Forum Starając się - ogólne Są jakieś staraczki z rocznika '89? :)
Odpowiedz

Są jakieś staraczki z rocznika '89? :)

Oceń ten wątek:
  • adk_1989 Autorytet
    Postów: 2316 2507

    Wysłany: 23 maja 2014, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kiniucha89 wrote:
    Dziewczyny mam prosbe . Wpadnijcie na moj wykres i napiszcie czy w 17 dc czyli 21 maja mialam plodne czy nie plodne ? Bo to dla mnie mega wazne :)

    Owulacja może wystąpić trzy dni przed i trzy dni po skoku temperatury. Dlatego ja uważam że był to dzień potencjalnie płodny.

    ckaivfxm1aofa92y.png

    atdcx1hp01myo4wh.png
  • kiniucha89 Przyjaciółka
    Postów: 112 52

    Wysłany: 23 maja 2014, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez tak mysle. To moze juz cos w tym cyklu wyjdzie ze starania ? Zobaczymy : d

    Nie pozwól, by szczęście musiało Cię prosić o otworzenie mu drzwi...
    fd0ede5c044799a4d2a03e4d4e253034.png
  • pleasure Autorytet
    Postów: 1414 354

    Wysłany: 23 maja 2014, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 lipca 2015, 18:54

    Marzec x 2 <3 <3
  • margoo Przyjaciółka
    Postów: 82 51

    Wysłany: 23 maja 2014, 23:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    adk_1989 wrote:
    Stres ma na pewno ogromny wpływ na cykl. U mnie jak się stresuje to robi sie masakra wykresowa! A kiedy zazwyczaj masz owulke?
    to jest mój drugi obserwowany cykl w pierwszym owulke mialam 11dc a teraz nic na to nie wskazuje ;/



    dd06cba901169e0377ee6c17180f5cf5.png

    margoo89
  • Marronek Autorytet
    Postów: 1881 504

    Wysłany: 24 maja 2014, 06:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    margoo wrote:
    to jest mój drugi obserwowany cykl w pierwszym owulke mialam 11dc a teraz nic na to nie wskazuje ;/

    No niestety każda z nas ma raz do roku cykl bezowulacyjny... U mnie jest drugi pod rząd...

    Hashimoto, endometrioza; problemy z drożnością jajowodów; Brak hamowania...
    25.03.2015 - biochemiczna.
    6 nieudanych transferów in-vitro (10 zarodków), w tym jeno puste jajo (14.03.2016).

    Naturalny cud w czerwcu 2020 roku :) Spodzewamy się synka :)
  • Dariaa Autorytet
    Postów: 1075 295

    Wysłany: 24 maja 2014, 07:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej wpadląm na chwile lece do roboty
    życzę Wam udanych weekendów pieknych słonecznych i intensywnych (<3)
    ja zaczełam nowy cykl ale zmieniłam termometr i temperatury mam odrazu wyższe.
    see you letter

    2.06.2019 <3 mama Marysi nasz cud :*

    phv3n5q.png
  • margoo Przyjaciółka
    Postów: 82 51

    Wysłany: 24 maja 2014, 07:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marronek wrote:
    No niestety każda z nas ma raz do roku cykl bezowulacyjny... U mnie jest drugi pod rząd...

    No to może i mnie to właśnie spotyka :/ tym razem nie mam zamiaru się tym gnębić za dużo na głowie, ale w następnym cyklu się zdenerwuję :p
    dd06cba901169e0377ee6c17180f5cf5.png

    margoo89
  • margoo Przyjaciółka
    Postów: 82 51

    Wysłany: 24 maja 2014, 08:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    natt wrote:
    Dzień dobry miłe Panie! :)

    Margoo na Twoim miejscu zignorowałabym te najwyższe temp, które były podczas krwawienia żeby program nie brał ich w ogóle pod uwagę podczas obliczeń. Ja tak zrobiłam na moim wykresie. W ogóle to mam wrażenie, że Twój wykres trochę wygląda jak mój więc jeśli Cię to pocieszy to u mnie owu była.
    Stres na pewno źle wpływa bo podnosi poziom prolaktyny, która hamuje owu. Wiem, że łatwo się mówi nie denerwuj się na zapas ale musisz spróbować. ;)
    Trochę Ci zazdroszczę tych przygotowań i wszystkiego... :) Pamiętaj żeby czerpać z tego dnia każdą minutę bo przeleci tak szybko jak mgnienie oka! :)
    Ja w dniu ślubu jedyne czym się martwiłam to tym, że nic mnie nie martwi! Miałam wszystko w nosie a mama pytała mnie czy się gazu naćpałam bo ciągle się śmiałam i łaziłam jak pokręcony klaun! :D Może dlatego, że straciłam wszystkie nerwy na dwa dni przed ślubem jak M poszedł w kawalerskim melanż, uchlał się na amen po godzinie, jego jeden kumpel dostał mandat, drugiego policja odstawiła do domu a trzeci... zaginął na całą noc a rano odnaleźli go na izbie wytrzeźwień! Po tych przeżyciach już było mi wszystko jedno! :D
    Właśnie postanowiłam się nie przejmować tj radzisz hehe, chciałabym się nie denerwować w dniu ślubu tj Ty. Wczoraj gdy byliśmy u Proboszcza i mówił przysięgę tj mamy mówić to mnie brzuch zaczął bolec ;p i jeszcze w dodatku powiedział że jeśli się pomylimy to od nowa trzeba powtórzyć no może tego się troszkę boje że się przejęzycze heh ale problem co?


    dd06cba901169e0377ee6c17180f5cf5.png

    margoo89
  • Tinusia Autorytet
    Postów: 545 712

    Wysłany: 24 maja 2014, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale narobiłyście mi ochoty na tą zupkę, jadłam taką gotową z proszku i mi smakowała to co dopiero jak zrobię taką od podstaw :)
    margoo my musieliśmy mówić przysięgę z pamięci ,bo proboszcz uparł się,że to ładnie wygląda :) co prawda trzymał książkę obok ale zanim bym znalazła miejsce w którym się zacięłam to bym umarła :D przez to na mszy aż do przysięgi byłam nieobecna ,bo w myślach ciągle sobie powtarzałam :D
    u mnie dzisiaj 31dc temperatura nadal wysoka i @ brak... dobrze,że w środę idę do innego lekarza i będę miała normalny monitoring w drugim cyklu z clo.. :)

    mhsvqps6d6vf02dw.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 maja 2014, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mniam mniam! Ale się tu pysznie zrobiło! :)
    U mnie dziś pogoda jak dla kaczek ale to normalnie na Zielonej Wyspie i wrażenie na mnie już nie robi.

    Rubi wybacz ale termometru nie oddam... @ za rogiem. Z rana różowy śluz.
    To nic bo obiecałam siostrze urodzić jej chrześniaka/chrześniaczkę w czerwcu żeby mogła zaraz po zakończeniu szkoły przylecieć do mnie na dwa miesiące. :D

    Cieszy mnie sam fakt, że owulka była i teraz będę się cieszyła jak @ przyjdzie w miarę wcześnie.


    Margoo dam Ci radę. Zapomnij o wszystkich w trakcie przysięgi... Tym bardziej o księdzu. Patrz na swojego mężczyznę i mów z serca. :)
    Według mnie nie ma nic gorszego na ślubie niż para która zamiast patrzeć na siebie i mówić przysięgę sobie nawzajem mówią i patrzą na księdza.


    Miłego dnia! :)

  • Aniiusiaaa5 Ekspertka
    Postów: 154 65

    Wysłany: 24 maja 2014, 14:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natt święte słowa z tym patrzeniem się na siebie... Mój mąż jak mi zakładał obrączke to tak sie wpatrzył, że już myślałam że mi jej nie założy hehe

    U mnie dziś temperatura ciut wzrosła ale to pewnie przez ta skręconą kostkę coś się dzieje.

    Uciekam do nauki... Miłego weekendu:*

  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 24 maja 2014, 19:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie dziewczynki :)

    Ahh tak przypomniałyście o przysiedze i ja odciełam sie zupełnie od gości naszych bo braliśmy ślub w duzej Bazylice i wchodziło sie za ołtarz. Ale w głowie miałam tylko to żeby nie powiedziec zamiast "że cie nie odpuszcze az do smierci" to "że cie nie DOPUSZCZE az do smierci" :D nagadał mi ktos przed slubem o tym i tak w głowie siedziała głupota :D a mąż z przejęcia chciał mi obraczke na środkowy palec włożyc :D dobrze ze sie zorientowałam i zrobiłam mały myk paluszkami aby wciskał na własciwy palec :D

    dzis bysmy bawili sie u znajomych na weselu ale musielismy odmowic i tak jakos myslami tam jestem i troszke mi szkoda ale trudno :)

    mam nadzieje ze bedziemy mieli piekny prezent w rocznice slubu w postaci II kreseczek :)

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • Aniiusiaaa5 Ekspertka
    Postów: 154 65

    Wysłany: 24 maja 2014, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kwiatuszek789 wrote:

    mam nadzieje ze bedziemy mieli piekny prezent w rocznice slubu w postaci II kreseczek :)

    Życzę Wam tego z całego serca:) To kiedy rcznica? My mamy w październiku już drugą... mam nadzieje że do tej pory już będziemy we trójke:)

  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 24 maja 2014, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję Aniusia :)
    18 czerwca, III rocznica i też by pasowało być już w trójeczke :) fajnie by sie złożyło :)

    natt lubi tę wiadomość

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • adk_1989 Autorytet
    Postów: 2316 2507

    Wysłany: 24 maja 2014, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A kto dzisiaj połamał lóżko i nie ma teraz na czym spać? Tak, adka i jej mąż :) uśmiałam sie do łez! HaHaHaHa :D

    kwiatuszek789, marysia7812 lubią tę wiadomość

    ckaivfxm1aofa92y.png

    atdcx1hp01myo4wh.png
  • marysia7812 Autorytet
    Postów: 322 205

    Wysłany: 24 maja 2014, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej
    Troche mnie ni ebylo a wy tyle narobilyscie stron postaram sie nadrobic :)
    U mnie oficjalne staranka na dalszy plan przynajmiej przez pare miesiecy... jak niewiadomo o co chodzi to chodzi o kase :( ale to sa oficjalne staranka :P bo dalej nie zabespieczamy sie :P moze ciezko nam sie zedcydowac na drugie swiadomie...

    dzis mam 27, 28 dzien dokladnie niepamietam :P to jest moj 3 cykl z dupka. w tym cyklu nie bylozadnego "zapylania " czy jak to ladnie napisac... ale stosunek przerywany bez zabezpieczenia. Ostatnie dwa cykle po odstawieniu dupki po 10 dniach stosowania go mialam na nastepny dzien okres... a dzis juz 2 drugi dzien po odstawieniu a tu ani widu ani slychu... troche cycki bola, ale to nie az tak strasznie.... aha i od 2 tyg sie odchudzam 5 kg juz mnie mniej ... i mam pcos.... jak mysliscie moze sama przyjsc... czy cos przez pcos... a moze ciaza?? panikuje wiem :P

    ostatnio tak mialam tylko bralam luteine i byly 2 krechy...

    PCOs, Niedoczynność tarczycy, Insulinooporność, hiperinsulinemie.
    Córka 2013- kauteryzacja jajników...
    Syn 2018- inseminacja...
    2020 - 3 ciąża wpadka 😂
  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 24 maja 2014, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hahahaha to poszaleliście konkretnie :D nawet moja wyobraźnie tego nie może ogarnąć :D

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 maja 2014, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Adka ale musiało być porno! :D

    Januszkowa lubi tę wiadomość

  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 24 maja 2014, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marysiu poczekaj jeszcze ze 2 dni i jak nie bedzie @ to testuj dla pewnosci czy to nie kropek. Może cos sie po prostu przestawiło i dlatego troszke podzniej bedzie 2. Ja w ubiegły piątek skonczylam brac dupka a dopiero w zwartek dostałam @ wiec poczekałam sobie troszke. Trzymam kciuki aby była miła niespodzianka :)

    a ogolnie jak u Ciebie, u Was?

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • marysia7812 Autorytet
    Postów: 322 205

    Wysłany: 24 maja 2014, 21:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak myslalam ze z testem poczekac do poniedzialku :)

    a co u mnie a dobrze :) moja corcia zaczela chodzic :) czekamy na wiesci czy dostala sie do zlobka.

    PCOs, Niedoczynność tarczycy, Insulinooporność, hiperinsulinemie.
    Córka 2013- kauteryzacja jajników...
    Syn 2018- inseminacja...
    2020 - 3 ciąża wpadka 😂
‹‹ 120 121 122 123 124 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niechęć do seksu - czy to możliwe? Co zrobić, by staranie się o maluszka znów było przyjemnością?

Znasz ten stan, kiedy od miesięcy lub lat staracie się o wymarzonego potomka? Wasze życie biegnie tak naprawdę od pierwszego dnia cyklu do owulacji, od owulacji do testu ciążowego, od wizyty w laboratorium do wizyty u lekarza - często kolejnego z kolei? Czas biegnie nieubłaganie, a starania nie przynoszą skutku. Mimo chęci coraz częściej pojawia się blokada i niechęć do współżycia. Skąd się to bierze i jak temu zaradzić? Co zrobić, by seks cieszył jak dawniej?

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego