Są jakieś staraczki z rocznika '89? :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Miszka i co? Udało Ci się gdzieś umówić?
Ja mam dziś kiepski dzień na robienie projektu do pracy inż. Nie mogę się skupić i nie chce mi się Wczoraj cały dzień pisałam tekst pracy i szło całkiem nieźle, a dzisiaj jak krew z nosa. Chyba się zdrzemnę. Może jak zregeneruję umysł to mnie jakoś ruszy. Obiad mam już zrobiony, mąż dziś wraca z 1,5h później niż zwykle, bo ma kolejną wizytę u dentysty. -
hej ja miałąm torbiele i torbieliki w piersiach nie jest to nic strasznego każą tylko co jakiś czas przyjsc na usg one przeważnie same się wchłaniaja. A ja nie wiem co sie dzieje 9 dc a ja mam tak dużo plodnego śluzu ,ze sama zwariowałam,że coś sie poprzestawiało, ale co z tego jak mąż ledwo ,zyje;(
-
umówiona jestem do lekarza w czwartek na 21.30. Aż mnie zatkało jak Pani zaproponowała taką godzinę. No, ale wolę iść późnym wieczorem do tego lekarza niż do tego który przyjmuje jutro. W sumie nie mam nic do niego, ale jakoś nie wzbudza mojego zaufania. Przyjmuje w małej gminnej przychodni, ma stary sprzęt i do tego nie pracuje w szpitalu.
-
Miszka, to fajnie, ze udało Ci się załatwić wizytę Mój normalnie przyjmuje do 22 (ostatnią pacjentkę rejestrują na 21:40). A ja zrobiłam sobie drzemkę i czuję się lepiej chociaż wcale nie poprawiło to mojej weny jeśli chodzi o projekt
No to chyba nic z tego nie będzie... Pojawił się wodnisty śluz z krwią. Wygląda jak krew rozrzedzona wodą Jeżeli jutro nadal będę plamić pójdę po lek, który gin mi przepisał i powiedział, że mam go zacząć brać, jeśli pojawi się plamienie. Chyba jakiś przeciwzapalny czy coś. Zrobiło mi się smutno Miałam nadzieję, że może jednak w tym cyklu w końcu się uda... Naiwność rządzi! Chwilowo nastawiam się już tylko na @. Może zmieni mi się jeśli plamienie okaże się jednodniowe i jutro da mi spokój.Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 lutego 2015, 18:04
-
Pola, wypij kawkę i może wena sama przyjdzie