Rocznik 92- starania
-
WIADOMOŚĆ
-
Seli wrote:A moze za wczesnie zmierzylas? Albo za pozno? Wykres zawsze daje jakis poglad
...bo w sobotę miałam 18dc a owulacje niby 10 lub 11dc więc niby się zgadzało ale może ovu się przesunąła na 13-14dc i wtedy by było za wcześnie w ten 18dc badanie... kurczę dobrze mówiłaś żeby tempke mierzyć i wtedy by było bardziej wiadomo kiedy była owulacja
no ale nie mierzylam głupia
ale w następnym cyklu już będę mierzyć bo oszaleje normalnie
-
Mała_Mii wrote:Seli tak masz racje
.
Hmm a co powiecie jeśli miss zaczęła brać dupka ? Przecież to progesteron wiec jeśli jest w ciąży to nie zaszkodzi jeśli nie to dostanie okres , tylko czy można tak sobie tetaz zacząć brać czy jego musisz brać odrazu po owu ? Nie znam się w tym temacie ale Tera tak sjbke o tym dupku pomyślałam -
On jest na recepte to raz a dwa po co go podwyzszac od tak? Pewnosci nie ma. Lepiej konsultowac takie rzeczy z lekarzem i robic to z monitoringiem. Nie wiemy czy pecherzyk nie byl za maly i to dla tego, czy zbadala za wczesnie czy za pozno...
-
Seli wrote:On jest na recepte to raz a dwa po co go podwyzszac od tak? Pewnosci nie ma. Lepiej konsultowac takie rzeczy z lekarzem i robic to z monitoringiem. Nie wiemy czy pecherzyk nie byl za maly i to dla tego, czy zbadala za wczesnie czy za pozno...
-
Wiecie Co? Narazie mam taki plan działania : czekam do soboty na @- jeśli przyjdzie to umowie się do gina przed następną owulacją, pokaże mu ten wynik progesteronu i zobaczę co on powie
A jeśli @ nie przyjdzie to postaram się umówić do gina jak najszybciej po dodatnim teście
jak myślicie dobry plan czy do dupy?
-
Bez wiedzy jaka tendencje ma progesteron to nie ma co sie faszerować...
Dlatego mowie ze gdyby sie nie udało wtedy sprawdzić jeszcze raz w następnym cyklu ale bardziej wiedząc kiedy co i jaki wtedy cokolwiek oceniać i ewentualnie brać. Tak - progesteron jest na receptę wiec na wlasna rękę nie da rady wziąć