Forum Starając się - ogólne Staraczki 2018 ;) vol2
Odpowiedz

Staraczki 2018 ;) vol2

Oceń ten wątek:
  • Meggie1 Autorytet
    Postów: 2344 2276

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 11:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie No nie wierze... nawet nie robię testu chociaż go mam, bo wróciłam do domu, patrzę a tu typowa @ z podwójna mocą! Masakra jak wszystko w momencie się dzieje.

    KIR AA
    HLA-C c2c2 (oboje)
    NK 26%
    PAI-1 hetero
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć wam ;) meggie przykro mi ze tak sie stało byla jakas iskierka nadziei a tu dupa :( bedziesz po zabiegu i zobaczysz od razu zaskoczysz ;)

  • Rybkaaga Przyjaciółka
    Postów: 108 51

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meggie szkoda ale przejdziesz zabieg i napewno się uda:-)

    eikte6hhtpigifg0.png
  • Meggie1 Autorytet
    Postów: 2344 2276

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 14:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam taka nadzieje... dziękuje dziewczyny:*

    KIR AA
    HLA-C c2c2 (oboje)
    NK 26%
    PAI-1 hetero
  • mindusia87 Autorytet
    Postów: 257 200

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 14:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meggie1 bardzo mi przykro. Szkoda, ze tak to się skończyło.
    Co tam u was słychać w ten piękny dzień. U mnie dzisiaj w słońcu na termometrze 31 stopni normalnie lato. Dzisiaj delikatne mdłości w ciągu dnia i nic poza tym.
    Jutro badanie krwi pod kątem TSH i najważniejsze na bete. Fajnie by bylo jakby lekarka wyznaczyła mi termin na dodatkowe badanie beta hcg może troche je przyśpieszy. Dowiem sie wszystkiego we wt podczas wizyty

    f2w3yx8dfotu0cc3.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Boze meggie zazdroszcze pogody ;) wooow szał normalnie :o , u nas dzisiaj 13 :( i zero slonca :/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie gorąco od wczoraj i myślę że to mi mdłości nasila. Dzisiaj jakoś lepiej się czuję, przyszła burza.
    Nie wytrzymam do gina na 26-ego. Szukam innego. Trudno. Muszę sprawdzić bo zwariuje. Znowu dzisiaj zrobiłam test. Wiem, głupia ja. Druga kreska cień cienia. Ale caly czas robię innej firmy. Najmocniejsze wyszły bobotest płytkowe.
    Jutro po 15 wynik bety. Zrobili mnie w konia z tą beta bo ja myślałam że będzie w piątek. A tak cały weekend się denerwuje i co pół godziny jak lecę siku to sprawdzam czy na pewno nie ma @.
    W paranoje wpadnę.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula nie denerwuj sie i nie rob tych testow juz !! Jutro zrobisz bete i zobaczysz czy ladnie przyrasta ;) i bedzie ok z lekarzem niewiem czy jest sens iść tak wczesnie bo moze jeszcze niczego nie zobaczyć , uwazam ze ten 26 kwietnia jest dobry czas, lepiej poczekać i usłyszeć serduszko niz potem znowu sie stresować .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 kwietnia 2018, 19:25

    Paula 90 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja już tak mam że lubię mieć na wszystko wpływ i możliwości kontroli.

    Dlatego dzisiaj zwolniłam i zrozumiałam że na takim etapie to żaden test ani lekarz nie da mi pewności że jest i będzie ok.
    Wiele kobiet robi jeden test, w 8 tygodniu idzie na badania i cieszy się ciąża. I ja też spróbuję tak zrobic.
    Dam oczywiście znać co wyszło w becie :-)

  • Katharina92 Przyjaciółka
    Postów: 361 26

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, Meggie przykro mi, ze przyszła ta wredna @, po zabiegu na pewno pójdzie z górki trzymam kciuki ;) Paula juz daj spokój z tymi testami ;) bo juz pewnie ze stresu masz te mdłości :P
    U mnie dzisiaj w cieniu było 22 stopnie, wczoraj to samo i tak ma byc teraz :D weekend bardzo aktywnie spędzony na wycieczkach i na sportowo :D padam na ryj, ze tak powiem :D
    Ps. Paula owu mialas w moje urodziny Hahaha :D ja Ci wykrakałam i potwierdziłam :D to prawie jakbyś ze mną zaszła Hahaha :D daj znac jak jutro beta :*


    03.03.2017 laparoskopia jajnika - torbiel skórzasta
    08.2017 rozpoczęcie starań
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny :D jak tam ? U nas dzisiaj słońce :p normalnie szał

  • Meggie1 Autorytet
    Postów: 2344 2276

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej hej, u mnie dzisiaj pięknie gorąco, ale co z tego jak jestem zamknięta w biurze i nawet słońce jest na drugą stronę :D ale przynajmniej jak mam wazny telefon to sobie wychodzę pospacerować na słoneczku ;)

    KIR AA
    HLA-C c2c2 (oboje)
    NK 26%
    PAI-1 hetero
  • Rybkaaga Przyjaciółka
    Postów: 108 51

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas też cieplutko się zrobiło:-) tylko ja nie lubie takich nagłych zmian temperatur, mój organizm potrzebuje więcej czasu aby się zaklimatyzować.

    Paulkabjakvtam samopoczucie, mdłości minęły?

    eikte6hhtpigifg0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas tez sloneczko az pranie na dwor wywiesilam ;) mi juz dzięki Bogu mdłości mijaja ;) juz lepiej sie zaczynam czuc ;p a jak u ciebie rybkaaga ? Wyleczylas juz infekcje juz wszystko ok ? Jak starania ?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 12:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wracamy do starań. Nie ma ciąży. Zaczęłam krwawić. Byłam u lekarza. Dzisiaj odbiorę wynik bety.

  • Rybkaaga Przyjaciółka
    Postów: 108 51

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulka jak narazie wszystko ok i mam nadzieję, że tak już zostanie:-) a co do starań to były ale raczej nic z tego nie będzie, owulacja jeżeli była to jak mojego nie było no chyba że zdążyliśmy;-) w tym cyklu to mnie wogóle jajniki nie bolały jak ostatnio przy owulacji więc się nie nastawiam

    eikte6hhtpigifg0.png
  • Rybkaaga Przyjaciółka
    Postów: 108 51

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula współczuje:-( trzymam kciuki za następny cykl;-)

    Paula 90 lubi tę wiadomość

    eikte6hhtpigifg0.png
  • Mazia89 Przyjaciółka
    Postów: 631 32

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 12:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula 90 wrote:
    Wracamy do starań. Nie ma ciąży. Zaczęłam krwawić. Byłam u lekarza. Dzisiaj odbiorę wynik bety.
    Paula przykro mi...co Ci lekarz powiedział? Ciąża biochemiczna?

    Paula 90 lubi tę wiadomość

    ueshp13mufs0o3v0.png
    Starania od 01.2018
    24.04- pierwszy cykl z CLO
    27.06 - HSG jajowody drożne
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 12:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Stwierdził że wg niego w ogóle ciąży nie było. Ale skąd testy dodatnie? Czasem się tak zdarza podobno.
    Dał duphaston 3x1 przez 3 dni i jutro mam do kontroli. Tak na wszelki wypadek.
    Powiedział że jest szansa jedna na milion że jednak coś się rozwinie.

  • Mazia89 Przyjaciółka
    Postów: 631 32

    Wysłany: 9 kwietnia 2018, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula 90 wrote:
    Stwierdził że wg niego w ogóle ciąży nie było. Ale skąd testy dodatnie? Czasem się tak zdarza podobno.
    Dał duphaston 3x1 przez 3 dni i jutro mam do kontroli. Tak na wszelki wypadek.
    Powiedział że jest szansa jedna na milion że jednak coś się rozwinie.
    Paula A masz jakieś problemy z tarczyca Może? Bo nie pamiętam A lekarz mi kiedyś mówił że jak się coś dzieje to może dawać falszywie dodatni wynik testu

    ueshp13mufs0o3v0.png
    Starania od 01.2018
    24.04- pierwszy cykl z CLO
    27.06 - HSG jajowody drożne
‹‹ 101 102 103 104 105 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego