Są jakieś staraczki z rocznika '89? :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Pleasure - nie ma za co Sama jeszcze jestem zielona w tych sprawach (niedawno u mnie wszystko wykryto) i nie do końca wszystko wiemHashimoto, endometrioza; problemy z drożnością jajowodów; Brak hamowania...
25.03.2015 - biochemiczna.
6 nieudanych transferów in-vitro (10 zarodków), w tym jeno puste jajo (14.03.2016).
Naturalny cud w czerwcu 2020 roku Spodzewamy się synka -
pleasure wrote:Ja o hashimoto dowiedziałam się jak miałam 19 lat . Ale jak już mówiłam kazano mi brać tylko euthyrox. Najbardziej wkurza mnie PCOS. Ciągle problem z miesiączką, z owulacją itd, itp ... Czasami to tylko płakać mi się chce. Ehh.
No ale leczysz to chyba, prawda?Hashimoto, endometrioza; problemy z drożnością jajowodów; Brak hamowania...
25.03.2015 - biochemiczna.
6 nieudanych transferów in-vitro (10 zarodków), w tym jeno puste jajo (14.03.2016).
Naturalny cud w czerwcu 2020 roku Spodzewamy się synka -
w zasadzie to mój 1sc ale na na 'dzien dobry' bezowulacyjny a lecze sie od grudnia na PCOS a od ponad roku zbijam prolaktyne. Nie chce robic reklamy inofolicowi ale wielu dziewczynom pomaga. Duzo jest na topicu o nim. Po 1,5msc bylam na usg i ginka byla w szoku ze takie ladne jajniki i do tego juz po owulce bylo. A wtedy juz bralam dupka tez i stad mysle ze nie blokuje owulki w takiej dawce. Teraz chyba jeszcze jeden cykl zaryzykuje z dupkiem od 5dc a jak bedzie znowu bezowulacyjny to juz cos dzialam i przesuwam go bo szkoda czasu.
-
w lutym mialam usg mialam 11dc i juz bylo po owulce a w ub. cyklu OF wyzaczylo ze w 15dc byla a teraz cisza wiec juz sie nie łudze nawet. Dzis cos wiecej śluzu ale nie płodnego wiec czekam na @ niech szybko przychodzi. 27dc na owulke to rzeczywiscie późno.
Powiedz ginowi jutro konkretnie niech Ci daje leki a nie bawi sie w kotka i myszke z Twoim cyklem i owulacją bo szkoda Ci czasu na takie kombinowania. -
marysia7812 wrote:Wiola gratulacje