Forum Starając się - ogólne Staraczki 2016
Odpowiedz

Staraczki 2016

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 stycznia 2016, 11:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    basiunia progetseron sie robi żeby sprawdzic czy nie trzeba jakis leków.
    Dzięki niemu ciąża się utrzymuje i nie dochodzi do poronienia itd.

    U mnie to było powodem nie powodzeń jestem terz już świecie przekonana bo wszystkie badania są ok. no oprócz insulinooporności.

    Dzwoniłam do gin mówił że jest ok ale wiecie baby są mądrzejsze :-)
    Z drugiej strony co ma być to będzie........

    Spadam bo goście mi dojeżdzają na miejsce

    Miłego dnia

    Berenika lubi tę wiadomość

  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 16 stycznia 2016, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zabko będzie dobrze:-) bierzesz duphaston czy luteine? Jakie dawki?

    Ja dziś odprawiam urodziny...30...idę do kuchni:-) dziś jeden dzień odpuszczam dietę i zjem pyszny tort:-)

    żabka04 lubi tę wiadomość

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • Marteczka93 Autorytet
    Postów: 735 595

    Wysłany: 16 stycznia 2016, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kas Wszystkiego naj naj! <3

    Olaf <3
    43kt3e5e15hj57fc.png
  • Aksi Przyjaciółka
    Postów: 116 30

    Wysłany: 16 stycznia 2016, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :) u nas piękna zima się zrobiła, nasypało śniegiem.

    Żabko, wiem że łatwo się mówi, ale musisz myśleć pozytywnie, mów sobie:będzie dobrze, bo innej opcji nie ma!! Wszystkie jesteśmy z Tobą myślami i modlitwą, trzymamy kciuki i co się tylko da ;)

    Kas, wszystkiego co najlepsze na urodziny :-*

    żabka04 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 stycznia 2016, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaaa no tak, kazdy ma inaczej :)
    Moze akurat tym razem juz jest w porzadku :)
    W takim razie w przyszlym tyg tez biegne ba progesteron, moze i u mnie warto sprawdzic :)
    Milego weekendu wszystkim;)

  • BELÉN Ekspertka
    Postów: 202 89

    Wysłany: 16 stycznia 2016, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kas, nasza jubilatko :) Wszystkiego co najlepsze! Rychłej, nudnej ciąży!! Jesteś z tego samego rocznika co ja, z tym że ja kwietniowa.

    Żabko, badaj regularnie progesteron, aby Twoja lekarka mogła szybko zareagować, gdyby był za niski. Coś czuję, że twarda sztuka się urodzi z tego Twojego dziecka. Sama zobacz ile już stresu przeszłas, infekcję a zarodek ma się dobrze póki co :) Myśl pozytywnie!

    Mdłości się wzmagają. Jest coraz gorzej. Dziś jestem zmulona od samego rana. Zaraz spróbuje herbaty imbirowej. Jedyna nadzieją w tym, że pomoże.

  • Aksi Przyjaciółka
    Postów: 116 30

    Wysłany: 16 stycznia 2016, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Belen, ale to podobno dobrze, z tymi mdłosciami, kazdej koleżance tak lekarz mówił, ze to dobry objaw, więc się ciesz :)
    Ja w pierwszej ciąży nic takiego nie miałam i się martwiłam, no i miałam rację, była ciąża zaśniadowa.
    Życzę więc sporych mdłości, aby było jak najlepiej z dzidziusiem :-*

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 stycznia 2016, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kas kochana wszystkiego najlepszego zdrowia kasy i spełnienia marzeń szczególnie tego jednego !!!!100 lat!!!!! :-)

    Dziewczyny dziękuję że jesteście ze mną tu i modlitwą.

    Belen też tak pomyślałam że to twardziel/lka hihi

    ja pożegnałam gości teraz siup pod kocyk :-)

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 16 stycznia 2016, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beta spadla ponizej 1,2

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • kas50 Autorytet
    Postów: 4712 1440

    Wysłany: 16 stycznia 2016, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję za zyczenia:-) mam nadzieję że się spełnią:-)

    dqpri09k0q2gqh47.png
    l22ngu1rr5v7rhaf.png


    ........................................................................................

  • KlaudyŚ Autorytet
    Postów: 4286 2472

    Wysłany: 16 stycznia 2016, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze ja sie dołączę z życzeniami
    Kas50 życzę ci zaciazenia:) spelnienia marzeń

    p19uskjonvbututx.png

    relgwn15ul8mpggj.png

  • Marteczka93 Autorytet
    Postów: 735 595

    Wysłany: 16 stycznia 2016, 22:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniu tak mi przykro :( :( Ściskam mocno <3

    Olaf <3
    43kt3e5e15hj57fc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 stycznia 2016, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    Beta spadla ponizej 1,2
    Aniu <3

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 stycznia 2016, 08:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry:-)
    Co tu taka cisza nastała?????
    Opowiadać co tam słychać???

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 stycznia 2016, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hello:) no ja jeszcze leze bo nawet herbatka imbirowa nie pomaga :D ale powiem Wam ze jak mam momenty w ciagu dnia, glownie na wieczor, ze nie czuje mdlosci to az sie zastanawiam czy z moja dzidzia na pewno wszystko ok :D i w ogole takie dziwne uczucie jak nic mi nie jest haha :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 stycznia 2016, 08:51

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 stycznia 2016, 08:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co u Ciebie Żabko?;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 stycznia 2016, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basiunia nie przejmuj się tymi objawami. Raz są raz nie ma. Ja to wogole powinnam się martwić bo zostały mi tylko bolesne sutki czasami gdzieś cycuchy zabola ogólnie czuje je ale nie tak mocno jak wy:-) Wczoraj miałam klucia w brzuchu ale dziwne uczucie ale dało się wytrzymać :-)
    Mam nadzieję że wszystko rośnie razem z bablem i jest ok:-)
    Ja powoli zbieram rodzinkę na wypad do teściów. Mam nadzieję że nie będziemy długo bo mi się niechce tam siedzieć a po drugie muszę córkę ogarnąć tzn wykąpać szybciej spać położyć bo muszę jutro szybciej ja zaprowadzić do przedszkola a mąż ma pierwsza zmianę więc sama muszę sobie poradzić.
    Lecę rano badania zrobic betę i do endo a muszę to zrobić z samego rana żeby wyniki były na popołudnie a potem do gina uderze jak mąż wróci z pracy. Jak sobie pomyślę jaka kolejka będzie jutro w labo to wrrrr!
    Potem lecę 30 km po L4 ostatnie do mojego lekarza.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 stycznia 2016, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oo to intensywnie zapowiadajacy sie poczatek tygodnia:))
    czekamy z niecieroliwością na wiadomosci ;)
    Kolejka sie nie przejmuj zawsze bedziesz mogla w tym czasie z nami pogadac :D
    A co do cycow to masuj :D mnie nie bola ale maz twierdzi, ze rosna i jest z tego powodu bardzo ucieszony :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 stycznia 2016, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oooooo mój to nie może się doczekać cycko. Jak sobie przypomniał jakie miałam w pierwszej ciąży to banana ma od razu na buzi. Fakt były super jedrne,duże nie trzeba było biustonoszu bo tak stały samej mi się podobały :-)

    basiunia, Marteczka93 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 stycznia 2016, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hahahahaha daj mi Boze takie same :D bo tak na codzien zadna ze mnie Pamela takze jedyna okazja zeby mezus sie pocieszyl :D

‹‹ 116 117 118 119 120 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego