Forum Starając się - ogólne Są jakieś staraczki z rocznika '89? :)
Odpowiedz

Są jakieś staraczki z rocznika '89? :)

Oceń ten wątek:
  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 29 maja 2014, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje dziewczyny :-* juz to pisalam ze kochane jestes ale bede to zawsze powtarzala. Z dnia na dzien sie zaczelo, mam nadzieje ze tak samo szybko sie to wyleczy. Caly czas mysle ze jal to bedzie z dzieckiem, przeciez w paranoje wpadne przy jakimkolwiek malym objawie niepokojacym...

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • Rubi Autorytet
    Postów: 2195 2051

    Wysłany: 29 maja 2014, 11:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dorotka na dziś dla Ciebie zamiast dzidzi moja psina w awatarze : )

    kwiatuszek789 lubi tę wiadomość

    Styczeń 2014 [*] 9t
    Marzec 2015 ♡ moja mała wielka miłość
    Grudzień 2016 [*] 11t
    Marzec 2018 ❤️
  • adk_1989 Autorytet
    Postów: 2316 2507

    Wysłany: 29 maja 2014, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jakiego masz pięknego psa!! :) Szkoda, że nie mam przy sobie zdjęcia swojego malucha :)

    ckaivfxm1aofa92y.png

    atdcx1hp01myo4wh.png
  • Rubi Autorytet
    Postów: 2195 2051

    Wysłany: 29 maja 2014, 11:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki : ) wstawiłabym normalne zdjęcie, ale nie umiem..

    Styczeń 2014 [*] 9t
    Marzec 2015 ♡ moja mała wielka miłość
    Grudzień 2016 [*] 11t
    Marzec 2018 ❤️
  • alicja120 Koleżanka
    Postów: 37 4

    Wysłany: 29 maja 2014, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to widze ze tutaj, to same milosniczki dzieci i piesiow :-)

  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 29 maja 2014, 11:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rubi dziekuje :-*
    Slicznego masz psa, chcialabym kiedys takiego :-)

    Pozniej Wam wrzuce fote mojej perelki :-)

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 29 maja 2014, 11:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alicja120 wrote:
    Ja to widze ze tutaj, to same milosniczki dzieci i piesiow :-)
    Bo te psiaki to takie nasze dzieci ktore daja nam szanse nauczyc sie odpowiedzialnosci przy wychowywaniu dzieci :-) taki maly trening :-)

    Rubi lubi tę wiadomość

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 maja 2014, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczęta :) Doskonale was rozumiem, sama mam w domku psiaka i też kundelka, który w listopadzie będzie miał już 12 lat i na dodatek mam jeszcze paputa - nimfę. I też się o nie martwię, wystarczy, że któreś inaczej się zachowuje niż zwykle i już człowiek zastanawia się czy, aby nic nie dolega. To są nasi członkowie rodziny i tak jak martwimy się o ludzi, tak samo martwimy się o nasze kochane zwierzątka :)

    Dorotka, pamiętam że moja sunia też była taka chora, nie chciała jeść, zwracała, miała biegunkę - okazało się, że zatruła się czymś albo zaraziła od innego psiaka i wyszła z tego, jak miała z 8 lat zaraziła się gronkowcem i na skórze miała pełno łuszczących się plam, leczyliśmy ją prawie rok, ale wyszła z tego. Teraz biega jak nowo narodzona :) Zobaczysz z twoją psinką będzie tak samo :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 maja 2014, 12:10

    kwiatuszek789 lubi tę wiadomość

  • kiniucha89 Przyjaciółka
    Postów: 112 52

    Wysłany: 29 maja 2014, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Racja kwiatuszku, bo zwierzątko to duża odpowiedzialność. Gdy wyjezdzasz na wakacje zabierasz ze soba lub organizujesz opieke. Musisz zadbac o to zeby chodzic z nim siusiu itp , musisz nakarmic o w miare odpowiedniej porze . Tak jak z dzieciatkiem :)

    Marronek lubi tę wiadomość

    Nie pozwól, by szczęście musiało Cię prosić o otworzenie mu drzwi...
    fd0ede5c044799a4d2a03e4d4e253034.png
  • Marronek Autorytet
    Postów: 1881 504

    Wysłany: 29 maja 2014, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kiniucha89 wrote:
    Racja kwiatuszku, bo zwierzątko to duża odpowiedzialność. Gdy wyjezdzasz na wakacje zabierasz ze soba lub organizujesz opieke. Musisz zadbac o to zeby chodzic z nim siusiu itp , musisz nakarmic o w miare odpowiedniej porze . Tak jak z dzieciatkiem :)

    No dokładnie :) Podobno pies ma "świadomość" około 2-3 letniego dziecka :)

    Hashimoto, endometrioza; problemy z drożnością jajowodów; Brak hamowania...
    25.03.2015 - biochemiczna.
    6 nieudanych transferów in-vitro (10 zarodków), w tym jeno puste jajo (14.03.2016).

    Naturalny cud w czerwcu 2020 roku :) Spodzewamy się synka :)
  • kiniucha89 Przyjaciółka
    Postów: 112 52

    Wysłany: 29 maja 2014, 12:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja i moj A. Chcielibysmy kupic córci Nowofundlanda badz bernardyna, a najlepiej jednego i drugiego w tym samym czasie, zeby sie razem wychowywaly, ale boje sie ze jesli juz urodze to nie dam rady w odpowiedni sposob sie nimi zajac. One wymagaja duzo opieki i uwagi a maz dosc późno wraca z pracy wiec chyba przez nastepne 2 lata nic z tego nie wyjdzie. Ale pieskow na pewno nie odpuszcze. Moja Zuzia uwielbia zwierzaki. :)

    Nie pozwól, by szczęście musiało Cię prosić o otworzenie mu drzwi...
    fd0ede5c044799a4d2a03e4d4e253034.png
  • alicja120 Koleżanka
    Postów: 37 4

    Wysłany: 29 maja 2014, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kiniucha89 jak kupisz dwa piesie odrazu, to one beda bardzo zajete soba, nie bedziesz musiala im poswiecac az tyle uwagi. Wiem to z doswiadczenia, ale niestety obowiazki cie nie omina, siersc w domu, spacery i wszystko inne samo sie nie zalatwi, ale ile w zamian milosci dostaniesz, to juz twoje!

    kiniucha89 lubi tę wiadomość

  • adk_1989 Autorytet
    Postów: 2316 2507

    Wysłany: 29 maja 2014, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kwiatku specjalnie dla Ciebie poruszyłam niebo i ziemię i oto mam swojego Bencisława w avatarze :)

    kwiatuszek789 lubi tę wiadomość

    ckaivfxm1aofa92y.png

    atdcx1hp01myo4wh.png
  • kiniucha89 Przyjaciółka
    Postów: 112 52

    Wysłany: 29 maja 2014, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcse te spacery to jakos mozna byloby do powrotu A. z pracy zastapic wybiegiem, bo mamy kolo domku duuuuzo miejsca na bieganie. Co do siersci to chyba tez jakos bym ogarnela. A milosc takich czworonogow jest bezcenna , no i oczywisvie radosc na twarzy mojej coreczki. :) gorzej z wyjazdami do weterynarza itp gdy A. Nie bedzie w pobliżu :/

    Nie pozwól, by szczęście musiało Cię prosić o otworzenie mu drzwi...
    fd0ede5c044799a4d2a03e4d4e253034.png
  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 29 maja 2014, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Warto wpajac w dzieci nawyk opieki nad zwierzakami, aby je szanowaly i dbaly o nie :-) czasami jak slysze o zakatownych zwierzakach to serce mi sie lamie :-( schronisko bym chetnie otworzyla ale zaplakalabym sie chyba patrzac jakie sa smutne i niekochane :-(

    Ale dzis juz mam dosc wrazen a az sie boje co wyjdzie w badaniach. Mam nadzieje ze moze czyms sie tylko przytrula i kilka zatrzykow wszystko rozwiaze.

    U mnie na szczescie mama zoataje ze zwierzakami jak gdzies jedziemy.

    W ubieglym roku kocur nasz sie polamal. Bylo to podwojne zlamanie kosci udowej z przemieszczeniem, jezdzilismy 60km do wawy do zwierzecego szpitala ale udalo sie, kocur biega, skacze i na dzien kobiet przyniosl mi malutka upolowana sikorke. Nigdy nie przynosil nic tak zeby do domu to wnosic a w dzien kobiet rano na parapecie zaczal miauczec az tak zawodzic bo nie mial jak miauczec z ptakiem w mordce :-) otworzylam okno a ten dumny pokazuje co upolowal :-D i sie teraz nabijamy ze jak przystalo na mezczyzne przyniosl swojej pani prezent :-D

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • Marronek Autorytet
    Postów: 1881 504

    Wysłany: 29 maja 2014, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    adk_1989 wrote:
    Kwiatku specjalnie dla Ciebie poruszyłam niebo i ziemię i oto mam swojego Bencisława w avatarze :)

    Również dołączam do akcji :D
    Mojego starego kundelka nie mam (został z moimi rodzicami), ale... z mężem mamy owczarka niemieckiego :)

    Hashimoto, endometrioza; problemy z drożnością jajowodów; Brak hamowania...
    25.03.2015 - biochemiczna.
    6 nieudanych transferów in-vitro (10 zarodków), w tym jeno puste jajo (14.03.2016).

    Naturalny cud w czerwcu 2020 roku :) Spodzewamy się synka :)
  • kiniucha89 Przyjaciółka
    Postów: 112 52

    Wysłany: 29 maja 2014, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super te wasze pieski!

    Nie pozwól, by szczęście musiało Cię prosić o otworzenie mu drzwi...
    fd0ede5c044799a4d2a03e4d4e253034.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 maja 2014, 12:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kwiatuszek789 wrote:
    Warto wpajac w dzieci nawyk opieki nad zwierzakami, aby je szanowaly i dbaly o nie :-) czasami jak slysze o zakatownych zwierzakach to serce mi sie lamie :-( schronisko bym chetnie otworzyla ale zaplakalabym sie chyba patrzac jakie sa smutne i niekochane :-(

    Ale dzis juz mam dosc wrazen a az sie boje co wyjdzie w badaniach. Mam nadzieje ze moze czyms sie tylko przytrula i kilka zatrzykow wszystko rozwiaze.

    U mnie na szczescie mama zoataje ze zwierzakami jak gdzies jedziemy.

    W ubieglym roku kocur nasz sie polamal. Bylo to podwojne zlamanie kosci udowej z przemieszczeniem, jezdzilismy 60km do wawy do zwierzecego szpitala ale udalo sie, kocur biega, skacze i na dzien kobiet przyniosl mi malutka upolowana sikorke. Nigdy nie przynosil nic tak zeby do domu to wnosic a w dzien kobiet rano na parapecie zaczal miauczec az tak zawodzic bo nie mial jak miauczec z ptakiem w mordce :-) otworzylam okno a ten dumny pokazuje co upolowal :-D i sie teraz nabijamy ze jak przystalo na mezczyzne przyniosl swojej pani prezent :-D

    W końcu dzień kobiet był, więc też musiał Ci coś wręczyć :) Przytargał Ci coś co było dla niego niezłym kąskiem...hmmm taka sikoreczka dla kotka :D

  • Marronek Autorytet
    Postów: 1881 504

    Wysłany: 29 maja 2014, 12:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marronek wrote:
    Również dołączam do akcji :D
    Mojego starego kundelka nie mam (został z moimi rodzicami), ale... z mężem mamy owczarka niemieckiego :)

    Znalazłam zdjęcie jak się chrześniak tuli do pieska, więc zmieniam na to :)

    kwiatuszek789 lubi tę wiadomość

    Hashimoto, endometrioza; problemy z drożnością jajowodów; Brak hamowania...
    25.03.2015 - biochemiczna.
    6 nieudanych transferów in-vitro (10 zarodków), w tym jeno puste jajo (14.03.2016).

    Naturalny cud w czerwcu 2020 roku :) Spodzewamy się synka :)
  • adk_1989 Autorytet
    Postów: 2316 2507

    Wysłany: 29 maja 2014, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to widzę, że akcja pocieszania kwiatuszka w pełni :) Widzisz ile ludzi Cię tu wspiera i Twoją sunie :) To teraz musi być dobrze :)

    kwiatuszek789 lubi tę wiadomość

    ckaivfxm1aofa92y.png

    atdcx1hp01myo4wh.png
‹‹ 136 137 138 139 140 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego