Forum Starając się - ogólne SŁONECZNIE I WAKACYJNIE - LIPCOWE TESTOWANIE
Odpowiedz

SŁONECZNIE I WAKACYJNIE - LIPCOWE TESTOWANIE

Oceń ten wątek:
  • SylwiaLu Autorytet
    Postów: 505 429

    Wysłany: 19 lipca 2018, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marilen wrote:
    A ja pytanko mam do dziewczyn, które drożność robiły: robili Wam przed LEWATYWĘ??????? :O Właśnie w jakims artykule czytam!

    Ja miałam na wieczór przed, następnego dnia ok. 5 rano, a zabieg o 8.
    Nie taki diabeł straszny ;)

    22.06.2020 Luiza :*
    XII 2018 poronienie zatrzymane; Łucja - 10tc [*]
    Hashimoto od 2007
    Starania od XII 2015
    jajowody drożne, histeroskopia ok
    Mąż - morfologia 6%
    AMH 8,07; 3 x UIU :(
    X 2018 elektrokauteryzacja jajnika, usunięcie ognisk endometriozy
    mthfr hetero, kwas metylowany i wit prenatalne
  • Olga_89 Autorytet
    Postów: 1151 2429

    Wysłany: 19 lipca 2018, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie miałam, tylko przed zabiegiem pielęgniarka powiedziała żeby skorzystać z toalety, byłam na czczo więc tylko siczku i tyle :)

    8p3oskjozzzi1rdx.png
    Udzial w badaniach lkinicznych, Kriobank Bialystok-IVF
    AMH 8.62
    lekko Policystyczne jajniki
    07.03. 19 transfer 5 dniowego kropka 4AA
    mamy jeszcze:❄️❄️❄️
    15.03.19 8dpt beta 0
    Crio 05.04.19 4AA
    9dpt--> beta 178 😍 prog 15.53... 11dpt--> beta 389 😊 18dpt-->beta 8630 😄
    05.05--> serce wali jak dzwon :) <3 mamy 11mm :)
    07.07.19--> znamy plec :) chlopczyk! Gabrys <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2018, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 10:04

  • kozgo Autorytet
    Postów: 4426 3339

    Wysłany: 19 lipca 2018, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To trzymam kciuki za sierpień :)

    qb3cpiqv120x7xhb.png
  • SMag Autorytet
    Postów: 842 331

    Wysłany: 19 lipca 2018, 11:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Dziewczyny :)
    Moze któras z Was jeszcze mnie pamieta :)

    Wiec chwale się ze jestem w ciazy :) w piątek bylam u lekarza, poczatek 6 tygodnia i serduszko biło <3 kolejna wizyta 31 lipca wiec prosze o kciuki :)

    Moja historia: starania od wrzesnia 2017. Na początku roku clo, ovitrelle. W marcu zmieniałam lekarka bo od poprzedniej słyszałam że tylko jedennjajnik pracuje i w moim wieku (27lat) owulacji nie ma się co miesiac :-P
    W kwietniu nowa lekraka wyslala mnie na krzywa cukrowa i insulinowe - zdiagnozowana Insulinoopornosc. Wdrozenie leku na IO Glucophage xr. Na poczatku 500, obecnie 1500. Przy okazji po badaniu Muchy wyszła ureaplasma, która wyleczyłam.
    Owulacje mialam naturalne, ciąży dalej brak więc
    Na sierpien mialam juz umowiona konsulatcje do HSG.
    Wyniki Meża w normie.

    Ja pod koniec maja troche odpuscilam, po wizycie u Endo od ktorej usłyszałam że z takimi wynikami jeszcze w ciaze nie zejdę. A tu taka niespodzianka na pierwsza rocznice slubu i urodziny i to jeszcze na wakacjach :)

    Dodam jeszcze ze u mnie testy owulacyjne, mierzenie temperatury i prowadzenie wykresu sie nie sprawdziły. Sprawdzil sie monitoring owulacji.
    Pilam tez miovarin.


    Takze trzymam za Wasz wszystkie mocno kciuki :* i wiem ze każdej z Was sie uda.
    Czasem potrzeba czasu żeby leczenie zadziałało, czasem trzeba odpuscic.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lipca 2018, 11:24

    MałaMi90, Multiwitamina, SylwiaLu, Magda - mbc, KAL, Ola_445, Nona, kehlana_miyu, agniecha2101, Hugolina87, Pati88, Almond lubią tę wiadomość

    LISTA STARACZEK

  • anusiak5 Autorytet
    Postów: 1657 522

    Wysłany: 19 lipca 2018, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    smag ja cie pamietam.super ze sie udalo

    anusiak=niedoczynnosc tarczycy i hashimoto
    iv09jw4z4iotag22.png whjt3csz8ywysrrm.png
    8fd339fb5b3915db6590d59424627848.png
  • MałaMi90 Autorytet
    Postów: 2532 827

    Wysłany: 19 lipca 2018, 11:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SMag wrote:
    Czesc Dziewczyny :)
    Moze któras z Was jeszcze mnie pamieta :)

    Wiec chwale się ze jestem w ciazy :) w piątek bylam u lekarza, poczatek 6 tygodnia i serduszko biło <3 kolejna wizyta 31 lipca wiec prosze o kciuki :)

    Moja historia: starania od wrzesnia 2017. Na początku roku clo, ovitrelle. W marcu zmieniałam lekarka bo od poprzedniej słyszałam że tylko jedennjajnik pracuje i w moim wieku (27lat) owulacji nie ma się co miesiac :-P
    W kwietniu nowa lekraka wyslala mnie na krzywa cukrowa i insulinowe - zdiagnozowana Insulinoopornosc. Wdrozenie leku na IO Glucophage xr. Na poczatku 500, obecnie 1500. Przy okazji po badaniu Muchy wyszła ureaplasma, która wyleczyłam.
    Owulacje mialam naturalne, ciąży dalej brak więc
    Na sierpien mialam juz umowiona konsulatcje do HSG.
    Wyniki Meża w normie.

    Ja pod koniec maja troche odpuscilam, po wizycie u Endo od ktorej usłyszałam że z takimi wynikami jeszcze w ciaze nie zejdę. A tu taka niespodzianka na pierwsza rocznice slubu i urodziny i to jeszcze na wakacjach :)

    Dodam jeszcze ze u mnie testy owulacyjne, mierzenie temperatury i prowadzenie wykresu sie nie sprawdziły. Sprawdzil sie monitoring owulacji.
    Pilam tez miovarin.


    Takze trzymam za Wasz wszystkie mocno kciuki :* i wiem ze każdej z Was sie uda.
    Czasem potrzeba czasu żeby leczenie zadziałało, czasem trzeba odpuscic.


    Super ja Cię pamiętam :) moje wielkie gratulację ;)

    tsh-1,89(03.2020), 0,619 (05.2020), 1,31 (06.2020)
    FT4-1,21 (06.2020)
    homocysteina-6,49
    glukoza-89,3
    insulina-9,42
    FSH-6,0
    LH-9,0
    Estriadol-43,5
    Prolaktyna 14,4
    IgG Różyczka p/c 345,7
    HSG drożne
    AMH 7,7, 6,39 (02.2021)
    Żelazo-61,60 (05-05-2020)
    Witamina B12-307 (05-05-2020)
    Kw foliowy-15,89 (05-05-2020)
    Ferrytyna-22,41 (05-05-2020)
    INR-0,90 (05-05-2020)
    Morfologia ok (05-05-2020), ok(24-11-2020)
    APTT-32 sek (05-05-2020)
    Sód-138,4 (05-05-2020)
    Potas-5,06 (05-05-2020)
    Laparo-histero-HSG = Endometrioza 2 st
    Progesteron 8dpo-15.40, 8 dpo-2,51, 23dc-24,47
    Krzywa cukrowa- 92-109-102
    Krzywa insulinowa-6,7-52,3-19,3
    ANA 1 nie stwierdzono
    ASA nie stwierdzono
    Brak KIRów implantacyjnych
    NK-12.4%
    INL 10-zbyt nisko
    PAI-1

    Suple ona. Pregna start, resweratrol euthyrox 75, witamina D 2000, nac, colostrum,acard 75,

    Suple On. Supramen, maca

    DNA plemnika 29,29%(01.2020) liczne komórki okrągłe, 21,97%(11.2020) brak komórek okrągłych Hba (02.2021) 45%,
  • Multiwitamina Autorytet
    Postów: 6589 3789

    Wysłany: 19 lipca 2018, 11:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SMag wrote:
    Czesc Dziewczyny :)
    Moze któras z Was jeszcze mnie pamieta :)

    Wiec chwale się ze jestem w ciazy :) w piątek bylam u lekarza, poczatek 6 tygodnia i serduszko biło <3 kolejna wizyta 31 lipca wiec prosze o kciuki :)

    Moja historia: starania od wrzesnia 2017. Na początku roku clo, ovitrelle. W marcu zmieniałam lekarka bo od poprzedniej słyszałam że tylko jedennjajnik pracuje i w moim wieku (27lat) owulacji nie ma się co miesiac :-P
    W kwietniu nowa lekraka wyslala mnie na krzywa cukrowa i insulinowe - zdiagnozowana Insulinoopornosc. Wdrozenie leku na IO Glucophage xr. Na poczatku 500, obecnie 1500. Przy okazji po badaniu Muchy wyszła ureaplasma, która wyleczyłam.
    Owulacje mialam naturalne, ciąży dalej brak więc
    Na sierpien mialam juz umowiona konsulatcje do HSG.
    Wyniki Meża w normie.

    Ja pod koniec maja troche odpuscilam, po wizycie u Endo od ktorej usłyszałam że z takimi wynikami jeszcze w ciaze nie zejdę. A tu taka niespodzianka na pierwsza rocznice slubu i urodziny i to jeszcze na wakacjach :)

    Dodam jeszcze ze u mnie testy owulacyjne, mierzenie temperatury i prowadzenie wykresu sie nie sprawdziły. Sprawdzil sie monitoring owulacji.
    Pilam tez miovarin.


    Takze trzymam za Wasz wszystkie mocno kciuki :* i wiem ze każdej z Was sie uda.
    Czasem potrzeba czasu żeby leczenie zadziałało, czasem trzeba odpuscic.
    Pamiętam! Super ! gratulacje <3 Zdrowo rośnijcie!

    u mnie też po zmianie lekarza coś ruszyło, czekam tylko na 2gą betę i po cichu liczę że będzie ok.

    kehlana_miyu, Pati88 lubią tę wiadomość

    ♡♡♡ Kornel ♡♡♡ 1.04.2019
    ♡♡♡Klaudia♡♡♡17.01.2021
  • Magda - mbc Autorytet
    Postów: 6955 5294

    Wysłany: 19 lipca 2018, 11:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SMag wrote:
    Czesc Dziewczyny :)
    Moze któras z Was jeszcze mnie pamieta :)

    Wiec chwale się ze jestem w ciazy :) w piątek bylam u lekarza, poczatek 6 tygodnia i serduszko biło <3 kolejna wizyta 31 lipca wiec prosze o kciuki :)

    Moja historia: starania od wrzesnia 2017. Na początku roku clo, ovitrelle. W marcu zmieniałam lekarka bo od poprzedniej słyszałam że tylko jedennjajnik pracuje i w moim wieku (27lat) owulacji nie ma się co miesiac :-P
    W kwietniu nowa lekraka wyslala mnie na krzywa cukrowa i insulinowe - zdiagnozowana Insulinoopornosc. Wdrozenie leku na IO Glucophage xr. Na poczatku 500, obecnie 1500. Przy okazji po badaniu Muchy wyszła ureaplasma, która wyleczyłam.
    Owulacje mialam naturalne, ciąży dalej brak więc
    Na sierpien mialam juz umowiona konsulatcje do HSG.
    Wyniki Meża w normie.

    Ja pod koniec maja troche odpuscilam, po wizycie u Endo od ktorej usłyszałam że z takimi wynikami jeszcze w ciaze nie zejdę. A tu taka niespodzianka na pierwsza rocznice slubu i urodziny i to jeszcze na wakacjach :)

    Dodam jeszcze ze u mnie testy owulacyjne, mierzenie temperatury i prowadzenie wykresu sie nie sprawdziły. Sprawdzil sie monitoring owulacji.
    Pilam tez miovarin.


    Takze trzymam za Wasz wszystkie mocno kciuki :* i wiem ze każdej z Was sie uda.
    Czasem potrzeba czasu żeby leczenie zadziałało, czasem trzeba odpuscic.

    SMag, no jasna sprawa, że pamiętam! Gratulacje!!!! :)

    J. 💙 11.06.2019
    J. 💙 05.08.2021
    h84fl6d8kr38ixjk.png
  • SMag Autorytet
    Postów: 842 331

    Wysłany: 19 lipca 2018, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję Dziewczyny :*:*:*
    Multiwitamina trzymam kciuki bardzo mocno !:*

    Multiwitamina, Magda - mbc lubią tę wiadomość

    LISTA STARACZEK

  • kozgo Autorytet
    Postów: 4426 3339

    Wysłany: 19 lipca 2018, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wreszcie pozytywne informacje w lipcu :)

    qb3cpiqv120x7xhb.png
  • KAL Autorytet
    Postów: 1131 672

    Wysłany: 19 lipca 2018, 12:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SMag gratki :)
    Do jakiego nowego gonka poszłaś? Bo wiem że z Krk jestes :)

    Akceptacja!
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2271 441

    Wysłany: 19 lipca 2018, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny pottzebuje troche wsparcia!:-(
    Otoz sledze was caly czas ale zbytnio sie nie udzielalam w tym miesiacu z mysla ze moze cos to pomoze ale niestety psychicznie i tak nie pomaga. Dobijaja mnie dlugie cykle. Jest 27dc a owu dalej nie ma. To juz 5cs a uplynelo tak naprawde duzo wiecej.czasu od kad sie staramy . Mialyscie kiedys nieprzyjemnosc miec dlugie cykle? Czym je regulowalyscie badz robilyscie cokolwiek zeby byly krotsze? Niestety z Pl nie jestem wiec nie mam mozliwosci pojscia do gin kiedy tylko mi sie podoba. Bede w Pl dopiero z koncem sierpnia.

    10.09.2019 Marcel
  • SMag Autorytet
    Postów: 842 331

    Wysłany: 19 lipca 2018, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KAL wrote:
    SMag gratki :)
    Do jakiego nowego gonka poszłaś? Bo wiem że z Krk jestes :)
    Dziekuje :)
    Do dr Anny Totko Świętoń. Ja chodze do ProCreative na ul. Czystej.

    Nona lubi tę wiadomość

    LISTA STARACZEK

  • Multiwitamina Autorytet
    Postów: 6589 3789

    Wysłany: 19 lipca 2018, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    Dziewczyny pottzebuje troche wsparcia!:-(
    Otoz sledze was caly czas ale zbytnio sie nie udzielalam w tym miesiacu z mysla ze moze cos to pomoze ale niestety psychicznie i tak nie pomaga. Dobijaja mnie dlugie cykle. Jest 27dc a owu dalej nie ma. To juz 5cs a uplynelo tak naprawde duzo wiecej.czasu od kad sie staramy . Mialyscie kiedys nieprzyjemnosc miec dlugie cykle? Czym je regulowalyscie badz robilyscie cokolwiek zeby byly krotsze? Niestety z Pl nie jestem wiec nie mam mozliwosci pojscia do gin kiedy tylko mi sie podoba. Bede w Pl dopiero z koncem sierpnia.
    Ja miałam u poprzedniego ginekologia, z którego nie jestem zadowolona, miałam clo i w 21dc luteine. Cykle 28 dni

    ♡♡♡ Kornel ♡♡♡ 1.04.2019
    ♡♡♡Klaudia♡♡♡17.01.2021
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2018, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 10:04

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2018, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 10:04

  • Magda - mbc Autorytet
    Postów: 6955 5294

    Wysłany: 19 lipca 2018, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    Dziewczyny pottzebuje troche wsparcia!:-(
    Otoz sledze was caly czas ale zbytnio sie nie udzielalam w tym miesiacu z mysla ze moze cos to pomoze ale niestety psychicznie i tak nie pomaga. Dobijaja mnie dlugie cykle. Jest 27dc a owu dalej nie ma. To juz 5cs a uplynelo tak naprawde duzo wiecej.czasu od kad sie staramy . Mialyscie kiedys nieprzyjemnosc miec dlugie cykle? Czym je regulowalyscie badz robilyscie cokolwiek zeby byly krotsze? Niestety z Pl nie jestem wiec nie mam mozliwosci pojscia do gin kiedy tylko mi sie podoba. Bede w Pl dopiero z koncem sierpnia.

    Ja nie mam tylko długich ale nieregularne (27-37)
    Wydaje mi się, że powinnaś powoli zacząć się badać.
    Ja zaczęłam w w 6cs.
    Do tej pory zdążyłam zrobić:
    -panel tarczycowy
    -asapt, alat
    -kreatynina
    -shbg
    -testosteron
    -dheas
    -androstendion
    -prolaktyna
    -krzywą cukrową i insulinową 3pkt

    Z czego, tylko shbg wyszło źle - 7.6 przy normie ok.70-90 i biorę Glucophage 1700 przez shbg właśnie.

    Jestem w trakcie czekania na wyniki
    -wit. D
    -wit. B 12
    -kwas foliowy
    -homocysteina
    -amh
    -inhibina b
    -MTHFR
    -ANA 3
    -plus do powtórzenia: shbg i krzywe, ale po zjedzeniu śniadania, a nie piciu roztworu.

    No i endokrynolog nakazał mi dietę tłuszczowo-mięsno-warzywną.
    Bez węglowodanów. Maks. 1 owoc dziennie. Jajka mogę jeść. Śmietan, jogurtów, serów nie, ew. raz na jakiś czas.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lipca 2018, 12:52

    J. 💙 11.06.2019
    J. 💙 05.08.2021
    h84fl6d8kr38ixjk.png
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2271 441

    Wysłany: 19 lipca 2018, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Multiwitamina wrote:
    Ja miałam u poprzedniego ginekologia, z którego nie jestem zadowolona, miałam clo i w 21dc luteine. Cykle 28 dni
    No a jak przestalas to brac to dalej mialas regularne? Bo wiem ze clo bierze sie na owulacje a ja owuluje, wiec nie jestem pewna czy to dobry kierunek. :-)

    10.09.2019 Marcel
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2271 441

    Wysłany: 19 lipca 2018, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda - mbc wrote:
    Ja nie mam tylko długich ale nieregularne (27-37)
    Wydaje mi się, że powinnaś powoli zacząć się badać.
    Ja zaczęłam w w 6cs.
    Do tej pory zdążyłam zrobić:
    -panel tarczycowy
    -asapt, alat
    -kreatynina
    -shbg
    -testosteron
    -dheas
    -androstendion
    -prolaktyna
    -krzywą cukrową i insulinową 3pkt

    Z czego, tylko shbg wyszło źle - 7.6 przy normie ok.70-90 i biorę Glucophage 1700 przez shbg właśnie.

    Jestem w trakcie czekania na wyniki
    -wit. D
    -wit. B 12
    -kwas foliowy
    -homocysteina
    -amh
    -inhibina b
    -MTHFR
    -ANA 3
    -plus do powtórzenia: shbg i krzywe, ale po zjedzeniu śniadania, a nie piciu roztworu.

    No i endokrynolog nakazał mi dietę tłuszczowo-mięsno-warzywną.
    Bez węglowodanów. Maks. 1 owoc dziennie. Jajka mogę jeść. Śmietan, jogurtów, serów nie, ew. raz na jakiś czas.
    Ja robilam podstawowe badania, hormony, tarczyce i wszystko okej. Robilam je 2 msc temu. Zastanawiam sie wlasnie nad tymi witaminowymi teraz jak bede w sierpniu no i M. Chce zrobic seminogram. Ale co z tego jak bede w Pl tylko 2tyg. :-(

    10.09.2019 Marcel
‹‹ 35 36 37 38 39 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego