X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Sierpień- testujemy!
Odpowiedz

Sierpień- testujemy!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Landryneczka wrote:
    Kochana ja nie pomogę bo nie znam się. SPytaj na wątku o poronieniach. Kiedy wizyta u dr ?
    Chce isc w ta srode ale telefonu nie odbiera i tak mi sie wydaje ze jest chyba na urlopie wiec moze za tydzien w srode... A jak dalej nie bedziecie odbieral to musze do kogos innego isc.

  • Natiii203 Znajoma
    Postów: 17 7

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy kiedyś ktoras z was tak miała że jeden z testów wyszedł pozytywny robiony z porannego moczu a następnego dnia test zrobiony pod wieczór był negatywny? Pogubiłam się i nie wiem czy jestem w ciąży czy nie przy ostatnich ciazach nie wazne o której robiłam test zawsze był pozytywny.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 sierpnia 2016, 20:55

  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1057 676

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A test o takiej samej czulosci? Moze duzo pilas i mocz byl bardzo rozcienczony?

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • Natiii203 Znajoma
    Postów: 17 7

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pierwszy test który wyszedł pozytywny to test najtańszy firma marketowa zrobiłam go bo on jako pierwszy wykrył poprzednie ciążę. Drugi test który wyszedł negatywnie to clearblue digital chciałam sprawdzić jaki to mniej więcej tydzień. Mieszkam za granicą i na opakowaniach nie pisze jak bardzo są czułe. Ja na ogół mało pije więc nie sądzę żebym za dużo wypila wody w ciągu dnia okolo 700ml ale to wystarczy żebym częściej chodziła do toalety.

  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1057 676

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 21:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciężko stwierdzić. Pozostaje poczekać jeszcze z 2 dni i powtorzyc test:)