie wierzę i boję się że będzie jak ostatnio.